رئیس قوه قضائیه گفت: همکارانم بیش از ۲۰ هزار پرونده اغتشاشات را مورد رسیدگی قرار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تا سه شنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
این مقام انتظامی در ادامه اظهار کرد: سرانجام با تلاش مستمر پلیس و تحقیقات و بررسی های صورت گرفته درکمتر از ۴۸ ساعت، محل اسارت این گروگان شناسایی و جوان ربوده شده آزاد و عاملان اصلی این گروگانگیری طی یک عملیات غافلگیرانه، قبل از هرگونه اقدامی دستگیر شدند.
بررسی بازار نشان می دهد که قیمت خودرو نسبت به ۴ روز پیش با کاهش محسوسی مواجه شده است؛ به طوریکه در خودروهای داخلی شاهد کاهش میانگین ۲۰ تا ۵۰ میلیون تومانی قیمتها هستیم.
مأموران در بررسی دوربین‌های مداربسته در نزدیکی مدرسه دریافتند ۳ پسر جوان با فریبکاری و اعتمادسازی دختر نوجوان او را سوار بر خودرو کرده و پا به فرار گذاشته‌اند.
امیرحسین اصلانیان به بررسی عملکرد مهاجمان پرسپولیس و گلزنان برتر لیگ بیست و دوم پرداخت.
بررسی ها نشان می دهد امکان آزادسازی سهام عدالت برای دارندگان آن فراهم شده است.
آخرین وضعیت اجرای پروژه ملی فیبر نوری ۲۰ اردیبهشت ماه در کمیسیون اصل ۹۰مجلس شورای اسلامی بررسی خواهد شد.
چندین مطالعه توانایی طبیعت را در کاهش سطح استرس و تقویت سلامت روان نشان داده‌اند. یکی از این مطالعات شامل بررسی نزدیک به ۲۰ هزار شرکت‌کننده بود و نشان داد که گذراندن ۱۲۰ دقیقه در هفته در طبیعت، حس سلامت و تندرستی افراد را افزایش می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید فعالیت‌های تمدد اعصاب مانند مدیتیشن، یوگا، تای چی، تمرینات تنفسی و آرامش عضلانی را امتحان کنید.
بررسی های خرید و فروش واحدهای مسکونی نشان داده است که با داشتن یک الی پنج میلیارد تومان می تواند در شرق و غرب تهران خانه دار شد.
امروز یکشنبه ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: مجلس مصوبه‌ای داشت مبنی بر اینکه خانه‌های بالای ۲۰ میلیارد تومان باید مالیات دهند که این موضوع در شورای نگهبان بررسی و خلاف موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.
امروز شنبه ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
نتایج بازی های دوم در گروه B جام ملت های زیر ۲۰ سال آسیا تکلیف تیم های صعود کننده را به روز آخر کشاند.
گزارش‌های ۹ماهه و فصل پاییز اکثر شرکت‌های بورسی منتشر شد. نگاهی کلی به عملکرد صنایع مختلف نشان می‌دهد صنایع صادراتی با توجه به موانعی، از جمله اعمال عوارض صادرات توسط دولت، نتوانستند عملکرد آنچنان مطلوبی را به ثبت برسانند. این در حالی است که در صنایع دلاری نیز با توجه به بی‌نصیب ماندن شرکت‌ها از افزایش نرخ دلار به واسطه تثبیت نرخ دلار نیما در کانال ۲۸هزار و ۵۰۰ تومان، عملکرد کلی در حد انتظار بازار سهام نبوده است
امروز سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
بررسی میدانی مهر از بازار بیانگر آن است که قیمت سکه از ظهر امروز از محدوده ۱۹ میلیون تومان گذشت و حداکثر با قیمت ۲۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله می شود.
براساس اطلاعات رصدخانه مهاجرتی ایران، در بررسی ۲۰ کشور جهان، بیشترین جمعیت مهاجران ایرانی مربوط به امارات‌متحده عربی با ۴۵۴ هزارنفر و کمترین مربوط به بلژیک با ۱۳ هزارنفر است. پس از امارات، کشور‌های آمریکا (۳۹۷ هزار و ۷۳۵ نفر)، کانادا (۲۱۳ هزار و ۱۶۰ نفر)، آلمان (۲۰۳ هزار نفر)، ترکیه (۱۵۴ هزار و ۹۶۵ نفر)، بریتانیا (۸۳ هزار و ۵۳۱ نفر)، سوئد (۸۱ هزار نفر) و استرالیا (۷۷ هزار و ۷۸۰ نفر) است. بنا بر آخرین داده‌های موجود از منابع سازمان‌های بین‌المللی، جمعیت مهاجر ایرانی (متولد ایران) حدود دو‌میلیون‌نفر تخمین زده می‌شود.
بررسی ها و گزارش های دستگاه های مختلف در کشور، نشان می‌دهد که هر سال بیش از ۲۰ هزار نفر از هموطنان ما بر اثر عوارض استنشاق هوای آلوده، جان خود را از دست می‌دهند.
روز یکشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
اوجی درباره جلسه بررسی روند اجرای ۱۳ شهرک زنجیره پایین دستی پتروشیمی در نوار ساحلی خلیج‌فارس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰ هزار نفت اشتغال ایجاد می شود
رییس سازمان خصوصی سازی کشور گفت: این سازمان هم اکنون در حال بررسی واگذاری ۲۰ شرکت دولتی مانند استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با رویکرد مدیریت پاداشی است.
نتیجه یک پژوهش که در آن ۲۰ هزار نفر مورد بررسی قرار گرفتند نشان داد که خوردن تا ۱۰۰ گرم شکلات از جمله شکلات شیری در روز با کاهش خطر بیماری قلبی و سکته مرتبط است.
بازار سهام در هفته پایانی سال ۱۴۰۰ اگرچه با فشار طبیعی عرضه‌ها روبه روست، اما میتواند با چالش جدیدی هم مواجه شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ