اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان‌ هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.
رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه هیئت دولت از خودروهای هیبریدی و تمام برقی تولید داخل بازدید کرد.
مدیرعامل ایران خودرو ضمن اشاره به برنامه این شرکت درخصوص توسعه خودروهای برقی و هیبریدی، خاطرنشان کرد: هم راستا با سیاست های کلان اقتصاد کشور و وزارت صمت و در راستای کاهش مصرف سوخت که در حال حاضر نیاز روزانه مازاد بر ظرفیت تولید آن است، توسعه خودروهای برقی و هیبریدی را دنبال می کنیم و نمونه خودرو برقی تولید شده ایران خودرو به تایید وزیر محترم صمت نیز رسیده است.
سمنان_ وزیر صمت با تاکید بر اینکه برای بهبود وضعیت خودروها تلاش می شود، گفت: تولید خودروهای برقی در برنامه وزارت صمت پیرامون صنعت خودرو است.
خودرو‌های کنار گذاشته شده‌ی مرسدس بنز که در این مطلب قصد داریم معرفی کنیم، در انواع و کلاس‌های مختلفی هستند و به دوره‌های متفاوتی تعلق دارند؛ از سوپراسپورت‌های پرزرق و برق گرفته تا خودرو‌های لوکس و راحت و حتی مفهومی‌های عجیب و غریب.
سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم ایجاد پردیس علم و فناوری خودرو را نزدیک‌ترین راه‌حل برای شکل‌گیری یک اکوسیستم دانش‌بنیان در صنعت خودرو دانست.
طبق استاندارد‌های سوپراسپرت، یمرا دارای فضای داخلی لوکس شگفت انگیزی است. امکانات رفاهی مانند چهار صندلی گرم شونده، هشت جا لیوانی (که برخی از آن‌ها گرم و خنک می‌شوند)، صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی جلو و عقب، کنترل آب و هوای سه منطقه‌ای، و شارژر بی‌سیم دستگاه‌های جلو و عقب وجود دارد.
معاون وزیر صمت از ورود خودروهای برقی به حمل و نقل عمومی کشور تا پایان ۱۴۰۲ خبر داد و گفت نمونه‌های اولیه وارداتی خواهد بود؛ اما در میان‌مدت به طراحی و ساخت محصول ورود خواهیم کرد.
پاسخ به نظرات جنجالی روان آنکینسون (بازیگر نقش اصلی مستربین) در مورد اینده صنعت خودروسازی.
این خودرو یک سدان تمام برقی و از خانواده سری ۵ مدل ۲۰۲۴ است که نسخه‌های بنزینی و هیبرید آن با نام ۵۳۰i و ۵۴۰i به میدان آمدند و نسخه i۵ فقط با موتور یا موتورهای برقی قابل سفارش است.
معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت، با اشاره به این‌که تمام خودروسازان مونتاژی کشور را ترغیب به ارایه نقشه راهی برای برقی سازی کرده‌ایم، گفت: در حال حاضر سه کانون بزرگ برقی سازی در کشور وجود دارد که می توانیم آنها را بر مبنای منافع ملی در کنار هم قرار دهیم.
شرکت خودروسازی بی وای دی، غول خودروهای برقی چینی با تثبیت رهبری خود در بازار داخلی، سود سه ماهه اول خود را پنج برابر افزایش داد.
بیست و یک روز تا پایان مهلت قانونی پرداخت مالیات خودروهای لوکس زمان باقی است. این در حالی است که طبق گفته رئیس سازمان امور مالیاتی، در حال حاضر اطلاعات ۴۰۰ هزار خودروی گران قیمت شناسایی شده است.
آیا آمار بالای آتش سوزی خودروهای برقی واقعیتی نگران‌کننده و تهدیدآمیز است یا صرفا اخباری اغراق‌آمیز و با هدف جذب مخاطب هستند؟
شارژ خودروهای برقی در حین حرکت، می‌تواند خیال رانندگان را از بابت تخلیه احتمالی باتری و ماندن در جاده، راحت کند؛ چیزی که بر محبوبیت این وسایل نقلیه می‌افزاید. اما آیا چنین امکانی وجود دارد؟
مدیر گروه توسعه فناوری های نوین خودرویی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت علمی گفت:خودروهای برقی در حمل‌ونقل عمومی به کار گرفته می شود.
مسئول بازار اینترنتی کمیسیون اروپایی گفت: پیش بینی می‌شود که رفتن به سمت خودروهای برقی به از دست رفتن ۶۰۰ هزار فرصت شغلی در سراسر اروپا منجر شود.
شرکت هوندا موتور ژاپن دومین مدل از خط خودروهای برقی جدید خود را که فقط در چین تولید می‌شود رونمایی کرد که بخش خودروهای الکتریکی در حال رشد سریع بزرگ‌ترین بازار خودروی جهان را هدف قرار می‌دهد.
ولوو با کمک خودروهای برقی صعود کرد
ولزرویس با تولید خودروی جدید «رولزرویس اسپکتر» خود به بخش جدیدی به نام «سوپر کوپه الکتریکی فوق لوکس» وارد شده است.
کادیلاک به تازگی جزئیات بیشتری را در مورد خودروی برقی لوکس تازه خود موسوم به سلستیک ارائه کرده است.
طراحی و ساخت خودروهای برقی و هیبریدی یکی از اولویت‌های زیست محیطی و صنعتی در کشور است تا با کمک آن در کنار کاهش آلودگی‌ها؛ نسل جدیدی از خودروهای پیشرفته و بدون آلودگی تولید شود.
شرکت لوسید از تولید خودروی برقی سدان لوکسی خبر داده که ایر سفایر نام دارد و دارای موتور سه‌گانه ۱۲۰۰ اسب بخاری است.
خودروهای برقی چین در بازار اروپا
در آخرین اعلام نرخ بهره بین بانکی از سوی بانک مرکزی، این نرخ با افزایش ۱۷ صدم درصدی روبرو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ