بزرگترین رویداد طراحی مبلمان شهری کشور با مشارکت ۵ دانشگاه مطرح کشور توسط سازمان زیباسازی شهرتهران در خانه طهران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس مرکز راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از میزبانی اصفهان برای برگزاری بزرگترین رویداد فناوری جهان اسلام معروف به جایزه مصطفی (ص) خبرداد.
دستیار اجرایی معاون رئیس جمهور و دبیر رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه گفت: رویداد ملی خانواده و فرهنگ عامه بزرگترین رویداد فعلی فرهنگی خانواده در کشور است که به مدت یکسال ادامه خواهد داشت.
توکلی زاده گفت: قرار است قبل از شروع ماه محرم بزرگترین دوشنبه ورزشی در شهر برگزار شود و برای این کار باید بهترین مکان‌های شهر تهران را انتخاب کرد. در فضا‌هایی مانند میدان آزادی، پل طبیعت و دریاچه شهدای خلیج فارس در یک زمان مشخص این رویداد برگزار شود.
یک جشنواره عجیب با پوشیدن لباس‌های عروسکی در آمریکا برگزار شد. به گزارش یورونیوز، در این فستیوال افراد لباس عروسک ها و کاراکترهای محبوب حیوانی خود را پوشیده و گرد هم جمع می شوند و نقش بازی می کنند. بیش از 10 هزار نفر با چنین لباس هایی در پتسبورگ پنسیلوانیا جمع شدند. این همایش تابستانی بزرگترین رویداد اینچنینی در جهان است.بیشتر این لباس ها طراحی خود شرکت کنندگان است.
شرکت بازرگانی بین‌المللی ایدرو در سال مهار تورم و رشد تولید و در راستای حمایت از تولیدکنندگان و شکوفایی صنعت خودروی کشور، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات، لوازم و مجموعه‌های خودرو را با حمایت انجمن قطعه‌سازان در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌کند.
بزرگترین اپراتور تلفن همراه کشور با مشارکت در برگزاری رویداد الکام تاکز، بابی در گفتمان‌سازی در حوزه‌های تحول دیجیتال، اقتصاد دیجیتال، دولت الکترونیک و هوشمندسازی گشود.
در سومین روز از نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۲، کارگاه‌های «معرفی مرکز خدمات امنیتی ابری»، «اهمیت امنیت اطلاعات و تست نفوذ در عصر دیجیتال»، «دی فای» و «مدیر در نقش کوچ» از سری کارگاه‌های رایگان غرفه ایرانسل در سالن ۳۸ و سخنرانی‌های «انقلاب در پلتفرم: وقتی داده تصمیم می‌گیرد» و «بلاکچین و دنیای غیرمتمرکزها» در قالب رویداد الکام تاکز با حمایت اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در سالن‌ ۸و۹ برگزار شد.
نمایشگاه بین‌المللی MEDEXPO ۲۰۲۳ بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه حوزه سلامت شرق آفریقا است که هر ساله در نایروبی پایتخت کشور کنیا برگزار می‌شود.
در نمایشگاه چهار روزه فناوری اطلاعات و ارتباطات امارات (GTEX) که در بغداد برگزار می شود، دانش بنیان های ایرانی حضور دارند.
با برگزاری مسابقات پارکور در بخش اسپید، نفرات برتر مسابقات بانوان رویداد ملی کیش گیمز ۲۰۲۳ معرفی شدند.
حدود ۲ دهه دیگر، بزرگ‌ترین رویداد هندبالی آسیا در اصفهان برگزار خواهد شد که سپاهانِ میزبان به‌عنوان قهرمان لیگ باشگاه‌های ایران در آن حاضر خواهد بود.
رویداد آوانگارد، با سخنرانی رنه سینانی، مدیر و بنیان‌گذار سایت سوخت جت بزرگ‌ترین رسانه انگیزشی فارسی دنیا و حضور بیش از ۳ هزار نفر از جویندگان موفقیت، در سالن همایش وزارت کشور برگزار شد.
مدیر دفتر مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تشریح جزئیات بزرگ‌ترین جشن نور کشور با عنوان «تهران زیبا» گفت: ۳۰ گروه هنری برای برگزاری این رویداد همکاری داشته‌اند.
جشن نور «تهران زیبا» بزرگترین جشن نور کشور است که در آن ۵۰ سازه نوری هنری و تعاملی در اشکال و فرم های مختلف توسط هنرمندان و مجریان طراحی، ساخته و نصب شده است.
بزرگ‌ترین اجتماع فعالان تعلیم و تربیت ایران در قالب رویداد «چهارسوق» پنج اسفند برگزار خواهد شد.
اهواز - مراسم افتتاحیه بزرگترین رویداد فوتبال دانش‌آموزی در سالن ورزشی ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد.
معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و سرپرست فدراسیون ورزش های همگانی بر برگزاری باشکوه مسابقات مینی فوتبال محلات به عنوان بزرگترین رویداد ورزش همگانی کشور تاکید کردند.
مناقصه طرح احداث کانال‌های پیرامونی و میانی کنترل سیلاب منطقه ویژه اقتصادی لامرد به منظور حفاظت تأسیسات و امکانات زیربنایی سایت صنایع انرژی‌بر و سرمایه‌گذاران در برابر سیلاب‌ برگزار می شود.
۶۴ دیدار در جام جهانی قطر برگزار می‌شود تا قهرمان بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در سال ۲۰۲۲ مشخص شود.
در فاصله یک هفته تا آغاز بیست و دومین دوره جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در کشور قطر؛ شهر دوحه محل برگزاری این رقابت‌ها با حضور هواداران فوتبال و نماد‌های خاص نصب شده حال و هوای خاصی به خود گرفته است.
در فاصله 10 روز مانده به جام جهانی که قرار است در قطر برگزار شود، ستاره‌های صاحبنامی با شرایط متفاوتی مواجه شدند تا بزرگترین رویداد فوتبالی‌شان را با حسرت به تماشا بنشینند.
۶۴ دیدار در جام جهانی قطر برگزار می‌شود تا قهرمان بزرگترین رویداد فوتبالی جهان در سال ۲۰۲۲ مشخص شود.
معتبرترین رویداد جوایز فردی فوتبال دنیا امشب در فرانسه برگزار می‌شود تا توپ طلا به برترین بازیکنان فوتبال جهان در بخش مردان و زنان اعطا شود.
عضو هیئت مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی از بومی‌سازی تجربه جهانی معرفی برترین فرودگاه‌ها با برگزاری رویداد جایزه ملی کیفیت خدمات صنعت فرودگاهی ایران خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ