نمایشگاه بین‌المللی MEDEXPO ۲۰۲۳ بزرگترین و معتبرترین نمایشگاه حوزه سلامت شرق آفریقا است که هر ساله در نایروبی پایتخت کشور کنیا برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از چهار محصول دانش‌بنیان پزشکی تولید شده توسط شرکت‌های فناور یک شتابدهنده رونمایی شد.
مسیر رشد شرکت‌های دانش‌بنیان نوپا و نوآور و حضور شرکت‌های توانمند دانش‌بنیان فناور به عنوان بازوی اصلی توسعه فناوری در صنعت بزرگ‌ترین اقدام اصلاحی در جهت تحول اکوسیستم اقتصاد دانش‌بنیان و تکمیل زنجیره ارزش در صنایع بزرگ کشور و حرکت به سمت دانش‌بنیان شدن اقتصاد ملی است.
کارشناس حوزه علم و فناوری گفت: هدف از اصلاحات حوزه نظام ارزیابی و همچنین تغییر نظام حمایتی مبتنی بر قانون جدید جهش تولید دانش‌بنیان، ایجاد پویایی بیشتر در نظام پشتیبانی شرکت های دانش بنیان برای توسعه و آماده سازی آنها برای تبدیل شدن به بازوی اصلی تحقیق و توسعه و و توسعه فناوری در صنعت است.
اصفهان- معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و نگاه معطوف به آینده مزیت دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری است.
شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی تجارت اربیل (عراق)، حضور مستقل خواهند داشت.
مشکلات و چالش‌های شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در حوزه پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی در نشستی با حضور دبیر و مدیران ستاد توسعه فناوری‌های پزشکی بازساختی و سلول‌های بنیادی بررسی شد.
پاویون اختصاصی شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه جیتکس ۲۰۲۳ طی روزهای ۲۳ تا ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ و با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی در دبی برپا می‌شود.
رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حمایت بلاعوض می کنیم.
هشتمین نمایشگاه بین‌المللی نوشت‌افزار و دومین نمایشگاه تخصصی اسباب بازی با با محوریت فناوریهای نرم و صنایع خلاق این حوزه و با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان از امروز آغاز شد.
معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه آب، برق و انرژی امارات همکاری و مشارکت می‌کند.
نشست بنیاد زنان متخصص با حضور جمعی از بانوان فعال در شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور برگزار شد تا زمینه برای تسهیل فعالیت این قشر از فعالان زیست‌بوم نوآوری و فناوری فراهم شود.
امروز مطالبی همچون چگونه از طریق بورس، خانه دار شویم؟، روند قیمت طلا خلاف نظر تحلیلگران، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار ، جزئیات لایحه واردات خودروهای کارکرده، حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در بورس سودآور است، نظر بانک مرکزی درباره وضعیت بورس؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
شرکت‌های دانش‌بنیان با حمایت‌‎ صندوق نوآوری و شکوفایی در نمایشگاه سه ‌روزه فناوری و محصولات محرومیت‌زدا (آبادایران) که در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود، حضور خواهند داشت.
با مشارکت معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری؛ شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور فعال در حوزه‌های مختلف فناورانه می‌توانند در نمایشگاه‌های تخصصی کنیا حضور یابند.
شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی در نمایشگاه فناوری اطلاعات، مخابرات و صنایع پیشرفته در ارمنستان حضور می یابند.
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی گفت: از ابتدای سال جاری تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان بخش کشاورزی از ۴.۲ به ۶.۵ درصد افزایش یافته است.
سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با تاکید بر تقویت حضور نخبگان و شرکت‌های دانش‌بنیان در پروژه‌های مطالعاتی از برنامه‌ریزی برای توسعه آزمایشگاه‌های مرکز خبر داد.
وحید قربانی، تصریح کرد: در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان در صنعت حمل و نقل حمایت و آنها را برای همکاری تشویق می‌کنیم.
چهارمین نشست از سلسله نشست‌های مدیران ارشد شهری با شرکت‌های دانش بنیان، خلاق و نوآور با موضوع "آب، انرژی‌های پاک، تجدید پذیر و نو حضور" برگزار شد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: خانه‌های فناوری صادراتی باید بستر حضور شرکت‌ها در بازار جهانی را فراهم کنند.
فراخوانی مبنی بر شرکت در پاویون ایران و هیأت تجاری در نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات صنعتی و ماشین‌سازی روسیه برای شرکت‌های دانش‌بنیان منتشر شد.
نمایشگاه علمی، فناوری و صنعتی مشترک ایران و ونزوئلا با حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و خودروسازان ایرانی در کاراکاس پایتخت ونزوئلا آغاز به کار کرده است.
شرکت‌های دانش‌بنیان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آخرین دستاوردهای خود برای تسهیل سفر اربعین را در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات معرفی کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ