Poco F۳ ارزان‌ترین گوشی هوشمند با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بازار است، اما این تنها چیزی نیست که در مورد Poco F۴ GT عالی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نام ماستنگ قطعا جز خاص‌ترین برند‌های ثبت شده در تاریخ صنعت خودرو است و اکنون که لوگوی دارک هورس یا همان اسب سیاه را نیز حمل می‌کند، انتظار ویژگی‌های متفاوتی از این تریم داریم.
مراسم وزن کشی مسابقات پرورش‌ اندام قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی پنجشنبه در اردبیل برگزار شد و برترین اندام‌های ایران برای رقابت روی باسکول رفتند. معین کوهستانی عکاس تابناک تصاویری از این مراسم تهیه کرده است
مجتبی محرمی و ناصر محمدخانی دو نفر از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس هستند که پیراهن شماره ۸ هم می‌پوشیدند و هر دو حواشی و جنجال‌های زیادی هم داشتند.
کیم کارداشیان می‌گوید دیدار فرزندانش با لیونل مسی و گرفتن پیراهن امضا شده از او بهترین روز زندگی‌شان بوده و آن‌ها را دیوانه کرده بود.
متا امروز از مدل هوش مصنوعی جدیدی به نام CM۳Leon (یا همان Chameleon یا «آفتاب‌پرست») رونمایی کرده و می‌گوید این سیستم می‌تواند در تبدیل متن به تصویر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. این مدل همچنین یکی از اولین مدل‌هایی است که می‌تواند برای تصاویر توضیح یا کپشن بنویسد.
نکته جالب اینجاست که در سوالی که از هوش مصنوعی پرسیده شد اشاره‌ای به برترین بدنسازان مرد نشده بود اما چت جی پی تی که این فهرست را عمدتا بر اساس برندگان مسترالمپیا ارائه کرده، تصمیم گرفت که زنان برنده میس المپیا را کنار بگذارد و بنابراین اثری از آیریس کایل (با ۱۰ عنوان میس المپیا)، لندا موری (با ۸ عنوان میس المپیا) یا کوری اورسون (با ۶ میس المپیا) دیده نمی‌شود.
ام جی در مقایسه با سایر برندهای چینی همواره شرایط طراحی برتری داشته و کیفیت مونتاژ آن نیز در سطح بالاتری قرار داشته است. این بار هم یک خودرو زیبا از ام جی را شاهد هستیم که به راحتی می تواند با بسیاری از محصولات مهم بازار جهانی رقابت کند.
در این مطلب مجموعه‌ای از برترین خطوط تولید خودرو در جهان را مشاهده می‌کنید که هر کدام در نوع خود سازمانی بسیار منظم و دقیق محسوب می‌شوند.
‌این تصاویر، صف ثبت نام در کتابخانه شهر جدید سهند است که هفته گذشته به عنوان مجهزترین و استانداردترین کتابخانه شمالغرب کشور در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.
هوش مصنوعی در طراحی این هواپیمای شخصی به شدت روی جزئیات متمرکز بوده تا جائیکه می توان آن را جز بهترین نمونه ها دانست...
مهدی طارمی عنوان برترین گلزن لیگ پرتغال را به دست آورد.
پرسپولیس با تغییر دروازه‌بان و دو مدافع مرکزی، تبدیل به بهترین خط حمله لیگ برتر و البته قهرمان این فصل فوتبال ایران، شد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در حالی در جایگاه دوم بهترین گلزنان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر ایستاد که شانس رسیدن به جایگاه نخست را داشت.
تصویر جذابی از تقابل سردار آزمون با مدافع لایپزیگ به ثبت رسیده است.
انتشار تصویر یک سرباز زن سعودی با کودکی در آغوش در زمان عملیات خروج غیرنظامیان از سودان، واکنش گسترده و مثبت کاربران شبکه‌های اجتماعی را برانگیخت. این تصویر روز دوشنبه ۲۴ آوریل (چهارم اردیبهشت) در بندر جده ثبت شده است؛ زمانی که نیروی دریایی عربستان سعودی بیش از ۲۰۰ تن از شهروندان خود و دیگر اتباع خارجی را از کشور بحران زده سودان خارج کرد. یک کاربر در توییتر با همرسانی این تصویر نوشت «چگونه می‌توان باور کرد که این زن که با این مهر و محبت کودکی را در آغوش دارد، مادر او نیست.» گاردین نیز این تصویر در بین برترین تصاویر روز قرار داده است.
در این تصویر با نوشیدنی‌های مناسب از افطار تا سحر آشنا شوید.
مدت‌ها است شایعه‌های زیادی درباره یک گوشی آیفون تاشو منتشر می‌شود. حالا جدیدترین گزارش درباره آیفون تاشو نشان می‌دهد این گوشی با قابلیت جذابش، می‌تواند تمام گوشی‌های تاشونده جهان را پشت سر بگذارد و به بهترین تبدیل شود.
تصاویر غروب خورشید به دلیل ارزش زیبایی شناختی و همچنین به دلیل طیف وسیعی از احساساتی که برانگیخته می‌شوند، با دقت انتخاب شده اند. با مشاهده هر یک از این تصاویر تست شخصیت شناسی غروب، می‌توانید بینش‌هایی در مورد نقاط قوت، ضعف و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی کسب کنید. کمی وقت بگذارید و به هر یک از پنج غروب تصویر بالا نگاه کنید و غروبی را انتخاب کنید که قوی‌ترین ارتباط را با شما دارد.
در روز‌های آینده، مشتری در لحظات غروب به آرامی در تابش خیره‌کننده آفتاب قرار می‌گیرد. اگرچه زهره همچنان که از خورشید دورتر می‌شود، در آسمان غربی حرکت خواهد کرد تا در نقش فعلی خود به عنوان برترین جرم درخشان باقی بماند.
در مراسم بهترین های فیفا در سال 2022 مسی و همسرش بر روی فرش قرمز این مراسم حاضر شدند.
نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال توسط آکادمی لاروس اعلام شد.
این تصویر مربوط به روزهایی است که پژمان جمشیدی، در تقلا برای اثبات خود در جمع بهترین‌های فوتبال ایران بود.
تصویر این مرد متن مربوط به روزهایی است که پژمان جمشیدی در تقلا برای اثبات خود در جمع بهترین‌های فوتبال ایران بود.
واکنش سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، به عملکرد ضعیف تیم سابقش در دربی امشب شهر منچستر خبرساز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ