‌این تصاویر، صف ثبت نام در کتابخانه شهر جدید سهند است که هفته گذشته به عنوان مجهزترین و استانداردترین کتابخانه شمالغرب کشور در آذربایجان شرقی به بهره برداری رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مجتبی محرمی و ناصر محمدخانی دو نفر از بهترین بازیکنان تاریخ پرسپولیس هستند که پیراهن شماره ۸ هم می‌پوشیدند و هر دو حواشی و جنجال‌های زیادی هم داشتند.
کیم کارداشیان می‌گوید دیدار فرزندانش با لیونل مسی و گرفتن پیراهن امضا شده از او بهترین روز زندگی‌شان بوده و آن‌ها را دیوانه کرده بود.
متا امروز از مدل هوش مصنوعی جدیدی به نام CM۳Leon (یا همان Chameleon یا «آفتاب‌پرست») رونمایی کرده و می‌گوید این سیستم می‌تواند در تبدیل متن به تصویر بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد. این مدل همچنین یکی از اولین مدل‌هایی است که می‌تواند برای تصاویر توضیح یا کپشن بنویسد.
سگ های قوی می توانند با صاحبان همگام باشند و به عنوان محافظ خانواده عملکرد خوبی داشته باشند. تا زمانی که آنها مجبور نباشند جنبه قوی خود را نشان دهند، هر یک از این سگ های شکاری عضلانی می توانند بهترین دوست شما باشند.
«کیم کارداشیان» برای اینکه لازم نباشد سال‌ها به یک عکس ناجور روی گواهینامه‌اش نگاه کند یک گروه حرفه‌ای را استخدام کرد تا بهترین تصویر ممکن را بگیرند.
هوش مصنوعی در طراحی این هواپیمای شخصی به شدت روی جزئیات متمرکز بوده تا جائیکه می توان آن را جز بهترین نمونه ها دانست...
Poco F۳ ارزان‌ترین گوشی هوشمند با اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در بازار است، اما این تنها چیزی نیست که در مورد Poco F۴ GT عالی است.
پرسپولیس با تغییر دروازه‌بان و دو مدافع مرکزی، تبدیل به بهترین خط حمله لیگ برتر و البته قهرمان این فصل فوتبال ایران، شد.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در حالی در جایگاه دوم بهترین گلزنان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر ایستاد که شانس رسیدن به جایگاه نخست را داشت.
کبد وظیفه تجزیه کربوهیدرات‌ها، تولید گلوکز و سم‌زدایی بدن را دارد. همچنین مواد مغذی را ذخیره کرده و صفرا ایجاد می‌کند که برای هضم و جذب درست مواد مغذی موجود در خوراکی‌ها لازم است. غذا‌ها و نوشیدنی‌های زیادی هستند که فرد می‌تواند برای محافظت از کبد مصرف کند. بهترین رژیم لاغری و تغذیه ممنوعه برای سلامت و تناسب اندام مبتلایان به کبد چرب شامل نوشابه، الکل، غذا‌های شور، چربی‌های اشباع، غذای سرخ شده، بیکن، سوسیس، گوشت‌های پخته شده و گوشت‌های چرب است.
تصویر جذابی از تقابل سردار آزمون با مدافع لایپزیگ به ثبت رسیده است.
در این تصویر با نوشیدنی‌های مناسب از افطار تا سحر آشنا شوید.
مدت‌ها است شایعه‌های زیادی درباره یک گوشی آیفون تاشو منتشر می‌شود. حالا جدیدترین گزارش درباره آیفون تاشو نشان می‌دهد این گوشی با قابلیت جذابش، می‌تواند تمام گوشی‌های تاشونده جهان را پشت سر بگذارد و به بهترین تبدیل شود.
پ برای بسیاری مان این موقعیت پیش آمده؛ برای مراسمی حسابی به خود رسیده ایم و بهترین لباس هایمان را به تن کرده ایم، اما تصویر درون آینه شباهتی به خودمان نداشته یا حتی پیرتر از سن واقعی مان به نظر رسیده ایم.
تصاویر غروب خورشید به دلیل ارزش زیبایی شناختی و همچنین به دلیل طیف وسیعی از احساساتی که برانگیخته می‌شوند، با دقت انتخاب شده اند. با مشاهده هر یک از این تصاویر تست شخصیت شناسی غروب، می‌توانید بینش‌هایی در مورد نقاط قوت، ضعف و دیدگاه کلی خود در مورد زندگی کسب کنید. کمی وقت بگذارید و به هر یک از پنج غروب تصویر بالا نگاه کنید و غروبی را انتخاب کنید که قوی‌ترین ارتباط را با شما دارد.
در مراسم بهترین های فیفا در سال 2022 مسی و همسرش بر روی فرش قرمز این مراسم حاضر شدند.
نامزدهای کسب عنوان بهترین ورزشکار مرد سال توسط آکادمی لاروس اعلام شد.
خبرگزاری ایسنا نوشت: آنچه که گلشیفته فراهانی در جشنواره برلین از خود نشان داد واضح‌ترین و دقیق‌ترین تصویر از بهترین حالت یک زن ایرانی است که ذائقه غربی نیز برایش دست می‌زند.
رقابت عکاسان با لنزهای سنگین برای ثبت بهترین تصویر جام جهانی بخش جدانشدنی هر دوره این رقابت‌هاست.
اگرچه سیل دانشجویان و فارغ التحصیلان ایرانی که روانه دانشگاه‌های امریکا و اروپا می‌شوند نشان دهنده آن است که ایران چیز‌های زیادی برای عرضه به جهان دارد، اما سناریوی اسفناک دیگری را به تصویر می‌کشد؛ این که ایران از بهترین افکار خود بی‌بهره خواهد ماند.
واکنش سر الکس فرگوسن، سرمربی افسانه‌ای منچستریونایتد، به عملکرد ضعیف تیم سابقش در دربی امشب شهر منچستر خبرساز شده است.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سینما ابزار قدرتمند دیپلماسی عمومی کشورمان است که می‌تواند قوی‌تر و بلیغ تر از گذشته، باورها و آرمان‌های انسانی مردم را به بهترین شکل در منظر جهانیان به تصویر کشد.
سخنگوی وزارت خارجه گفت: سینما ابزار قدرتمند دیپلماسی عمومی کشورمان است که می‌تواند قوی‌تر و بلیغ تر از گذشته، باورها و آرمان‌های انسانی مردم را به بهترین شکل در منظر جهانیان به تصویر کشد.
گزارش‌ها ادعا کرده‌اند که این تصویر هرگز در مالکیت عمومی در دسترس نبوده است. در تصویر سیاه و سفید، یک شیء غول‌پیکر به شکل الماس در آسمان دیده می‌شود که گفته شده، یک بشقاب پرنده است. برخی آن را به عنوان بهترین تصویر بشقاب پرنده در جهان توصیف کرده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ