سایت خبری «ترانسفرمارکت» در گزارشی به بررسی و معرفی گران‌ترین بازیکنان فوتبال در لیگ کشورمان پرداخته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالکوم حالا گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان است و پس از نیمار و کوتینیو، انتقال‌های او بیشترین درآمد را در میان بازیکنان برزیلی ایجاد کرده است.
لیست ارزشمندترین بازیکنان شاغل در فوتبال ایران و مقایسه آن با شنیده‌ها از ارقام جابجاشده در بازار نشان می‌دهد الزما گران‌ترین بازیکنان لیگ، ارزشمندترین نیستند.
طبق لیستی که سایت ترانسفر مارکت منتشرکرده، محمدحسین کنعانی‌زادگان گرانترین بازیکن لیگ برتر تا این لحظه محسوب می‌شود.
امین قاسمی نژاد در سکوت خبری به هوادار منتقل شد تا به یکی از مهره‌های هجومی تیم محمود فکری تبدیل شود.
ستاره ایرانی با حضور در لخ پوزنان رکورد نقل و انتقالات لیگ فوتبال لهستان را شکست.
قرارداد گرانترین بازیکن لیگ ایران لو رفت: ۱۲۰میلیارد
بهترین دروازه‌بان لیگ تحت قرارداد تراکتور است، اما تراکتور که اخباری را دارد احتمالا رضایتنامه او را با قیمتی بالا صادر می‌کند
با توجه به ارزشگذاری سایت ترانسفر مارکت روبرتو تورس با قسمتی حدود دو میلیون یورو گران قیمت‌ترین بازیکن شاغل در لیک برتر ایران شد.
مهاجمانی که جزو گرانترین بازیکنان فصل جاری پرسپولیس نیز به شمار می‌رفتند درست در حساس‌ترین مقطع این تیم را تنها گذاشتند تا سرمربی سرخپوشان با شوکی سنگین به ادامه کار فکر کند.
سایت برزیلی فهرست گرانترین بازیکنان ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی قطر در حالی منتشر شده است که تنها ۹ کشور از ۳۲ کشور شرکت کننده در جام جهانی قطر بازیکنانی با ارزش بازاری حدود ۸۰ میلیون یورو دارند.
پیمان رنجبری آمار خوبی را در ۴ هفته اخیر از خود به‌جا گذاشته است.
ظاهرا مهدی قایدی یکی از گران‌ترین بازیکنان این فصل لیگ برتر هنوز آمادگی ۹۰ دقیقه بازی را ندارد.
سی میلیارد تومان که معادل یک میلیون دلار است، لوکادیا را تبدیل به یکی از گرانترین بازیکنان این فصل لیگ برتر و گرانترین بازیکن تاریخ پرسپولیس خواهد کرد.
رقم دقیق لوکادیا نیز همچون مهدی قایدی منتشر خواهد شد و استقلالی‌ها معتقد هستند بر خلاف اعلام مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، این مهاجم هلندی گران‌ترین بازیکن این فصل لیگ برتر خواهد بود!
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
انتقال مهدی قایدی از شباب الاهلی به استقلال، 32 میلیارد تومان برای آبی ها هزینه در پی داشته است.
سایت ترانسفر مارکت با ارزشگذاری باشگاه استقلال، شاگردان ریکاردو ساپینتو را با ۱۶.۶۵ میلیون یورو گرانترین تیم لیگ لقب داد. در میان با ارزش‌ترین بازیکنان لیگ، یورگن لوکادیا، شکار بزرگ پرسپولیس با ارزش ۲ میلیون یورو در صدر قرار گرفت.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه «یورگن لوکادیا» گرانترین بازیکن لیگ برتر نیست، از احتمال برگزاری بازی خداحافظی سیدجلال حسینی مقابل یکی از چهار تیم برتر جهان خبر داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه «یورگن لوکادیا» گرانترین بازیکن لیگ برتر نیست، از احتمال برگزاری بازی خداحافظی سیدجلال حسینی مقابل یکی از چهار تیم برتر جهان خبر داد.
اواخر هفته گذشته پرسپولیس با خرید یورگن لوکادیا به گرانترین تیم لیگ برتر ۲۲ تبدیل شد و از لحاظ ارزش بازیکنان در صدر لیگ ایستاد اما امروز استقلال با بازگشت رسمی مهدی قائدی این عنوان را از رقیب پس گرفت
فصل جدید لیگ امروز با جدال پرستاره‌ترین تیمها آغاز می‌شود. باشگاه‌های ایرانی در حالی‌که مهدی تاج، تحریم‌ها را دلیل عدم توانایی در پرداخت دستمزد ویلموتس اعلام کرده، بدون مشکل و مانع ده‌ها بازیکن و مربی خارجی استخدام کرده‌اند!
امید نورافکن ستاره ملی پوش سپاهان با ارزشی معادل ۱.۲ میلیون یورو ارزشمندترین بازیکن شاغل در فصل جدید لیگ برتر ایران محسوب می‌شود.
سری گوشی های میت 50 هوآوی احتمالاً از چیپست داخلی Kirin 9000S بهره می‌برند. این چیپست، نسخه بهینه‌سازی‌شده تراشه Kirin 9000 می‌باشد که فقط با اتصال 4G عرضه می‌شود.
معاون پایگاه میراث جهانی شهر تاریخی یزد، دو روز بعد از جاری شدن سیلِ تابستانی در این شهر جهانی، خبر داد که خوشبختانه آثار شاخص یزد مانند مسجد جامع، مجموعه میدان امیرچخماق، مدرسه‌ها و بقعه‌های تاریخی آسیبی ندیده‌اند و سالم هستند، ولی حدود ۲۰۰ خانه تاریخی از یک تا ۵۰ درصد تخریب شده است. همچنین طاهره قیومی نماینده ویژه ضرغامی نیز بعد از بررسی بافت تاریخی یزد اعلام کرده «سیل خساراتی به استان یزد وارد کرده، اما کمترین آسیب به بافت جهانی بوده و بیشترین تخریب‌ها مربوط به بافت جدیدتر یا فرسوده [است]، برای جبران خسارت تلاش می‌کنیم، گروه‌های کارشناسی فعال هستند تا به سرعت برای بازسازی و مرمت اقدام کنند. حالِ یزد خوب می‌شود و گردشگری دوباره رونق می‌گیرد.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ