سسک فابرگاس، ستاره پرافتخار فوتبال اسپانیا برنامه های بزرگی برای درخشش در لیگ دوی ایتالیا دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از فردا شب مراسم مربوط به محرم آغاز می‌شود و پلیس راهور برای این ایام تمهیدات و برنامه‌های خاص و ویژه ترافیکی را در نظر دارد.
مهدی رضایی، درخصوص برنامه‌های سازمان متبوع خود برای غربالگری سرطان، گفت: خوشبختانه غربالگری برای ۳ سرطان مهم و شایع از جمله دهانه رحم، کولون یا روده بزرگ و سرطان پستان در کشور در دستور کار سازمان‌های بیمه‌گر قرار دارد.
مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع برق تهران بزرگ با بیان آنکه ۸۰ درصد برنامه‌های ما در مدیریت مصرف برق در ادارات تحقق پیدا کرده است، گفت: در راستای تحقق برنامه‌ها و با توجه به اخطار‌های قبلی مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق، امروز انشعاب برق ۴۵ مرکز اداری تهران قطع می‌شود.
مدیر برنامه‌های سابق مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاری سن ژرمن، اتهام‌های بزرگی علیه این باشگاه و مدیرانش مطرح کرد.
گفته می‌شود مدیر برنامه‌های یاسین سلمانی از مدیران باشگاه استقلال خواسته پیش‌پرداخت عقد قرارداد را آماده کنند.
پخش زنده فینال چمپیونزلیگ توسط شبکه پارامونت پلاس با حضور ستاره‌های سابق فوتبال یکی از پربیننده‌ترین برنامه‌های پخش تلویزیونی این رویداد ورزشی بزرگ بود.
در شبی که مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتسال اروپا با حضور دو بازیکن تیم ملی ایران و صعودشان به فینال این مسابقات برگزار شد، صداوسیما پخش برنامه‌های دیگر را در دستور کار قرار داد.
بنا بر اعلام شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه، در‌های مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت چهار صبح شنبه باز است و برنامه‌های ویژه جایگاه مصلای بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت هفت صبح آغاز خواهد شد و نماز عید فطر به امامت رهبر انقلاب، در حدود ساعت هشت صبح اقامه خواهد شد.
سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از آغاز عملیات حج تمتع از سوم خردادماه ۱۴۰۲ خبر داد و برنامه‌های هما را جهت انجام هرچه بهتر این عملیات بزرگ تشریح کرد.
حسین جوادی عصر امروز در نشست خبری که به مناسبت برپایی نمایشگاه بزرگ کتاب، قرآن و محصولات فرهنگی مازندران برگزار شد، اظهار کرد: نمایشگاه کتاب و قرآن از ۲۷ تا ۳۱ فروردین ماه جاری همراه با برنامه‌های فرهنگی جانبی در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.
جواد خیابانی مجری و تهیه‌کننده برنامه‌های ورزشی یادداشتی بلند خطاب به سرمربی تیم ملی ایران تنظیم کرده است.
رئیس هیات مدیره شرکت ملی حفاری ایران، ایجاد تحولات زیرساختی در این شرکت همسو با تحقق برنامه‌های وزارت نفت در دولت سیزدهم را مهم‌ترین دستاورد سال ۱۴۰۱ این مجموعه بزرگ صنعتی اعلام کرد.
طبق این گزارش، در سال‌های اخیر سیستم این مدارس برای کودکان تبتی "برنامه‌های اجباری" را در مقیاسی بزرگ با هدف "همگون‌سازی" تبتی‌ها نسبت به فرهنگ اکثریت هان ارائه داده است؛ اقدامی که با استاندار‌های بین‌المللی حقوق بشر مغایرت دارد.
مدیر برنامه‌های سردار آزمون می‌گوید این بازیکن ایرانی آماده است تا پیشنهاد بازگشت به روسیه را بررسی کند.
ایراد اخیر گوشی‌های پرچمدار پیکسل ۷ و پیکسل ۷ پرو در حین تماشای ویدیو‌های اپلیکیشن YouTube یا YouTube TV و زمانی که کاربر سعی می‌کند از طریق منوی عمودی برنامه از آن خارج شود، رخ می‌دهد؛ بنابراین در صورت استفاده از هریک از دو ژست حرکتی مربوط به بازگشت به منوی اصلی یا منوی آخرین برنامه‌های بازدید شده، اپلیکیشن به‌طور کامل فریز شده و گوشی هنگ می‌کند!
ده‌ها هزار اسرائیلی شنبه شب در سه شهر بزرگ علیه برنامه‌های اصلاحات قضایی نخست‌وزیر بنیامین نتانیاهو تظاهرات کردند.
مدیر برنامه‌های بزرگ دنیای فوتبال قصد دارند از فیفا به دلیل قوانین جدید جنجالی در زمینه کارشان شکایت کنند.
مدیر برنامه‌های بهترین بازیکن جهان هم وارد ماجرای حواشی جام جهانی شد.
۲ میهمان دیروز برنامه‌های ورزشی ادعا‌های دور از واقعیتی در خصوص تیم ملی ایران مطرح کردند.
ستاره فوتبال مصر به جای تماشای مسابقات جام جهانی مشغول گذراندن اوقات خود با برنامه‌های دیگری است.
مدیرعامل شرکت گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو اعلام کرد: با تحقق برنامه اتحاد استراتژیک بین شرکت‌های زیرمجموعه گروه صنعتی ایرا‌ن‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا، علاوه بر سرعت گرفتن برنامه‌های توسعه‌ای دو خودروساز بزرگ، زنجیره تولید خودرو در کشور نیز متحول شده و تکامل خواهد یافت.
مراکش و اتیوپی نیز مانند امارات برنامه‌های بارورسازی ابرها دارند. عربستان سعودی به تازگی یک برنامه در مقیاس بزرگ را آغاز کرده است و ده‌ها کشور دیگر خاورمیانه و شمال آفریقا در حال بررسی آن هستند.
جای برنامه‌های عزاداری و سینه‌زنی دو هیئت بزرگ و معروف یزدی (فهادان و بعثت) در عزاداری‌های امسال خالی‌ست ...گفته می‌شود یکی از شعرهای نوحه این هیئت‌ها که توسط شاعر تحسین شده در دیدارهای شاعران با رهبر انقلاب، سعید بیابانکی سروده شده به تایید نرسیده
موسی رضایی، مدیرعامل بیمه اتکایی امین، با مدیرعامل شرکت بروکری ریفامز روسیه دیدار کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ