در شرایطی که چند ساعت تا شروع دیدار تیم ملی فوتبال ایران برابر انگلیس در جام جهانی باقی مانده است، هنوز کسی به درستی نمی داند کدام بازیکنان در ترکیب ابتدایی تیم ملی به میدان خواهند رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار فینال تورنمنت کافا در شرایطی از سوی سرمربی این تیم اعلام شد که چند بازیکن جدید از ابتدا در ترکیب به میدان می روند.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار فینال تورنمنت کافا در شرایطی از سوی سرمربی این تیم اعلام شد که چند بازیکن جدید از ابتدا در ترکیب به میدان می روند.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در فینال تورنمنت کافا مقابل ازبکستان مشخص شد.
ترکیب تیم ملی فوتبال کنیا برای بازی با ایران مشخص شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که فقط یک تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
ترکیب تیم ملی فوتبال آمریکا مقابل ایران مشخص شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب ابتدایی این تیم برای برگزاری دیدار پایانی مرحله گروهی بیست و دومین دوره جام جهانی را در شرایطی اعلام کرد که چند تغییر نسبت به دیدار با ولز دارد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران برای یکی از حساس‌ترین دیدارهای این تیم در تاریخ جام‌جهانی هنوز تفکرات خود را «لو» نداده است که می‌خواهد از کدام بازیکنان در ترکیب اصلی استفاده کند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب این تیم برای برگزاری دومین دیدار در جام جهانی برابر ولز را اعلام کرد که نسبت به دیدار نخست برابر انگلیس تغییراتی در ترکیب صورت گرفته است.
ملی‌پوشان فوتبال ایران که با شرایطی متفاوت نسبت به دو دوره گذشته گام در نخستین دیدار جام بیست و دوم گذاشتند و شکست سنگینی را متحمل شدند، حالا به بازی مرگ و زندگی رسیدند.
ترکیب تیم ملی فوتبال ولز به احتمال زیاد در دیدار با ایران دستخوش تغییر می‌شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ترکیب این تیم برای برگزاری نخستین دیدار در جام جهانی 2022 قطر برابر تیم ملی انگلیس را اعلام کرد که با تفکراتی تدافعی و برای کسب امتیاز چیده شده است.
هواداران تیم ملی فوتبال ایران که خود را به ورزشگاه خلیفه رسانده اند امیدوارند شاگردان کارلوس کی روش بتوانند در نخستین دیدار خود در جام جهانی ۲۰۲۲ برابر انگلیس به پیروزی برسند.
استراتژی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان مبهم است و مشخص نیست سرمربی این تیم کدام بازیکنان را در ترکیب ابتدایی‌اش برای دیدار با انگلیس قرار خواهد داد.
نشریه «سان» انگلیس اشتباه عجیبی را در پیش بینی ترکیب تیم ملی ایران در جام جهانی مرتکب شده است.
آنالیزودهای تیم ملی فوتبال انگلیس در پی کسب اطلاعات کامل بازی اخیر تیم ملی ایران که پشت درهای بسته برگزار شد، هستند.
تیم ملی فوتبال زنان ایران در دومین دیدار تدارکاتی خود با بلاروس، از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه آرارات به مصاف بلاروس خواهد رفت.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در بازی با نیکاراگوئه مشخص شد تا سرمربی این تیم برای رسیدن به مردان اصلی مورد نظرش تغییرات را ادامه دهد.
ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در بازی با نیکاراگوئه مشخص شد تا همچنان شاهد شگفتی از سوی کارلوس کی روش باشیم.
سردار آزمون با وجود رهایی از بند مصدومیت برای دیدار چهارشنبه شب تیمش برابر کلن در ترکیب این تیم قرار ندارد.
نشریه گاردین انگلیس در گزارشی به تحلیل آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران در آستانه جام جهانی قطر پرداخت و از احتمال حضور همزمان سردار آزمون و مهدی طارمی در ترکیب خبر داد.
ستاره ریزنقش استقلال در ۲ هفته اخیر عملکردی ناموفق در ترکیب آبی‌ها داشته و همچنین نتوانسته نظر مساعد کادرفنی تیم ملی فوتبال ایران را هم جلب کند.
ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال کشورمان برای بازی با اروگوئه مشخص شد.
شجاع خلیل زاده مدافع ایرانی تیم الاهلی به ترکیب این تیم بازمی‌گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ