با شروع جنگ جهانی دوم، ۲ دوره از جام جهانی در سال‌های ۱۹۴۲ و ۱۹۴۶ تعطیل شد؛ اتفاقی که فراتر از صحنه‌های نبرد آخرالزمانی در اروپا، در نتیجه تصمیمات و خودکامگی‌های فردی آقای دیکتاتور شکل گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نقاب از چهره دیکتاتورهای صهیونیست برافتاده و پاسخ معترضان مشت آهنین است.
رئیس‌جمهور آمریکا یک روز بعد از سفر وزیر خارجه این کشور به پکن رئیس‌جمهور چین را با لفظ «دیکتاتور» مورد خطاب قرار داد. بایدن گفت: «علت اینکه وقتی من آن بالن را با دو کانتینر پر از تجهیزات جاسوسی داخلش ساقط کردم شی جین پینگ خیلی ناراحت شد این بود که خبر نداشت که آن بالن آنجا بود.» وی اضافه کرد: «برای دیکتاتور‌ها خیلی مایه پریشانی است که خبر نداشته باشند چه اتفاقی افتاده است.»
جنگی که مبتنی بر دروغ بود، نه‌تنها عراق را ویران کرد و یک جنگ فرقه‌ای را به راه انداخت که تمام منطقه را فرا گرفت، بلکه دموکراسی را برای همیشه در خاورمیانه فلج کرد. پس دموکراسی یکی دیگر از قربانیان دولت ناتوان جنایتکار بود. «دموکراسی می‌خواهید؟ ندیدید دموکراسی با عراق چه‌کار کرد؟» مرتب از سوی دیکتاتور‌ها و قدرتمندان سراسر منطقه تکرار شد.
همان گونه که اغلب در مورد دیکتاتوری‌ها رخ می‌دهد کیش شخصیتی که حول محور یک رهبر رشد می‌کند نیاز به فاصله گرفتن شخص دیکتاتور از هرگونه خبر بد را ضروری می‌سازد به خصوص در زمانی که همه چیز به شکل اجتناب ناپذیری دچار اشتباه می‌شود و به درستی پیش نمی‌رود. فرقه پوتینیسم نیز از این قاعده مستثنی نیست.
شاید مغایر با عقل سلیم به نظر برسد اما دیکتاتورها اغلب کارهایی را انجام می‌دهند که بی‌معنی است. این موضوع تا حدی بدان خاطر است که در رژیم‌های دیکتاتوری هیچ کس حاضر نیست به دیکتاتور بگوید چه کار اشتباهی را انجام می‌دهد. با ادامه دوره سوم ریاست جمهوری شی باید منتظر اقدامات سیاسی بیشتری باشیم که مغایر با عقل سلیم به نظر می‌رسند.
دیکتاتورها اغلب دارای یک گروه شبه نظامی شخصی یا اهرمی برای زورگیری هستند. یکی از اولین اقدامات پیسیستراتوس این بود که آتنی‌ها را متقاعد کرد که به او محافظی بدهند. بنابراین، استبداد حکومتی است که در آن قانون حاکم نیست، اما ظالم به وسیله قانون حکومت می‌کند.
سخنگوی دولت گفت: تروریست‌ها در شاهچراغ به پشتوانه دیکتاتورهای رسانه‌ای که ترور را ترویج می‌دهند و باآتش اغتشاش‌گران که امنیت را سلب می‌کنند، کودکان، زنان و مردان بی‌گناه را به شهادت رساندند.
احساس من این است که پوتین هنوز در قدرت احساس امنیت می‌کند. باید توجه داشته باشیم که این دیکتاتور‌های شخصی همیشه مستعد پارانویا هستند. بنابراین، او ابزار‌های متعددی در اختیار دارد که می‌کوشد بین نخبگان تفرقه بیندازد و جناح‌های رقیب را در برابر یکدیگر قرار داده و این گونه بازی را ادامه دهد.
رهبر کره شمالی در حالی که می‌خندید یک دستش را دور سرباز گرفته بود و با دست دیگرش صورتش را نوازش کرد. سرباز به زمین نگاه می‌کند و مشخص است از در آغوش گرفتن ناگهانی یکی از بدنام‌ترین دیکتاتور‌های جهان شوکه شده است.
شی در همان دامی افتاد که دیکتاتور‌ها را در طول تاریخ به دام انداخته است: او بیش از حد دست به کار شد. او بیش از هر رهبر چینی دیگری از زمان «مائوتسه تونگ» قدرت را در دستان خود متمرکز کرده و به قدری به طور کامل بر چین مسلط شده که او را «رئیس همه چیز» می‌نامند.
نیرو‌های مسلح اوکراین اعلام کرد: در ماه فوریه، روس‌ها در حال برنامه ریزی برای رژه در مرکز شهر کی‌یف بودند. با گذشت بیش از شش ماه از جنگ، نمایش شرم آور فلز زنگ زده تانک‌های روسیه یادآوری برای همه دیکتاتور‌ها است که چگونه برنامه‌های آن‌ها ممکن است توسط یک ملت آزاد و شجاع خراب شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ