سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می توانستیم بیشتر به نساجی گل بزنیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اریک تن‌هاخ، سرمربی یونایتد، کسب سهمیه چمپیونزلیگ را یک موفقیت بزرگ برای تیمش دانست.
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: می توانستیم بیشتر به نساجی گل بزنیم.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل میلان، عملکرد بازیکنانش در نیمه اول دیدار امشب را استثنایی توصیف کرد.
معراج شیرازی می گوید که چون عملکرد آنها در هیئت فوتبال تهران به قدری خوب بوده، که کسی نمی توانسته آنها را نقد کند.
مربی مس کرمان می‌گوید تیم‌شان بدشانس بوده که به گل‌های بیشتری مقابل فولاد دست پیدا نکرده است.
سرمربی میلان عقیده دارد که تیمش باید گل های بیشتری به تاتنهام می زد.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
نورافکن می‌گوید بازی مقابل تماشاگران نساجی حس فوق‌العاده‌ای داشته است.
باید از مردم دلجویی کرد، زیرا آسیب‌هایی که به جان و مال مردم رسید، بیشتر از دفعات قبل بود و در تعیین روش اتخاذ شده خطایی رخ داد که می‌توانستیم روش بهتری را استفاده کنیم.
او ادامه داد: می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم اما آن اتفاق باعث شد که تیم حالت دفاعی‌تری به خودش بگیرد. بازی را توانستیم کنترل کنیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در بخش دفاعی تمرکز داشتیم. در مجموع بازی خوبی برای ما بود. این برد را به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی تیمش برابر نساجی در آخرین دیدار نیم فصل اول لیگ بیست و دوم گفت: اگر بازیکنان ما اخراج نمی شد می توانستیم با گل های بیشتری به پیروزی برسیم.
در وضعیت فعلی کشور که زمان احداث پالایشگاه در کشور بالاست، همکاری در پالایشگاه های فراسرزمینی در کشورهای دوست می تواند گزینه مناسبی باشد. می توانیم از طریق استفاده از تأسیسات پالایشگاهی دیگر کشورها با بازسازی و فعال کردن همه ظرفیت پالایشگاه فراسرزمینی کشور هدف، به تبدیل نفت خام خود به فرآورده ها اقدام کنیم و ارزش افزوده بیشتری نسبت به فروش نفت خام به دست بیاوریم.
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: به خاطر اتفاقات پایان بازی و دو گلی که از ایران دریافت کردیم ناراحت هستم.
آمادو برنابئو، پدربزرگ جرارد پیکه، معتقد است که او می توانست سال های بیشتری برای بارسا بازی کند ولی در باشگاه شرایطی ایجاد کردند تا مجبور به بازنشستگی شود.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء می گوید که ذهنیت برنده باید در تیم ما بیشتر شود.
فرهاد مجیدی سرمربی اتحاد کلباء می گوید که ذهنیت برنده باید در تیم ما بیشتر شود.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت هر چند می توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم.
مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن می‌گوید تیمش در صورت استفاده از ضدحملات فرصت گلهای بعدی را هم داشت.
تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، از عملکرد تیمش برابر غنا راضی است اما معتقد است که این تیم می‌توانست گل‌های بیشتری به ثمر برساند.
مربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است آزادکاران جوان می توانستند در رقابتهای جهانی مدال های بیشتر و خوشرنگتری بگیرند اما در مجموع عملکرد آنها امیدوارکننده و قابل توجه بود.
سجاد بازگیر زننده اولین گل فصل ملوان گفت می توانستیم گل های بیشتری وارد دروازه استقلال کنیم.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش در بازی با مس کرمان برای کسب موفقیت به میدان می‌رود و امیدوار است خواسته‌های کادرفنی را اجرا کند.
هافبک پیکان می‌گوید تیمش در بازی با مس کرمان هم برای کسب موفقیت به میدان می‌رود و امیدوار است خواسته های کادرفنی را اجرا کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ