اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پی اس جی با مالکیت قطری ها هرگز جنگ با بازیکنانش را نباخته و توانست حرف خود را به کرسی بنشاند. باید دید وضعیت دوئل با امباپه به کجا می رسد.
سرپرست فدراسیون دوومیدانی در مورد کادر فنی اعزامی تیم ملی به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: سهمیه مشخصی داشیم و می‌توانستیم فقط دو نفر همراه ببریم، یک نفر حراست و دیگری آقای سپهرزاد مدیر تیم‌های ملی است. صفحه آسیا هم بسته شده بود و نمی‌توانستیم شخص دیگری را اضافه کنیم.
رئیس قوه قضائیه گفت: در یک دوره‌ای رئیس جمهور می‌خواستند از زندانی بازدید کنند که مشکلاتی وجود داشت اما امروز ما خودمان به دنبال مسئولان می‌رویم و می‌گوییم بیایید و از سازمان و نهادهای قوه قضاییه بازدید کنید. معمولاً جلسات با کمیسیون‌های مجلس دو ساعت زمان می‌برد و در تمام این جلسات مشکلات مردم و آسیب‌های قوانین مطرح می‌شود. نشست های مشترک فهم مشترک نسبت به موضوعات ایجاد می کند.
شهریار مغانلو دو فصل بعد از ترک پرسپولیس، پرده از نحوه جدایی خود برداشت.
ایمان رازانی می گوید که آنها توانستند با همدلی در نیم فصل دوم، امتیازات از دست رفته را جبران کنند.
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی گفت: اگر برای عفاف و حجاب از قبل برنامه‌ریزی داشتیم به یک باره با یک موضوع گرفتار نمی‌شدیم. در حوزه‌های ایجابی کار‌های زیادی می‌توانستیم انجام دهیم که ندادیم و اینگونه شد. نباید توقع داشته باشیم دستگاه قضا با همه برخورد کند؛ زیرا دو جبهه نیستیم و اگر پرونده تشکیل دهیم برای فرزندان خودمان تشکیل می‌دهیم.
سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، پس از پیروزی 2-0 تیمش مقابل میلان، عملکرد بازیکنانش در نیمه اول دیدار امشب را استثنایی توصیف کرد.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در شرایطی که روزهای سختی را پشت سرگذاشتم می توانستیم دو گل به پرسپولیس بزنیم.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: در شرایطی که روزهای سختی را پشت سرگذاشتم می توانستیم دو گل به پرسپولیس بزنیم.
در مصاف پارس جنوبی – استقلال محمد محبی می توانست یکی از ستاره های تیم میهمان باشد اما اینطور نشد و در بین دو نیمه تعویض شد!
مجید عشقی، رئیس سازمان بورس گفت: اگر سال ۹۹ نصف منابعی که در آن فاصله ۵ تا ۶ ماه وارد بازار سرمایه شد را می‌توانستیم به بازار اولیه منتقل کنیم، یعنی وارد شرکت‌ها می‌شد و به طرح‌های تولیدی تبدیل می‌شد، می‌توانستیم بعد از دو سال و نیم که الان در آن هستیم، شاهد به ثمر نشستن آن سرمایه‌گذاری‌ها باشیم و سود شرکت‌ها افزایش پیدا می‌کرد و رشد اقتصادی خوبی هم داشتیم.
سرمربی آلومینیوم هدر رفتن موقعیت های جدی تیمش را دلیل از دست رفتن دو امتیاز مقابل نساجی می‌داند.
معراج شیرازی می گوید که چون عملکرد آنها در هیئت فوتبال تهران به قدری خوب بوده، که کسی نمی توانسته آنها را نقد کند.
مدافع چپ تیم فوتبال فولاد خوزستان از عملکرد مجموع بازیکنان تیم در دو دیدار برابر نمایندگان عربستان تمجید کرد.
مربی تیم فوتبال استقلال گفت: موقعیت های زیادی برابر نفت مسجدسلیمان داشتیم و می توانستیم با گل های زده بیشتری بازی را به پایان برسانیم.
چهار دیداری که می توانستند معادلات بالای جدول بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ را بهم بریزند با پیروزی دو تیم مدعی همراه شد و دو دیدار روز جمعه هم در این معادله تاثیرگذار خواهد بود.
خجسته مهر گفت: تا ۸ سال آینده می توانیم ۵.۷میلیون بشکه نفت تولید کنیم که اکنون ظرفیت تولید ما ۳.۸میلیون بشکه در روز است.
خجسته مهر گفت: تا ۸ سال آینده می توانیم ۵.۷میلیون بشکه نفت تولید کنیم که اکنون ظرفیت تولید ما ۳.۸میلیون بشکه در روز است.
اکبری درباره اینکه آیا می توانیم از ماده بودن جنسیت توله یوزها مطمین باشیم؟ می گوید: چند دامپزشک توله یوزها را کنترل کرده و همه متفق القولند که جنسیت آنها ماده است.
سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس گفت: به خاطر اتفاقات پایان بازی و دو گلی که از ایران دریافت کردیم ناراحت هستم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از پیروزی تیمش برابر مس رفسنجان و صعود به صدر جدول گفت: این سه امتیا ارزش زیادی برای تیم ما داشت هر چند می توانستیم با گل‌های بیشتری ببریم.
پدر گفت: ما در حال فراهم‌کردن مبلغ دیه بودیم که چند روز بعد از زندان تماس گرفتند و گفتند که بیایید برای آخرین ملاقات؛ باورمان نمی‌شد. آن شب باز در خانه مقتول رفتیم و هرچقدر که می‌توانستیم التماس کردیم، ولی فایده نداشت. حتی جلوی در زندان هم به پای‌شان افتادیم، اما راضی به گذشت نشدند. رفتند داخل زندان و یک ساعت بعد مأمور زندان خبر داد که سعید قصاص شده است. آن روز برایم چه جهنمی بود. خدا برای کسی نخواهد.
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش می توانسته با برتری بیش از دو گل مقابل استقلال پیروز شود.
بازیکن ملی پوش تیم فوتبال سپاهان معتقد است تیمش می توانسته با برتری بیش از دو گل مقابل استقلال پیروز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ