او ادامه داد: می‌توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم اما آن اتفاق باعث شد که تیم حالت دفاعی‌تری به خودش بگیرد. بازی را توانستیم کنترل کنیم و موقعیت خاصی به حریف ندادیم و در بخش دفاعی تمرکز داشتیم. در مجموع بازی خوبی برای ما بود. این برد را به همه هواداران پرسپولیس تقدیم می‌کنم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اگر احتمال بازگشت علیپور به پرسپولیس را بسیار ضعیف بدانیم، گفته می‌شود هنوز بحث جذب شهریار مغانلو از سپاهان وجود دارد.
گل‌محمدی: چه می‌شود ما هم بازیکن چند میلیون دلاری بگیریم؟
در فهرستی که یحیی به باشگاه پرسپولیس داده اسامی مهمی دیده می‌شود.
حسین بادامکی می‌گوید آرامش یحیی گل‌محمدی یکی از عوامل اصلی موفقیت این تیم بوده است.
عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال معتقد است اگر داور دربی برگشت فصل بیست و یکم خارجی بود، یحیی سال‌ها از فوتبال دور می‌شد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد حضور هواداران در ورزشگاه تأکید کرد: مطمئنم تا به اندازه‌ای که ورزشگاه جا داشته باشد هواداران می‌آیند و ورزشگاه پر می‌شود. منتظر حضور گرم هواداران هستیم.
اینکه بردن دربی احتمالاً تعیین‌کننده قهرمان لیگ برتر این فصل خواهد بود، فرضیه‌ای بود که حداقل تا اینجا درست از آب درآمده و می‌شود جدی‌اش گرفت.
تصویری از ساعت مچی لوکس و برند یحیی گل‌محمدی در دیدار مقابل استقلال در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است. گفته می‌شود که قیمت این ساعت ۸میلیارد ریال است!
سرمربی پرسپولیس می‌گوید فشار روی داوران اقدام غیرحرفه‌ای است که توسط برخی تیم‌ها انجام می‌شود.
گفته می‌شود مدیران پرسپولیس برای فصل آینده با دراگان اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی به توافق رسیدند.
تعداد دنبال کننده‌های سرمربی پرسپولیس هر روز کمتر می‌شود.
خبر‌های رسیده حکایت از آن دارد با توجه به تکرار مداوم رفتار‌های تند ساپینتو، این مربی به احتمال فراوان با محرومیتی ۶ یا ۷ هفته‌ای مواجه خواهد شد. پیش از این ساکت الهامی سرمربی سابق نساجی هم به دلیل مشکلات انضباطی ۶ جلسه از همراهی تیمش محروم شد. یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس هم دقیقا چنین تجربه‌ای داشت و به دلیل رفتار تند با سیدعلی داور دربیفصل پیش ۶ جلسه نتوانست تیمش را همراهی کند
از فضای درون تیم اینگونه استنباط می‌شود که چنانچه گل‌محمدی در بازی مهم و تعیین‌کننده جام حذفی مقابل سپاهان در اصفهان نتیجه نگیرد و از این جام کنار برود خودش استعفا خواهد داد و دست درویش را برای تغییرات باز خواهد گذاشت
یحیی گل‌محمدی در نشست خبری اظهار کرد: متاسفانه برنامه‌هایی در صداوسیما پخش و صحبت‌هایی مطرح می‌شود که در آن‌ها به اسطوره‌های ما توهین می‌شود. علی دایی همیشه جانش را برای پیراهن و پرچمش می‌داد. همه می‌دانیم او وقتی بازی می‌کرد برای مملکت چطور افتخار آفرید. همه به علی دایی افتخار می‌کنیم.
سرمربی پرسپولیس در واکنش به این که برنامه این تیم برای عیسی آل‌کثیر چیست و آیا می‌تواند جایگزین لوکادیا و دیاباته باشد؟ گفت: آل‌کثیر آماده بازی نشده است و هنوز شش ماه از مصدومیت او نگذشته است.
مهدی ترابی حتی اگر بازیکن مفیدی هم نباشد و سایه‌ای از گذشته درخشان خودش باشد باز در ترکیب اصلی تیم یحیی گل‌محمدی یک جای ثابت دارد.
تکرار آماری که در فصول منجر به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر وجود داشت، می‌تواند شاگردان یحیی گل‌محمدی را امیدوار کند که در پایان لیگ بیست و دوم بازهم جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
تکرار آماری که در فصول منجر به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر وجود داشت، می‌تواند شاگردان یحیی گل‌محمدی را امیدوار کند که در پایان لیگ بیست و دوم بازهم جام قهرمانی را بالای سر ببرند.
در همه کشورهای اروپایی با استادیوم پر از تماشاگر برگزار می‌شد اما ما اینجا اندرخم یک کوچه هستیم و هنوز دل نگرانی‌هایی داریم که مردم یک جا جمع نشوند و این جای تاسف دارد.
گفته می‌شود مصدومیت شیخ دیاباته ۶ هفته طول می‌کشد و با توجه به همین زمان، احتمالا او می‌تواند پرسپولیس را در دربی همراهی کند.
با توجه به نگاه دولت به استفاده از ظرفیت‌های داخلی، می‌توان حدس زد که به‌زودی سکان هدایت این تیم به دست یک مربی ایرانی سپرده شود؛ اما چه کسی در‌این‌باره باید تصمیم بگیرد؟ فدراسیون فوتبال؟ اگر چنین است، چرا قریب به پنج سال است فقط اسم چند نفر خاص، فارغ از شو یا واقعی‌بودن، مطرح می‌شود و مربی جدید دیگری وارد این چرخه نمی‌شود؟
بعد از یک فصل دشوار اکنون یحیی گل‌محمدی در همان مسیری قرار گرفته که همه هواداران پرسپوليس از وی انتظار دارند؛ روحیه برتری طلبی و پیروزی.
فرصت آزمون و خطای کافی به گل‌محمدی داده شد و از این به بعد دادن فرصت اضافه باعث می‌شود مثل سال گذشته روند نزولی پیش گرفته شود. ما نیازمند مربی قدرتمندتر و کادرفنی تازه نفس‌تر هستیم تا بتوانیم تغییر ایجاد کنیم.
در حالی که لیست پرسپولیس تنها یک جای خالی دارد، یحیی گل‌محمدی به سراغ مهاجم خارجی رفته تا به این ترتیب مشخص شود هیچ تمایلی به ادامه حضور عیسی آل‌کثیر‌ ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ