نساجی با مهره‌های کاملا دفاعی دیدار برابر استقلال را آغاز می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی گلشنی مدیرکل حمل و نقل عمومی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به جزئیات رایگان شدن مترو و اتوبوس برای دانش آموزان و دانشجویان، از مکاتبه با آموزش عالی برای مجازی شدن دانشگاه‌ها در۱۰ روز اول مهر ماه در راستای کاهش ترافیک پایتخت خبر داد.
جریان خالص سازی کار خود را از ۱۰، ۱۵ سال پیش، آغاز کرده است. کل جمعیت این جریان از حد دو اتوبوس بیشتر نیستند. اما این دو اتوبوس جمعیت، مبادی قدرت را در دست گرفته اند. از صدا و سیما تا برخی مراکز مهم کشور در اختیار این افراد است؛ افرادی که با تکیه بر پول، قدرت و دسترسی‌های خاصی که دارند، مملکت را به سمتی می‌برند که یک اقلیت محدود خودی را بر یک کشور هشتاد میلیونی غالب کنند.
تصاویری از تصادف اتوبوس با چند خودرو در تبریز که در این سانحه ۱۰ نفر مصدوم شدند.
تبریز - برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری تبریز با تعدادی خودرو ،منجر به مصدومیت ۱۰ نفر از شهروندان شد. حال ۵ نفر از حادثه دیدگان وخیم گزارش شده است
مدیر سازمان آتش نشانی تبریز اعلام کرد: برخورد یک دستگاه اتوبوس شهری با تعدادی خودرو و عابر منجر به مصدومیت ۱۰ نفر شهروند تبریزی شد.
«مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر» امروز جمعه ۱۶ تیرماه از ساعت ۱۸ تا ۲۲ و در طول خیابان انقلاب و آزادی برگزار می‌شود شما می توانید با خودرو شخصی، اتوبوس و مترو به این ضیافت بزرگ برسید.
پریگوژین می گوید: «واگنر در ۱۰ سال گذشته، بر اساس قرارداد توافقی، فقط با پول نقد کار می‌کند و من کاملاً به آن پایبند هستم.»
پلیس کانادا اعلام کرد: روز پنجشنبه اتوبوس حامل افراد مسن با یک کامیون در یکی از مناطق روستایی استان منیتوبا در کانادا برخورد کرد که بر اثر آن ۱۵ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.
پلیس استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد اتوبوس حامل مهمانان عروسی در یک شب مه آلود در منطقه واین استرالیا واژگون شد که در پی این حادثه، ۱۰ نفر کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند.
به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
به گفته پلیس، اتوبوس حامل زائران هندو به زیارتگاهی در کشمیر تحت کنترل هند در روز سه شنبه از روی پل بزرگراهی به داخل دره هیمالیا سقوط کرد و دست کم ۱۰ نفر کشته و ۵۵ نفر مجروح شدند.
دیدار برگشت بایر لورکوزن و آاس رم در نیمه نهایی لیگ اروپا با تساوی بدون گل به پایان رسید و جالوروسی به لطف برتری ۱-۰ در دیدار رفت راهی دیدار نهایی شد.
مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: ۱۰ مصدوم نیز توسط اورژانس و سه مصدوم توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.
محسن هاشمی نوشت: همواره تاسف می‌خورم از اینکه ظرفیت جابه‌جایی مترو و اتوبوسرانی امروز پس از گذشت ۱۰ سال با وجود اضافه شدن خطوط جدید در حد ۲ میلیون سفر در ابتدای سال ۱۳۹۰ کاهش یافته است، در صورتی که در سال ۹۷ قبل از کرونا نزدیک به سه میلیون سفر هم رسید.
طبق گزارش مقامات حفاظت مدنی، بر اثر سقوط اتوبوس به دره‌ای در شمال شرقی الجزایر دست کم ۱۰ نفر کشته و ۲۵ نفر دیگر زخمی شدند.
معاونت حمل نقل شهرداری تهران اعلام کرد که مترو و اتوبوس فردا (دوشنبه ۲۴ بهمن ماه) تا ۱۰ صبح رایگان است.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی مرگبار اتوبوس در اردبیل ۱۰ مصدوم و ۳ کشته برجای گذاشت.
جمعیت هلال احمر اعلام کرد: واژگونی مرگبار اتوبوس در اردبیل 10 مصدوم و 3کشته برجای گذاشت.
انفجار مین در مسیر یک اتوبوس در بورکینافاسو ، شماری کشته و زخمی برجای گذاشت.
سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در ساعت ۱۰:۳۵ صبح امروز یکشنبه ۲۲ آبانماه ۱۴۰۱ پس از اعلام ماموریت آتش‌سوزی در یکی از کارخانجات شهرک صنعتی مبارکه به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان، بلافاصله ۳ واحد امدادی اورژانس ۱۱۵ شامل یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و ۲ دستگاه آمبولانس امدادی ۱۱۵ و سه خودرو امدادی از هلال احمر در محل حاضر شد.
وزیر کشور از انعقاد قرارداد با بخش خصوصی برای خرید ۱۰ هزار دستگاه اتوبوس خبر داد و گفت: به محض افزایش تولید داخل، حمایت‌های دولت از بخش خصوصی بیشتر خواهد شد.
سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر گفت: اتوبوس آمبولانس هلال احمر ساعتی پیش ۱۰ مصدوم این حادثه را به نقطه مرزی زرباطیه - مهران انتقال داد و در پایانه مرزی، عوامل اورژانس کشور، مصدومان را تحویل گرفته و به بیمارستان امام حسین مهران منتقل کرده‌اند.
سخنگوی سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه بیشترین گرمازدگی در استان ایلام و در مرز مهران مشاهده شده است، تصریح کرد: به همین منظور سه دستگاه اتوبوس آمبولانس در این مرز مستقر شده و کار‌های اورژانسی برای افراد در حدی انجام می‌شود که با سرم درمانی و احیا بتوانند به مسیر خود ادامه دهند.
به گزارش روزنامه حریت دیلی نیوز، فرماندار غازی عینتاب گفت که اولین حادثه رانندگی نیز حوالی ساعت ۱۰:۴۵ صبح روز شنبه (به وقت محلی) روی داد. گفتنی است همه مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شده اند. هنوز جزئیات بیشتری از این سانحه و علت آن منتشر نشده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ