پلیس استرالیا روز دوشنبه اعلام کرد اتوبوس حامل مهمانان عروسی در یک شب مه آلود در منطقه واین استرالیا واژگون شد که در پی این حادثه، ۱۰ نفر کشته و ۲۵ نفر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های ترکیه اعلام کردند در پی واژگونی اتوبوس مسافربری در مناطق مرکزی این کشور، ده‌ها نفر کشته و زخمی شدند.
حادثه ترافیکی در استان ازیلال مراکش به جان‌باختن ۲۴ مسافر یک اتوبوس انجامید.
دلیجان- واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در محور دلیجان-اصفهان ۶ مجروح برجا گذاشت.
معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور با بیان اینکه در این حادثه علاوه بر چهار کشته، ۱۹ مصدوم داشتیم، اظهار کرد: چهار نفر از مصدومان که هم‌اکنون در بیمارستان تحت درمان هستند، حال مساعدی ندارند و ۱۵ مصدوم دیگر از نظر شرایط عمومی وضعیت پایداری دارند.
نیشابور - معاون مرکز مدیریت حوادث شهرستان نیشابور جزییات حادثه واژگونی اتوبوس حامل مسافران عراقی را تشریح کرد.
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان_ سمنان خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۹ نفر مصدوم شدند.
رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه خوشبختانه این حادثه فوتی نداشته است، تصریح کرد: ۱۶ نفر از مصدومین در محل درمان شده و ۹ نفر نیز به مراکز درمانی اعزام شدند.
رئیس مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در آزادراه قزوین ـ زنجان و مصدومیت ۲۶ نفر و کشته شدن یک نفر خبر داد و اظهار داشت: تماسی که در ساعت ۰۱:۳۵ امروز با مرکز ارتباطات اورژانس پیش‌بیمارستانی استان قزوین گرفته شد، حاکی از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در اتوبان قزوین ـ زنجان ۵ کیلومتر بعداز عوارضی ۳ بود.
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سرخه به آرادان ۹ مصدوم بر جا گذاشت.
سمنان - رئیس پلیس راه استان سمنان گفت: واژگونی اتوبوس مسافربری در محور سرخه به آرادان ۹ مصدوم برجای گذاشت.
شیراز- مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: براثر واژگونی اتوبوس در محور آباده به سمت اصفهان و در پنج کیلومتری ایزدخواست ۱۶ نفر مصدوم و یک نفر کشته شده است.
مدیر روابط عمومی اورژانس فارس گفت: ۱۰ مصدوم نیز توسط اورژانس و سه مصدوم توسط هلال احمر به بیمارستان منتقل شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور دامغان-سمنان خبر داد و گفت: این حادثه ۳۰ مصدوم بر جای گذاشته است.
در حادثه واژگونی اتوبوس حامل گردشگرانی از رژیم صهیونیستی در کره جنوبی، ده‌ها تن از آنان زخمی شدند.
ری- واژگونی مینی بوس در بخش کهریزک در جنوب تهران سبب مصدومیت ۲۰ نفر شد.
در حادثه واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران راهیان نور که ساعت ۸:۰۲ امروز (۲۴ اسفندماه) در کیلومتر ۵۰ محور اهواز – شوش رخ داد، ۱۳ نفر مصدوم شدند.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه اظهار کرد: این اتوبوس از بیرجند به مقصد مشهد در حال تردد بود و هم اکنون حال دو مصدوم وخیم گزارش شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کردستان گفت: سانحه واژگونی اتوبوس حامل زوار اهل آذربایجان شرقی ۴۸ مصدوم داشت که چهار نفر آنها تحت مراقبت های تخصصی هستند.
تصویری دلخراش از داخل اتوبوس در حال واژگونی را ببینید.
رئیس پلیس راه استان کردستان با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری ۱۴ مسافر داشته که در مسیر دهگلان به سنندج با گاردیل کنار جاده برخورد و واژگون می‌شود، افزود: در این حادثه سر صحنه کسی فوت نکرده، اما حال دو نفر از مصدومان وخیم گزارش شده به طوری‌که دست یکی از آنان قطع شده و دیگری در حال احیا است.
ساوه - رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی ساوه گفت: حال همه مسافران اتوبوس واژگون شده حامل زائرین ساوه در مسیر مهران خوب است.
بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس حامل زائران حسینی ایام اربعین در استان ایلام، 35 زائر مصدوم شدند.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام خگستر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد خگستر در روزهای آینده بورس است.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: دو نفر از افراد بانکی‌ در موضوع سرقت از صندوق امانات بانک ملی بازداشت شدند و تحقیقات از آن‌ها در حال انجام است. موضوع رسیدگی به پرونده آن‌ها بحث سهل انگاری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ