تاد بولی، مالک چلسی، قصد دارد بعد از یک فصل فاجعه‌بار، حضورش در باشگاه را کمرنگ‌تر کند و کمتر در مسایل روزمره تیم دخالت کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی از زمان به دست گرفتن مالکیت باشگاه سرمایه‌گذاری‌های دیوانه‌واری انجام داده و در عرض یک سال از مرز 1 میلیارد یورو عبور کرده است.
چلسی در نظر دارد تا مارک گوئهی را به عنوان جانشین مدافع مصدوم، وسلی فوفانا، به خدمت بگیرد.
هواداران خشمگین استراسبورگ به مالک چلسی گفتند، کسی در این تیم از او استقبال نمی‌کند.
شاید اگر تاد بولی، مالک چلسی، توماس توخل را از چلسی نمی‌کرد، بایرن مونیخ این چنین در آستانه یک فصل بدون جام قرار نمی‌گرفت.
با تایید فرانک لمپارد، سرمربی چلسی، بن‌چیلول و مارک کوکوریا، به دلیل مصدومیت فصل را از دست دادند و به این ترتیب آبی‌ها با بحران در پست دفاع چپ روبرو هستند.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، چلسی را منزجرکننده، رقت انگیز و بی‌آبرو خواند و گفت، مالک این باشگاه مقصر تمام اتفاقات بازیهای اخیر است.
تاد بولی، مالک چلسی، می‌گوید درس‌های بسیاری از اتفاقات این فصل گرفته و راه حلی برای این وضعیت پیدا خواهد کرد.
بهداد اقبالی، یکی از مالکان باشگاه چلسی، به هواداری که در مورد مربی بعدی آبی‌ها سوال کرد، پاسخ جالبی داد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، در مذاکراتی که با مالکان چلسی داشته آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده و به این ترتیب احتمال انتخاب او به عنوان جانشین گراهام پاتر بیشتر شده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که اقدام تاد بولی برای صحبت با بازیکنان چلسی در رختکن درست بوده است.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، در آستانه بازی تیمش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان پیش‌بینی جسورانه‌ای از نتیجه این بازی داشت که خبرساز شده است.
باشگاه چلسی مدیر ورزشگاه استمفوردبریج را با 30 سال سابقه کاری به دستور تاد بولی، مالک آمریکایی باشگاه، اخراج کرد بدون اینکه دلیلی برای این تصمیم اعلام کند.
تاد بولی، مالک چلسی، به هیچ وجه از تساوی تیمش برابر اورتون راضی نیست.
پاسخ تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، به یک خبرنگار بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل لیدز بعد از شش بازی ناکامی در کسب پیروزی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
سایمون جردن، مالک و رئیس سابق باشگاه کریستال پالاس، با انتقاد از ولخرجی چلسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی مالک این باشگاه را به ملوانی مست تشبیه کرد.
ارزش‌گذاری مالک لیورپول بر این باشگاه کمتر از رقمی است که رومن آبراموویچ با فروش چلسی به دست آورد.
مایک مانیان، دروازه بان فرانسوی میلان، دیدار این تیم در لیگ قهرمانان برابر چلسی را از دست خواهد داد.
مایک مانیان، دروازه بان فرانسوی میلان، دیدار این تیم در لیگ قهرمانان برابر چلسی را از دست خواهد داد.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، قصد دارد با تقلید از باشگاه‌های آمریکایی، قراردادهایی طولانی مدت با ستاره‌های زیر 25 سال این باشگاه امضا کند.
بهداد اقبالی، میلیاردر ایرانی و یکی از مالکان جدید باشگاه چلسی در جریان دربی دیروز لندن مقابل تاتنهام در کنار آماندا استاولی دلال و مشاور تجاری فوتبال و سهامدار باشگاه نیوکاسل از سوی ولیعهد سعودی دیده شد. خانم استاولی خود همسر یک ایرانی بنام مهرداد قدوسی است
تاد بولی، مالک جدید چلسی، مستقیما با فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مورد انتقال به استمفوردبریج تماس گرفته است.
دولت تنها به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام نکرده و سیاست جبرانی را نیز در پیش گرفته و مابه التفاوت آن را به مردم در قالب یارانه پرداخت کرده است. این اقدام خوبی است تا ضمن اینکه به مصرف کننده فشار نمی‌آید، قیمت‌های نسبی در اقتصاد اصلاح می‌شود و جلوی مصرف بی رویه گرفته و مشکلات اقتصادی نیز حل و فصل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ