گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، چلسی را منزجرکننده، رقت انگیز و بی‌آبرو خواند و گفت، مالک این باشگاه مقصر تمام اتفاقات بازیهای اخیر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حمایت از ابزا‌های نوین تامین مالی با هدف تقویت اقشار آسیب‌پذیر
مارک آندره تراشتگن پس از یک فصل تاریخی حالا بزرگترین چالش فوتبالی‌اش را پیش رو دارد.
مارک آندره تراشتگن در دو بازی اخیر آلمان برابر لهستان و کلمبیا یک موضوع را برای همه روشن کرد: او شماره یک مانشافت را به مانوئل نویر نخواهد داد.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد عملکرد خانواده گلیزر، مالک این باشگاه را "شرم‌آور" خواند و گفت کش دادن فروش باشگاه نشان می‌دهد که در 20 سال گذشته چگونه یونایتد را اداره کرده‌اند.
دبیر کمیته سرمایه گذاری و تأمین مالی وزارت راه و شهرسازی با بیان اینکه در چهار چوب بودجه متوقف نمی شویم، گفت: تامین مالی پروژه‌های راهبردی و جذاب را از راه های نوین مشارکتی دنبال می‌کنیم‌.
دیوید بکام، مالک اینترمیامی، فیل نویل، همبازی سابقش در منچستریونایتد را از هدایت این تیم آمریکایی برکنار کرد.
۶۴ زندانی جرایم مالی غیرعمد با همت ستاد دیه و اجرای پویش نوید رهایی در سالروز فتح خرمشهر آزاد شدند.
معاون وزیر صنعت، معدن وتجارت گفت: پیش نویس تفاهم نامه ارتقا همکاری‌های تجاری وصنعتی ایران با کشور مالی در حوزه بنگاه‌های کوچک و متوسط و شهرک‌های صنعتی با همکاری وزارت امورخارجه تدوین می شود.
گری نویل، اسطوره منچستریونایتد، تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، را به شدت مورد انتقاد قرار داد.
صاحب یک ملک در لوکشین فیلم برادران لیلا که دختر مورد علاقه علیرضا با بازی نوید محمدزاده در آن زندگی می‌کرد، بعد از اتمام پروژه خانه را کوبیده و آپارتمانی ۶ طبقه ساخته است.
امیر قلعه نویی همچنان به سبک سال های اخیر خود حداقل در مورد پست مهاجم نوک پایبند بوده است.
مهدی تاج با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و انتخاب امیر قلعه نویی پس از کارلوس کی روش گفت: انتخاب قطر نشان داد ما درست رفتار کردیم.
داریوش بهشتی تنها چند روز پس از معرفی رضا نوید به عنوان مالک باشگاه جانشین این چهره شد.
همراه اول و سازمان مدیریت بحران برای کاهش خسارات مالی و جانی با بکارگیری فناوری‌های نوین تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
علیرضا نوید مالک باشگاه سپیدرود رشت از تیمداری کناره گیری کرد و باشگاه را در اختیار اداره ورزش و جوانان گیلان قرار داد.
مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، می‌گوید هدفش این است که جای مانوئل نویر را در دروازه تیم ملی آلمان بگیرد.
یکی از مهمترین پنل‌های برگزار شده در جریان هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران، پنل تخصصی اپلیکیشن «باجت» بود که توانست توجه بسیاری از مخاطبان این نمایشگاه را هم به خود جلب کند.
یکی از مهمترین پنل‌های برگزار شده در جریان هشتمین نمایشگاه تراکنش ایران، پنل تخصصی اپلیکیشن «باجت» بود که توانست توجه بسیاری از مخاطبان این نمایشگاه را هم به خود جلب کند.
«برات الکترونیک» بانک آینده، ابزار اعتباری نوین تأمین مالی در زنجیره تأمین
گری نویل می‌گوید تصمیم مالکان لیورپول برای فروش این باشگاه منطقی است و خانواده گلیزر، مالکان آمریکایی منچستریونایتد، هم در وضعیتی مشابه آنها به سر می‌برند.
ایمانی گفت: ایجاد حداکثر ارزش افزوده برای بخش‌های مولد کشور از رسالت‌های مهم نظام بانکی است که این مهم در بانک صادرات ایران با طراحی محصولات و خدمات جدید دنبال می‌شود.
دکتر فرزین بر بهره گیری از ابزارهای نوین در جهت ارائه خدمات مالی مطلوب در استان کرمان تاکید کرد
کارشناس صنعت بانکی گفت: با روند روبه رشد ارائه خدمات، بانک‌ها باید خودشان را با فناوری‌های روز تطبیق داده و به سمت توسعه گام بردارند.
جمعه گذشته و در شرایطی که انبوه مسافران مسیر بازگشت به شهر و دیار خود را در پیش گرفته و راه‌های ارتباطی به ویژه در مبادی ورودی شهر‌ها با ترافیک سنگین و حتی گره خورده مواجه بود، ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که هرچند کوتاه بود و فاقد توضیحات، بسیاری را شوک زده کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ