مایک مانیان، دروازه بان فرانسوی میلان، دیدار این تیم در لیگ قهرمانان برابر چلسی را از دست خواهد داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در روز‌های اخیر موضوع بن‌بست در توافق موقت میان ایران و آمریکا بر سر چهارمین زندانی آمریکایی در ایران در برخی رسانه‌های غربی مطرح شد. با این حال به نظر می‌رسد موضوع فراتر از اختلاف بر سر سرنوشت این زندانی ناشناس باشد.
حرف‌های ژوائو فلیکس در مصاحبه با فابریتزیو رومانو بازخوردی بسیار منفی در اتلتیکو و نیز میان بازیکنان این تیم داشت.
نایب رئیس مجلس با انتقاد از برگزاری کنسرتی در برج میلاد که منجر به جریحه‌دار شدن افکار عمومی شد، گفت: شهردار تهران باید روی کنسرت‌هایی که در برج میلاد برگزار می‌شود، نظارت داشته باشد.
تایانی رایندرز آن قدر مشتاق است پیراهن میلان را به تن کند که حتی به پیشنهاد بارسلونا هم جواب منفی داده است.
سباستین لدور، ایجنت روملو لوکاکو مهاجم فصل گذشته اینترمیلان حقیقت شایعات مطرح شده در مورد این بازیکن بلژیکی را فاش کرد.
باشگاه‌های لیگ برتر به دنبال ساندرو تونالی، هافبک میلان هستند اما جواب باشگاه و خود بازیکن یک چیز است: نه.
جانشین وزیر دفاع گفت: ارتقاء تعاملات دفاعی میان ایران و پاکستان، می‌تواند منجر به استحکام مناسبات، افزایش اعتماد و کاهش نفوذ و نقش بازیگران مخرب و مخالف روابط شود.
بحران اوکراین به واسطه پیامدهای منفی خود، به آشکار شدن اختلافات نهفته در میان اعضای اتحادیه اروپا دامن زده است.
فتح‌الله‌زاده اکنون جایگاه رفیعی که میان هواداران داشت را به شکلی باورنکردنی از کف داده است و هر اندازه بخواهد پیرامون آن اتفاقاتی که رخ داد، صحبت کند، چیزی تغییر نخواهد کرد.
ادوارد مندی، دروازه‌بان سنگالی چلسی، در بازگشت به ترکیب اصلی با یک اشتباه مهلک باعث باز شدن دروازه تیمش شد.
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به توافق میان ایران و عربستان، گفت: توافقنامه ایران و عربستان در پکن فصلی نویی در دیپلماسی منطقه غرب آسیا و یک ضربه کاری به آمریکا و اسرائیل به حساب می‌آید.
دبیرکل جنبش نجباء میلاد منجی عالم بشریت و امام دوازدهم حضرت حجه ابن الحسن، ارواحنا فداه را به تمام امت اسلام، مراجع عظام و همه مظلومین و مستضعفین جهان تبریک گفت.
پنج پهنه، ۱۱۰ نقطه شهری و ۲۲ نقطه منطقه‌ای به‌منظور برگزاری هر چه باشکوه‌تر جشن نیمه شعبان در تهران تعیین و تثبیت شده است.
رفتار جنجالی سرمربی آتالانتا بعد از شکست 2-0 مقابل میلان، در ایتالیا پر سر و صدا شده و او را با موجی گسترده از انتقادها مواجه کرده است.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، تایید کرد که شاگردانش در دیدار سوپرجام مقابل اینتر اشتباهات زیادی داشتند که منجر به شکست 3-0 آنها شد.
فدارسیون فوتبال مراکش قصد دارد براهیم دیاز را جانشین امین حارث کند اما ستاره میلان هنوز راضی نشده است.
الیویه ژیرو، ستاره فرانسوی میلان، امشب بلافاصله بعد از زدن گل پیروزی بخش تیمش از زمین اخراج شد.
دکتر «محمد فاضلی»؛ جامعه‌شناس گفت: جامعه‌ای تحت فشار اقتصادی به مدت چندین دهه و بالاخص در دهه اخیر، به شدت تحت فشار تحریم و با تجربه انباشت انواعی از نارضایتی‌ها که منشأ عمده آن‌ها در کیفیت و شیوه حکمرانی است، به یکباره با مرگ «ژینا امینی» آتش گرفت. این عوامل ساختاری دخالت زیادی داشته‌اند و در همان حال باید توجه داشت که جامعه سال‌هاست از گشت ارشاد متنفر شده است و ده‌ها فیلم درباره برخورد مأموران گشت ارشاد منتشر شده بود که وجدان جمعی جامعه را به درد آورده بود. همه این‌ها آتش اعتراض را برانگیخته است.
ادوارد مندی سنگربان چلسی، دیدار دوستانه میان ایران و سنگال را از دست داد.
سرمربی تیم نوجوانان با اشاره به تساوی تیمش در دربی مقابل استقلال، مدعی است در نیمه دوم تلاش آنها می‌توانست منجر به برتری تیمش شود.
نمی‌توان از خزان مذاکرات سخن به میان آورد، اما باید توجه داشت بعد از انتخابات کنگره احتمالا دولت بایدن امتیازات کمتری به ایران در مذاکرات هسته‌ای خواهد داد
اتحادیه فوتبال اروپا امروز اعلام کرد که برای پاری سن ژرمن، مارسی، موناکو، بشیکتاش، میلان، یوونتوس، اینتر و رم جریمه مالی در نظر گرفته است. تراز مالی این هشت باشگاه در سه سال گذشته منفی بود.
ممکن است باشگاه پاری سن ژرمن در روزهای پایانی این پنجره نقل و انتقالاتی یک بار دیگر به صورت جدی برای جذب میلان اشکرینیار، مدافع اسلواک اینتر اقدام کند.
میلان و اینتر نیز در بین لیست باشگاه هایی بودند که در تابستان امسال انتقال احتمالی کریستیانو رونالدو را رد کرده و تمایلی به جذب این بازیکن بزرگ نشان ندادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ