سایمون جردن، مالک و رئیس سابق باشگاه کریستال پالاس، با انتقاد از ولخرجی چلسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی مالک این باشگاه را به ملوانی مست تشبیه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرام سونس، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که خریدهای بزرگ چلسی در این تابستان اشتباه بوده است.
امیر حسین اسفندیار یک استوری کنایه آمیز در صفحه اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، شوخی جالبی با سرخیو راموس که پیش از این در رئال مادرید با او هم‌بازی بود کرده است.
داوید سوریا، دروازه‌بان ختافه، اعتراض ژاوی به داوری را بی‌دلیل و توجیه نتیجه نگرفتن تیمش دانست.
ما که کِیف کردیم حال این موبور‌های پدر سوخته گرفته شد. تیتر‌های روزنامه‌های خاص هم کِیف‌مان را بیشتر کرد. کاش علاوه بر گرفتن پولمان می‌شد گوش‌شان را هم بپیچانیم. دل‌مان خنک می‌شد...
آلن شیرر، اسطوره لیگ برتر انگلیس، معتقد است که پیوستن مویزس کایسدو به چلسی برای لیورپول خجالت‌آور است.
باشگاه آلومینیوم اراک که اعتقاد دارد گل تیم پرسپولیس در شرایط آفساید به ثمر رسیده است با طعنه به این موضوع واکنش نشان داد.
ناصر الخلیفی، مالک باشگاه پاری‎سن‌ژرمن، در مراسم معارفه گونچالو راموس با طعنه به امباپه قول خرید بازیکنان باانگیزه را داد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در مصاحبه با سایت یوفا درباره قهرمانی تاریخی سیتی در لیگ قهرمانان صحبت کرد.
جو بارون، مدیر فیورنتینا، پس از حضور در لیگ کنفرانس، در جملاتی طعنه آمیز خطاب به یوونتوس گفت که ما به قوانین احترام می گذاریم.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، معتقد است که آرسنال در دیدار دوستانه برابر این تیم خیلی جدی بازی کرده است.
ظاهراً دولت محترم فاضلاب را گماشته است که جای کار جهادی، جوابیه جهادی تولید کنند.
دون گاربر، یکی از مدیران ام ال اس، معتقد است که صحبت پیرامون مصدومیت لیونل مسی روی چمن مصنوعی بزرگنمایی است.
مجری تلویزیون، در واکنش به بازگشت ون‌های گشت ارشاد به سطح شهر توییتی منتشر کرد.
آنگه پوستکوگلو، سرمربی تاتنهام، به صحبت‌های اولی هوینس درباره هری کین واکنش نشان داد.
اتفاق جدید درباره پرونده علیرضا بیرانوند و پیشنهاد استقلال هم از همین مسیر پیش رفته است. آن‌طورکه نزدیکان باشگاه پرسپولیس در پست‌های اینستاگرامی خود به طعنه و کنایه نوشته‌اند، مالک یکی، دو شرکت هواپیمایی، پشت پیشنهاد سرسام‌آور استقلال به علیرضا بیرانوند است. با مرور افرادی که در سال‌های اخیر علاقه‌شان به استقلال را نشان داده و البته اوضاع مالی بسیار مناسبی هم دارند، یافتن این فرد متمول چندان کار دشواری نیست: عبدالرضا موسوی
یک تیم صربستانی به سرمربی سابق استقلال طعنه زد.
نماینده دائم روسیه در سازمان‌های بین‌المللی مستقر در وین، از عدم اشاره به برجام در دیدار مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با نماینده آمریکا در امور ایران انتقاد کرد.
علی عبدالعالی، کارشناس کنکور و استاد دانشگاه با بیان این که مافیای کنکور به دانش‌آموزان کلاس پنجمی و کلاس ششمی هم رحم نمی‌کند، می‌گوید: گردش مالی مافیای کنکور، رقمی حدود ۴۰ هزار میلیارد تومان در سال است!
بار‌ها گفته شده که بیشتر این جماعت شهره هیچ نسبتی با جامعه اصیل ورزشکاران ما ندارند و فقط گمان می‌کنند تظاهر به همراهی با آشوب برای آنان سودمندتر است و اگر بدانند اشتباه محاسباتی داشته‌اند و این ظاهرسازی در پایان چه به‌لحاظ مالی و چه به‌لحاظ جایگاه اجتماعی به ضرر آنان خواهد بود، رنگ خود را عوض می‌کنند.
پس از آنکه ایلان ماسک پاسخی طعنه آمیز به درخواست سناتور اد مارکی برای اطلاعات بیشتر درباره سیاست های احراز هویت جدید توئیتر داد، او نیز درباره فرایند احراز هویت تیک آبی به ماسک هشدار داد.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، بار دیگر به بارسلونا طعنه زد و این بار گفت که باشگاه کاتالان دیگر نمی‌تواند با فعال کردن اهرم‌های مالی، شرایط اقتصادی خود را بهبود ببخشد.
این روز‌ها می‌بینیم افراد و عناصر وبعضی برنامه‌های تلویزیونی که چشم خود را برکثیفترین اتفاقات اخلاقی و مالی و فرهنگی و... بسته‌اند و تاکنون در برابر این همه نه تنها ککشان نگزیده که نقش ماله کش را هم بازی کرده و در انحراف وفریب افکار عمومی و دادن آدرس‌های غلط برای حواس مردم را پرت کردن از متن واصل ماجرا‌ها از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نورزیده
شامگاه گذشته رعد و برق شدید در شهر مدینه موجب آتش سوزی در برخی مناطق این شهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ