هواداران خشمگین استراسبورگ به مالک چلسی گفتند، کسی در این تیم از او استقبال نمی‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مالک چلسی که باشگاه استراسبورگ فرانسه را هم خریده است، قصد دارد پاتریک ویرا را به عنوان مربی این تیم انتخاب کند.
تاد بولی، مالک چلسی، قصد دارد بعد از یک فصل فاجعه‌بار، حضورش در باشگاه را کمرنگ‌تر کند و کمتر در مسایل روزمره تیم دخالت کند.
گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، چلسی را منزجرکننده، رقت انگیز و بی‌آبرو خواند و گفت، مالک این باشگاه مقصر تمام اتفاقات بازیهای اخیر است.
تاد بولی، مالک چلسی، می‌گوید درس‌های بسیاری از اتفاقات این فصل گرفته و راه حلی برای این وضعیت پیدا خواهد کرد.
بهداد اقبالی، یکی از مالکان باشگاه چلسی، به هواداری که در مورد مربی بعدی آبی‌ها سوال کرد، پاسخ جالبی داد.
مائوریسیو پوچتینو، سرمربی سابق تاتنهام، در مذاکراتی که با مالکان چلسی داشته آن‌ها را تحت تاثیر قرار داده و به این ترتیب احتمال انتخاب او به عنوان جانشین گراهام پاتر بیشتر شده است.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، معتقد است که اقدام تاد بولی برای صحبت با بازیکنان چلسی در رختکن درست بوده است.
تاد بولی، مالک چلسی، بعد از شکست مقابل برایتون در رختکن از یکی از بازیکنان تیم به شدت انتقاد کرده و این باعث شده بازیکن مورد نظر از شرایط خود در چلسی به شدت ناراحت و عصبانی باشد.
بعد از اینکه اعلام شد باشگاه چلسی به دنبال انتقال آزاد گاوی در تابستان است، تاد بولی، مالک آبی ها با والدین این بازیکن دیدار خواهد کرد.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، در آستانه بازی تیمش با رئال مادرید در لیگ قهرمانان پیش‌بینی جسورانه‌ای از نتیجه این بازی داشت که خبرساز شده است.
سرمربی چلسی که عملکرد تیم تحت هدایتش پرنوسان بوده یک رکورد تاریخی را حول نام خود می‌بیند.
تاد بولی، مالک چلسی، به هیچ وجه از تساوی تیمش برابر اورتون راضی نیست.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، بعد از صعود به جمع هشت تیم نهایی چمپیونزلیگ برخلاف چند روز پیش نتوانست شادی خود را پنهان کند.
پاسخ تاد بولی، مالک آمریکایی چلسی، به یک خبرنگار بعد از پیروزی دیشب تیمش مقابل لیدز بعد از شش بازی ناکامی در کسب پیروزی مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.
سایمون جردن، مالک و رئیس سابق باشگاه کریستال پالاس، با انتقاد از ولخرجی چلسی در بازار نقل و انتقالات زمستانی مالک این باشگاه را به ملوانی مست تشبیه کرد.
باشگاه چلسی پیشنهاد مالی خود برای جذب ستاره تیم المپیک لیون را به 40 میلیون یورو افزایش خواهد داد.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.
تاد بولی، مالک جدید چلسی، هنوز درک نمی کند که مدیران سابق باشگاه با توصیه توماس توخل، سائول نیگز را به اورلین شوامنی ترجیح دادند و همچنان در حسرت از دست دادن ستاره فرانسوی است.
تاد بولی، مالک چلسی، که از ناراحتی پی‌یر امریک اوبامیانگ به خاطر اخراج توماس توخل مطلع بود، با ستاره گابنی تماس گرفته و به او گفته است که جایگاهش در تیم با گراهام پاتر(مربی جدید) تغییر نخواهد کرد.
تاد بولی، مالک باشگاه چلسی، قصد دارد با تقلید از باشگاه‌های آمریکایی، قراردادهایی طولانی مدت با ستاره‌های زیر 25 سال این باشگاه امضا کند.
بهداد اقبالی، میلیاردر ایرانی و یکی از مالکان جدید باشگاه چلسی در جریان دربی دیروز لندن مقابل تاتنهام در کنار آماندا استاولی دلال و مشاور تجاری فوتبال و سهامدار باشگاه نیوکاسل از سوی ولیعهد سعودی دیده شد. خانم استاولی خود همسر یک ایرانی بنام مهرداد قدوسی است
تاد بولی، مالک جدید چلسی، مستقیما با فرانکی دی یونگ، هافبک هلندی بارسلونا، در مورد انتقال به استمفوردبریج تماس گرفته است.
وبسایت گل اعلام کرد بارسلونا از تلاش برای جذب سزار آسپیلیکوئتا از چلسی منصرف شده و کاپیتان آبی‌های لندن به زودی قراردادش را تمدید خواهد کرد.
دولت تنها به حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی اقدام نکرده و سیاست جبرانی را نیز در پیش گرفته و مابه التفاوت آن را به مردم در قالب یارانه پرداخت کرده است. این اقدام خوبی است تا ضمن اینکه به مصرف کننده فشار نمی‌آید، قیمت‌های نسبی در اقتصاد اصلاح می‌شود و جلوی مصرف بی رویه گرفته و مشکلات اقتصادی نیز حل و فصل شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ