اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گزارش مسائل مرتبط با حوزه طیور، مشکلات و تأمین نهاده‌های دامی کشاورزی در سال زراعی جدید را قرائت کرد.
گزارش بدهی‌ها و مطالبات شرکت‌های دولتی سال ۱۴۰۱ به رئیس جمهوری ارائه شد.
رئیس کمیته حقیقت‌یاب مسمومیت دانش‌آموزان از نهایی شدن گزارش کمیته و ارسال آن به رئیس مجلس شورای اسلامی برای قرائت در صحن علنی خبر داد.
یک عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در گزارشی مستقل به تشریح چگونگی چاپ فیپای کتاب «اسناد چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی کانون‌های وکلای دادگستری و انجمن‌های حرفه‌ای در گستره جهانی» پرداخت.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، به اتهام تهمت و افترا بار دیگر هدف تحقیقات کیفری دادگاهی در سوئیس قرار گرفته است.
گزارش معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شد.
بهادری جهرمی سخنگوی دولت گفت: درخصوص بروز برخی مشکلات در واریز حقوق پایان سال فرهنگیان تحقیقات لازم صورت گرفته است و گزارش نهایی تقصیرها تقدیم رئیس جمهور شده است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه گفت: جهت دریافت خدمات از قوه قضاییه، برای هر یک از اشخاص حقیقی و حقوقی شناسه قضایی پیش بینی شده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال با معاون اول رئیس جمهور دیدار کرد.
پس از بازگشت رئیس کمیته ملی المپیک از سوئیس، گزارشی از دیدار انجام شده وی با «توماس باخ» رئیس کمیته بین‌المللی المپیک منتشر شد.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی از اعضای دولت به رئیس جمهور گزارش غلط می‌دهند. مردم از اوضاع اقتصادی به شدت ناراحت هستند.
نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: گزارش رئیس کل بانک مرکزی در مورد بازار ارز سراسر فرافکنی بود چرا که مسائل سایر کشورها به سیاست‌های مهم بانک مرکزی ارتباطی ندارد.
سمنان- رئیس سازمان دامپزشکی با بیان اینکه کانون آنفولانزای پرندگان در کشور مشاهده نشده است، گفت: مشکلی در زمینه مهار بیماری نداریم.
یک مسابقه دوستانه بین اسطوره های دنیای فوتبال و کارگران مستقر در قطر برگزار شد.
رییس ناسا اعلام کرده بود که مجموع گاز متان آزادشده در این سه کانون (شهر بندری هزار - نیومکزیکو و جنوب تهران) بیش از ۷۷ هزار کیلومتان در ساعت است؛ از سایت «هزار» در هر ساعت ۵۰ هزار و ۴۰۰ کیلو (۵۰۴۰۰ کیلو) از سایت «نیومکزیکو» در هر ساعت ۱۸ هزار و ۳۰۰ کیلو (۱۸۳۰۰ کیلو) و از سایت تهران در هر ساعت ۸۵۰۰ کیلو متان آزاد می‌شود.
رئیس دیوان محاسبات کشور گفت: گزارش تفریغ بودجه سال ۱۴۰۰ فردا برای قرائت و بررسی تقدیم مجلس شورای اسلامی می‌شود.
رئیس جمهوری در ادامه فرآیند نظارت ستادی به دستگاه‌های اجرایی، دقایقی پیش به وزارت آموزش و پرورش رفت و از نزدیک در جریان عملکرد این وزارتخانه قرار گرفت.
روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان تهران اعلام کرد که برنامه زمان بندی معین برای دریافت خدمات از واحدها و امکان ارسال گزارش به شماره مستقیم رئیس سازمان دامپزشکی کشور مهیا شد.
مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.
مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.
حسین میرزایی رئیس کمیته تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه می‌گوید گزارش منتشر شده را تایید نمی‌کند.
خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، معتقد است که برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید، دیگر نیازی به فعال شدن اهرم مالی چهارم نیست.
شاخص کل بورس یکشنبه ۲ مرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۹۷۰۱ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۴۶۳ هزار و ۷۹۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز دوشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
فعال سیاسی اصلاح طلب ، از حال و هوای دیدارش با رئیس دولت اصلاحات را گزارش داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ