مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: گروهی را مأمور کردیم تا برخی پرونده‌های عقب‌مانده به‌خصوص پرونده‌های گروهک‌هایی را که در اوایل انقلاب علیه مردم و کشور دست به جنایات می‌زدند، به سرانجام برسانند.
رئیس دستگاه قضا گفت: در دستگاه قضائی تمام تلاش خود را برای کاهش مشکلات اقتصادی کارکنان عدلیه انجام میدهیم.
رئیس کل دادگستری استان سمنان در پی بروز دومین حادثه منجر به تلف شدن یوز آسیایی طی چهار ماه گذشته دستورات قضائی لازم را صادر کرد.
رئیس قوه قضائیه گفت:در مقوله تأمین آزادی‌های مشروع هم به لحاظ نظری و هم به لحاظ عملی نیاز به کار و تدقیق بیشتر است.
واکنش حجت الاسلام اژه ای رییس دستگاه قضا به اتفاق رخ داده در استان البرز و فوت، معلولیت، نابینایی و مسمومیت تعدادی از افراد بواسطه مصرف مُسکر مسموم را در این فیلم مشاهد می‌کنید.
حجت الاسلام اژه ای رئیس قوه قضائیه گفت: باید سراغ بانک‌، مدیرعامل، هیات مدیره، نظارت بانک مرکزی برویم نه اینکه بگوئیم فلان مشتری چرا قسطش را نمی‌دهد.
رئیس قوه قضاییه گفت: در مجموع اقداماتی که از سوی قوه قضاییه در سال ۱۴۰۱ انجام شد موفق شدیم از بیکاری ۲۴۰ هزار نفر جلوگیری کنیم.
رئیس کل محاکم تهران اقدامات دستگاه قضا برای تخصصی شدن رسیدگی به دعاوی تجاری را تشریح کرد.
رئیس دستگاه قضا، با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲، بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه قوه قضائیه از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و کمک به دولت در مهار تورم تاکید کرد.
حجت الاسلام محسنی‌اژه‌ای گفت: تاکنون ۸۲ هزار نفر مشمول عفو شده‌اند که ممکن است این آمار افزایش یابد.
اراک- رئیس دستگاه قضا گفت: این که کسی کارش رو انجام نمی‌دهد دلیل نمی شود که ما وظیفه خود را درست انجام ندهیم.
رئیس قوه قضائیه گفت: یکی از اهداف اساسی ما در قوه قضائیه کاهش هزینه‌های دادرسی است؛ بر همین اساس من تاکنون با کاهش برگزاری آزمون‌های وکالت و تقلیل پذیرفته‌شدگان این آزمون‌ها مخالفت کرده‌ام.
نشست سران قوا عصر امروز به میزبانی رئیس دستگاه قضا برگزار شد.
حجت الاسلام محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه گفت: کارت اجاره‌ای به افراد غیر بازرگان می‌دهیم بعد تلاش می‌کنیم تخلف آنها را ردیابی کنیم، سپس پرونده‌ها راهی دادگاه می‌شود!
در راستای سلسله نشست‌های مستمر و هم‌اندیشانه رئیس و مسئولان عالی دستگاه قضا با نمایندگان مجلس و در آستانه روز مجلس، سومین نشست مشترک اعضای شورای عالی قوه قضائیه و نمایندگان برگزار شد.
مشهد ـ رئیس شورای شهر مشهد گفت: نیروی انتظامی و دستگاه قضا باید با قاطعیت با اغتشاشگران که امنیت جامعه را به خطر می‌اندازند، رسیدگی و برخورد جدی داشته باشند.
در هفته های اخیر در پی رویداد‌ها و اعتراضات اخیر محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه در سخنانی عنوان کرد که حاضر است با منتقدان و معترضان این روزها دیدار و گفتگو داشته باشد و حرف های آنها را بشنود. این نخستین بار نیست که برخی از رجال سیاسی، صحبت از گفتگو می‌کنند. بعد از رویداد‌های سال ۸۸ هم چندین بار مسئله گفتگوی ملی و یا آشتی ملی از سوی فعالان سیاسی مطرح شد. اما هیچ گاه نتوانست وارد مرحله عمل شود و صرفا یک ایده باقی ماند.
رئیس قوه قضائیه در دیدار با جمعی از قضات روحانی دادگستری استان تهران گفت: دلسوزی بیجا و احکام ضعیف در مورد عناصر اصلی ظلم به مردم و آینده است.
سال گذشته خبری در رسانه‌ها منتشر شد مبنی بر این که خبرنگاری که برای تهیه گزارش از فرایند واکسیناسیون کرونا به مجموعه ورزشی ساعی مراجعه کرده بود با ضرب و شتم حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی مواجه و دچار شکستگی شدید در ناحیه دست شد.
حجت الاسلام اژه ای رئیس دستگاه قضا گفت: وسایل نقلیه توقیف شده در مهریز یزد در حال صدمه دیدن است و باید هرچه سریعتر تعیین تکلیف شود.
مرکز رسانه قوه قضائیه نسبت به یک گزارش تلویزیونی واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ رئیس دستگاه قضا تا کنون بازدیدی از کارخانه کیان‌تایر نداشته است.
با حضور بنیانگذاران آلمانی گروه اسنپ از گزارش عملکرد این شرکت در سال ۱۴۰۰ رونمایی شد
محمدحسین ساکت، وکیل احمدرضا جلالی، در نامه‌ای به رئیس قوه قضاییه، خواستار اعمال ماده‌ی ۴۷۷ و ارجاع پرونده‌ی او به یکی از شعب دیوان عالی کشور شد.
رئیس قوه قضائیه با اشاره به محکومیت حمید نوری به حبس ابد با حکم یک دادگاه در سوئد گفت: اگر مختصر عدل و انصافی در صادرکنندگان حکم علیه این تبعه ایرانی وجود داشته باشد، در مرحله بعدی، حکم به تبرئه او خواهند داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ