گزارش معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور به کمیسیون آموزش مجلس ارائه شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست و مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با حضور در استادیوم آزادی از وضعیت بهسازی این استادیوم بازدید کردند. طی این بازدید، عسگریان سرپرست شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی به ارائه گزارش پیشرفت بازسازی سکو‌های استادیوم آزادی پرداخت
معاون دبیرکل سازمان ملل روز پنج‌شنبه در جلسه استماع گزارش شش‌ماهه دبیرکل، درباره قطعنامه ٢٢٣١ ضمن ابراز تاسف از توقف مذاکرات، «دیپلماسی» را «تن‌ها راه موثر» برای رسیدگی به موضوع هسته‌ای جمهوری اسلامی خواند. وی گفت که برنامه جامع اقدام مشترک یا برجام، با بیش از ۲۰ برابر بیشتر شدن ذخایر اورانیوم غنی‌شده جمهوری اسلامی از حد مجاز عملا متوقف شده است.
در ابتدای جلسه، قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به معاون اول رئیس جمهور و هیات همراه خیرمقدم گفت و بررسی صلاحیت وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در مجلس شورای اسلامی آغاز شد.
معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه گزارش داد که رئیس شورای عالی قضائی عراق، فردا برای یک دیدار رسمی دو روزه وارد ایران خواهد شد.
بنابر این گزارش اتفاق رقم خورده برای معاون وزارت صمت هیچ ارتباطی با صنعت خودرو ندارد و فعالیت‌های اقتصادی متهم این پرونده نیز در این حوزه نبوده است. همچنین این حادثه در تاریخی اتفاق افتاده که هیچ انطباق زمانی با موضوع استیضاح وزیر سابق صمت ندارد.
دزفول- معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: میزان پیشرفت مصوبات سفرهای دور نخست به رئیس‌جمهور گزارش می‌شود.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه مردم میتوانند گرانفروشی را برخط گزارش کنند، گفت: فروش کالاها از جمله فروش اقساطی و اعتباری شفاف می‌شود.
معاون وزیر صمت با بیان اینکه مردم میتوانند گرانفروشی را برخط گزارش کنند، گفت: فروش کالاها از جمله فروش اقساطی و اعتباری شفاف می‌شود.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
اهواز - معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: هیچ مورد حادی در مورد مسمومیت دانش آموزان خوزستانی گزارش نشده است.
مدیرعامل باشگاه استقلال با معاون اول رئیس جمهور دیدار کرد.
جلسه مسائل مربوط به مشکلات آب استان های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، اصفهان، یزد و سیستان و بلوچستان بعد از ظهر امروز (دوشنبه) به ریاست معاون اول رییس جمهور برگزار شد.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از ارائه گزارش معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در یکصد و هجدهمین جلسه شورا خبر داد.
گزارش سالیانه زیست بوم شرکت‌های دانش بنیان با حضور دستیار ویژه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری رونمایی شد.
ایرنا: اغتشاشگران در اقدامات خشونت‌طلبانه خود، سرهنگ "حسین یوسفی" از کارکنان انتطامی استان را با سلاح سرد به شهادت رساندند و رییس کلانتری ناحیه منفصل شهری نایسر را هم بشدت مجروح کردند تا جایی که به گفته معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان، وضعیت وی وخیم و در بیمارستان بستری است.
معاون اول رئیس جمهور به وزیر کشور در خصوص ارائه گزارش فعالیت‌های انجام شده پیرامون مدیریت زیست بومی تالاب‌های کشور دستور داد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود مواد غذایی خاطر نشان کرد که با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.
معاون حقوقی باشگاه استقلال امروز در جلسه ای با علی فتح‌الله‌زاده شرکت کرد و گزارشی را درباره پرونده‌های شکایت از این باشگاه ارائه داد.
طی گزارش رسیده از منابع اطلاعاتی، مبنی بر اقدام به کاشت مواد مخدر ماری جوانا دریک مرغداری در بخش سلفچگان موضوع توسط عوامل تیم ویژه ضابطین معاونت عملیات سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) دردستورکارقرارگرفت.
حسینی با اشاره به گزارش برخی رسانه‌ها مبنی بر اینکه رئیس جمهور رکورددار دریافت تذکر از نمایندگان مجلس است، اظهار کرد: این ادعا صحت ندارد. مجلس یازدهم در اجلاسیه دوم ۳۸۵ تذکر کتبی به رئیس‌جمهور داده که شامل روسای جمهور دولت دوازدهم (چند ماه پایانی) و سیزدهم است، این تذکرات در واقع به معاونت‌ها و سازمان‌های زیر مجموعه یا اعضای دولت است.
بر اساس قانون جهش تولید دانش بنیان، معاونت علمی و فناوری مسئول پیگیری اجرای طرح جهش تولید دانش بنیان است و باید هر ۶ماه یکبار به ۴کمیسیون مجلس شورای اسلامی گزارش ارائه دهد.
معاون مطبوعاتی پیشین وزارت ارشاد به گزارش تحقیق و تفحص مجلس واکنش نشان داد.
جلسه علنی مجلس به ریاست «محمدباقر قالیباف» آغاز شد و گزارش نهایی کمیسیون صنایع و معادن در مورد تحقیق و تفحص از عملکرد شرکت فولاد مبارکه اصفهان در دستور کار قرار گرفت.
گروه صنعتی ایران خودرو نخستین همایش ظرفیت‌های همکاری با شرکت‌ها و نهادهای دانش‌بنیان را با امضای ۵۳ تفاهم نامه با شرکت‌های دانش‌بنیان در زمینه تولید قطعه و مجموعه خودرو به پایان رساند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ