مدیرکل امور کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: آرایشگرها به هیچ وجه اجازه ارائه خدمات پزشکی در حوزه زیبایی را ندارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ارلینگ هالند امیدوار است با درخشش و گلزنی در برابر سویا یک قهرمانی دیگر برای سیتی به ارمغان آورد.
صمد مرفاوی، سرمربی سابق تیم جوانان، پس از جدایی از این تیم در شغل تازه‌ای به فعالیت مشغول نیست.
اصلاح سر و صورت صلواتی مردم در مهمونی ده کیلومتری عید غدیر را مشاهده می‌کنید.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: باند سارقان از آرایشگاه های زنانه در تبریز با ۹ فقره پرونده سرقت به ارزش بیش از ۱۰ میلیارد ریال شناسایی و دستگیر شدند.
هوا تاریک است، اما چراغ‌های روشن داخل کوچه تصویر را به وضوح نشان می‌دهد. زن جوان در حال قدم زدن در یک کوچه خلوت است که ناگهان سگی که جثه‌اش از جثه خود زن بزرگتر است به سمت او می‌دود. زن جوان فرار می‌کند و از پشت درختان دور می‌زند و دوباره وسط کوچه می‌آید. سگ به سمت او می‌پرد و او را زمین می‌زند سپس موهایش را به دندان می‌گیرد و با قدرت می‌کشد، بعد هم به سگ سفید کوچک زن حمله می‌کند. عده‌ای به سگ بزرگ نزدیک می‌شوند تا مهارش کنند، اما مشخص است که جرأت نمی‌کنند زیاد به آن نزدیک شوند.
عابدی در کارش تا جایی پیش رفت که بالاخره موفق شد در سال ۷۸ اولین دوره مسابقات آرایشگری را در سطح کشور برگزار کند، او بعد از آن سال، هر ساله این مسابقات را برگزار می‌کرد و در این میان شاگردان زیادی را آموزش داد، شاگردانی که در المپیاد‌های فنی و حرفه‌ای توانستند سه سال پیاپی مقام اول را کسب کنند.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۹۵ هزار قلم تجهیزات آرایشگاهی قاچاق خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت از شناسایی و کشف ۲ انبار لوازم آرایشگاهی قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیارد ریال در این استان خبر داد.
بعد از مشاهده مدل موی جدید ارلینگ هالند، شاید برای شما هم سوال شده بود این طرح هنر دست کدام آرایشگر است.
محمدامین حزباوی، مدافع جوان فولاد با دستور سرمربی تیم ملی، موهای خود را کوتاه کرد.
رضا اسدی با ظاهری متفاوت نسبت به قبل در تمرینات تیم ملی شرکت کرد.
مدیرکل امور کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: آرایشگر‌ها به هیچ وجه اجازه ارائه خدمات پزشکی در حوزه زیبایی را ندارند و چنانچه به فردی آسیبی وارد کنند علاوه بر لزوم جبران خسارت، مرتکب جرم نیز شده اند.
مدیرکل امور کمیسیون‌های سازمان پزشکی قانونی کشور با تأکید بر این‌که «انجام جراحی‌های پلاستیک، ترمیمی و هر گونه اعمال زیبایی باید توسط افراد متخصص انجام شود»، تصریح کرد: از تعداد شکایات مطرح شده در حوزه جراحی پلاستیک و ترمیمی در هشت ماهه سال جاری (۱۰۲۵)، تنها ۴۵۶ مورد مربوط به متخصصان این رشته بوده و مابقی مربوط به اقداماتی است که توسط افرادی غیر از متخصصین جراحی پلاستیک و ترمیمی در این حوزه و یا افرادی که ممکن است اساسا پزشک نباشند، انجام شده است.
این آرایشگران علاوه بر زلزله زده‌ها، خدمات خود را به نیرو‌های امدادی و امنیتی ارتش و پلیس نیز ارائه می‌کنند.
اوایل آبان ماه و یکی دو هفته پس از بازداشت آرمیتا عباسی، خبرگزاری سی‌ان‌ان مدعی تجاوز به آرمیتا عباسی در زندان شد. سی‌ان‌ان گرچه گزارش خود را یک گزارش تحقیقی نامیده بود، اما در متن گزارش جز چند شاهد عینی ناشناس و بی هویت، مستندی ذکر نشده بود. گزارش را هم قصه‌وار آغاز می‌کند و گویی سناریویی می‌نویسد و نه اینکه باید گزارشی مستند ارائه دهد.
قتل زن آرایشگر و همسر سابقش در جدال مسلحانه
یک بررسی ساده از میزان دستمزد درآمد ماهانه کادر سلامت و فارغ‌التحصیلان علوم پایه و پیراپزشکی در ایران نشان می‌دهد، آن‌ها در صورت استخدام رسمی، دریافتی بیشتر از ۱۰ میلیون تومان نخواهند داشت، اما در صورت تغییر شغل و فعالیت تمام وقت برای ارائه خدمات زیبایی یا ویزیتوری محصولات آرایشی و تجهیزات پزشکی، درآمد ماهانه ۵۰ میلیون تومانی هم خواهند داشت. مهاجرت هم که گزینه وسوسه‌انگیزتری برای آنهاست.
تیم‌های مطرح حاضر در جام جهانی همراه تیم خود یک یا چند آرایشگر چیره دست را به قطر برده‌اند.
مدیرکل نظارت و ارزیابی اعتبارسنجی سازمان نظام پزشکی گفت: جراحی زیبایی در آرایشگاه‌ها ریسک بزرگی در حوزه سلامت است چراکه عوارض ناشی از تزریق ژل و بوتاکس توسط آرایشگر‌ها و افراد غیرپزشک بعضاً غیرقابل جبران و بسیار خطرناک خواهد بود.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی شرق استان گفت: وجود آموزشگاه‌های آرایشگری و آرایشگاه‌های زنانه در مجتمع‌های مسکونی ممنوع است و باید در مکان تجاری و با نامه‌ی شهرداری باشد.
طی سال‌های اخیر به دلیل عدم نظارت کافی بر حوزه زیبایی شاهد تخلفات گوناگونی هستیم؛ از دخالت افراد غیرمتخصص در این حوزه تا ورود پزشکان با رشته‌های غیرمرتبط به حوزه زیبایی. اقداماتی که نه تنها رضایت بیماران را در پی نداشته است بلکه آمار پرونده‌های شکایت در پزشکی قانونی را نیز بالا برده است.
متهمان اعتراف کردند که با انگیزه به دست آوردن پول، نقشه سرقت و گروگانگیری را کشیده‌اند. یکی از آن‌ها گفت: ما در افغانستان افسر پلیس بودیم، اما بعد از ورود طالبان تصمیم گرفتیم فرار کنیم. ما طی ۲ هفته از طریق کوهستان راهی مرز ایران شدیم.
جدیدا ویدیویی از مهاجم هلندی پخش شده که با زبان فارسی با آرایشگر ایرانی صحبت می‌کند.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ