مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم از آمادگی حوزه ارتباطات برای ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و استقرار ایستگاه های سیار در اطراف مسجد جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه (س) خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
​​مدیرعامل بانک صادرات ایران با ارائه گزارشی از خدمات سال گذشته به زائران اربعین، از آمادگی برای ارائه خدمات ارزی به زائران اربعین در شعب ارزی این بانک در سراسر کشور خبر داد.
تعطیلی ادارات دولتی بجز شعب بانک ها، بیمارستان ها، مراکز درمانی، اورژانس و دستگاه‌های خدمات رسان و تشدید آمادگی بیمارستان ها، اورژانس و مراکز بهداشتی درمانی جهت ارائه خدمات به بیماران احتمالی از جمله تصمیمات این کارگروه است.
مدیر کل پایش، ممیزی و نظارت سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت:تاکنون ۵۰ شرکت، آمادگی خود را جهت ارائه خدمات در بستر فضای مجازی به زائران حسینی اعلام کرده‌اند.
شهردار منطقه ۱۳ از آمادگی کامل منطقه برای ارائه خدمات به شهروندان در روز طبیعت در پارک جنگلی سرخه حصار خبر داد.
سازمان تأمین‌اجتماعی از آمادگی بیمارستان‌های این سازمان در سراسر کشور برای استمرار ارائه خدمات به بیمه‌شدگان و مسافران نورزوی در ایام نوروز ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون شعب بانک شهر با اشاره به آمادگی کامل شعب، پیشخوان های شهرنت و خودپردازهای این بانک برای خدمت رسانی هرچه بهتر به شهروندان، گفت: باتوجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و در راستای تکریم مشتریان شبکه بانکی، ارائه خدمات مستمر و شبانه روزی به بهترین نحو ممکن در دستور کار قرار دارد.
رئیس سازمان هواشناسی کشور گفت: سازمان آماده است تا خدمات «هوا نما» را در تمامی ترمینال‌های مسافربری هوایی، زمینی، ریلی و بنادر مختلف ارائه کند.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از آمادگی کامل اورژانس برای ارائه خدمات در ۴ مناسبت پیش رو تا قبل از پایان سال خبر داد.
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه آمادگی دارد تا در شرایط سخت و بحران‌ها برای ارائه خدمت و کمک به مردم وارد عمل شود.
حفظ آمادگی رزمی تانک‌های آبرامز نسبت به سایر تانک‌های طراحی شده غربی که به کی‌یف وعده داده شده به «انواع ماشین آلات کاملا متفاوت» و همچنین خدمه آموزش دیده برای کار با ابزار‌های ویژه نیاز دارد.
مشهد ـ مدیر کل بهزیستی خراسان رضوی از آمادگی کامل سرپناه‌های شبانه بهزیستی استان جهت ارائه خدمت به معتادین کارتن خواب و متجاهر خبر داد.
شرکت امدادخودرو ایران با تجهیز سبد امدادی (ویژه زمستان) ناوگان این شرکت برای امدادرسانی و یا حوادث احتمالی در زمان بحران و بارش برف و باران آماده ارایه خدمت به هموطنان است.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران با اشاره به صدور هشدار زرد کاهش دما و بارندگی در مناطق مختلف استان تهران هشدارهایی را به مردم ارائه کرد و از آمادگی دستگاه‌های امدادی و خدماتی خبر داد.
مدیرعامل شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو از آمادگی کامل شبکه برای ارایه خدمات مطلوب به مشتریان هایما 8S خبر داد.
شعب سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، امروز سی‌ام مهر ماه تا ساعت ۱۹ برای دریافت حضوری لیست و حق بیمه کارگاه‌ها دایر و آماده ارائه خدمات به کارفرمایان هستند.
شعب سازمان تأمین‌اجتماعی در سراسر کشور، امروز سی‌ام مهر ماه تا ساعت ۱۹ برای دریافت حضوری لیست و حق بیمه کارگاه‌ها دایر و آماده ارائه خدمات به کارفرمایان هستند.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران برای ارائه تصاویر با رزولوشن بالای ماهواره خیام به ذی‌نفعان اعلام آمادگی کرد.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس سازمان فضایی ایران برای ارائه تصاویر با رزولوشن بالای ماهواره خیام به ذی‌نفعان اعلام آمادگی کرد.
وزیر کشور عراق با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی اجازه ایجاد خلل در مراسم راهپیمایی اربعین را نخواهیم داد، گفت: نشست های ویژه ای را درباره آمادگی برای ارائه خدمات به زائران برگزار کردیم.
معاون امور مجلس، حقوقی و استان‌های وزارت میراث‌فرهنگی گفت: تمام مدیران کل در پنج استان مرزی موظف شدند،ظرفیت‌های اقامتی را برای ارائه خدمت به زوار امام حسین(ع) به کار گیرند.
شرکت صرافی ملت آمادگی خود را برای ارائه ارز زیارتی به زائران اربعین حسینی اعلام کرد.
قائم مقام توسعه و تولید گروه صنعتی ایران‌خودرو از آمادگی شبکه خدمات پس از فروش این گروه صنعتی برای ارایه خدمات مطلوب به آمبولانس‌های تحویلی به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خبر داد.
بیماری لوپوس رایج‌ترین بیماری روماتولوژی و نوعی بیماری خودایمنی گفته می‌شود که بر روی بسیاری از قسمت‌های بدن تاثیر می‌گذارد. طبق آمار جهانی از هر ده هزار نفر تقریبا سه نفر به این بیماری  مبتلا می‌شوند.
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ