لکه‌های خورشیدی پیچیده یا گروهی از لکه‌های خورشیدی می‌توانند منشاء رویداد‌های انفجاری مانند شعله‌های خورشیدی یا فوران جِرم از تاج خورشید (coronal mass ejections) – عامل ایجاد کننده توفان خورشیدی – باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با احتساب مومیایی‌هایی که ۱۶ سال قبل‌تر در «دیرالبحری» کشف شده بود و اجسادی که در «KV ۳۵» کشف شدند، تقریبا تمام فرعون‌های دودمان هجدهم مصر باستان به همراه چند مورد از فرعون‌های دودمان نوزدهم و بیستم کشف شدند.
به غیر از تصاویر جذابی که برای سرگرمی تولید می‌شوند، ابزار‌های تولید تصویر هوش مصنوعی استفاده‌های دیگری هم دارند. یکی از این استفاده‌ها در حوزۀ معماری و ایجاد طرح‌های مفهومی و شگفت‌انگیز برای ساختمان‌ها است.
این سایت یکی از بزرگ‌ترین سایت‌هایی است که تا کنون از اوایل سلسله‌ی شانگ در چین کشف شده است.
هوش مصنوعی سه نمای شگفت‌انگیز از شهر اصفهان در ۶۰۰ قبل را ارائه کرده است.
در این‌جا ده تصویر برگزیده‌ای را مشاهده می‌کنید که معمارانی از سراسر جهان با استفاده از ابزار‌های هوش مصنوعی خلق کرده‌اند. هدف این تصاویر نشان دادن تاثیر هوش مصنوعی بر آیندۀ بشر است.
رقابت جو بایدن و دونالد ترامپ در سیاست چیز تازه‌ای نیست، اما دیدن این دو در خیابان و در حال دوئلی عجیب کاری است که فقط در دنیای تصاویری ساخته شده با هوش مصنوعی ممکن است.
تلسکوپ خورشیدی دانیل اینوی بنیاد ملی علوم ایالات متحده آمریکا، اخیرا تصاویر دقیقی از خورشید به ثبت رسانده‌است که قدرت شگفت‌انگیز این سیاره را به رخ می‌کشد.
اولگ آرتمیف فضانورد اهل روسیه علاوه بر تحقیق و پژوهش در ایستگاه فضایی بین‌المللی، ویدئو‌های شگفت‌انگیزی از کره زمین ثبت می‌کند.
برلیانس V۷ یک SUV شگفت‌انگیز همه‌جانبه، با تجهیزات BMW عرضه می‌شود که قطعاً برای رانندگان شادی زیادی به همراه خواهد داشت. برلیانس V۷ در انواع ۵ نفره یا ۷ نفره با قدرت ۲۰۴ اسب بخاری ارائه شده توسط موتور بی‌ام‌و N۱۸ (نسخه پرینس) عرضه می‌شود. البته ویژگی‌های اطلاعات سرگرمی و کمک راننده دارای گواهینامه BMW هستند!
با در پیش بودن تکمیل نهایی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که انقلابی در درآمدزایی باشگاه رئال ایجاد خواهد کرد، آ اس در مطلبی به سیر تکامل این ورزشگاه از ابتدا تا کنون پرداخته که در ادامه به صورت شرح عکس مشاهده خواهید کرد؛
به نظر می‌رسد ویژگی این حرکت چرخ‌ها یکپارچه است و چرخ‌ها به طور همزمان بدون ایجاد فشار می‌چرخند. پس از پارک کردن خودرو، چرخ‌ها به حالت معمول خود برمی‌گردند.
از مجسمه‌های موآی معروف جزیره ایستر گرفته تا استون‌هنج انگلستان ...، در این مطلب درباره هشت بنا با سابقه‌ای اسرارآمیز صحبت کردیم که حتی در عصر مدرن هم کارشناسان و باستانشناسان را به خود جذب می‌کنند.
هوش مصنوعی در اقدامی شگفت‌انگیز، پیش‌بینی خود از شهر تبریز را در ۱۰۰ سال آینده به تصویر کشید.
کوسه نهنگ‌ بزرگ‌ترین کوسه زنده حال حاضر در دنیاست که می‌تواند به وزن ۱۹ تن و طول ۱۸.۵ متر برسد. عمر کوسه نهنگ‌ها بین ۸۰ تا ۱۳۰ سال است.
بهترین زمان سفر به روستای بوچیر فصل بهار و تابستان است که در گرمای ۴۰ درجه کویر، آبتنی در آبی سرد و خنک را تجربه کنید. حتما به یاد داشته باشید که قبل از اینکه سرمای زیرصفر درجه آزارتان دهد باید به این منطقه سفر کنید.
کهکشان مارپیچی با وسعت صد هزار سال نوری دارای حداقل ۱۰۰ میلیارد ستاره است که توسط سیاه‌چاله‌ای بسیار پرجرم که چهار میلیون برابر خورشید ما جرم دارد، در کنار هم نگه داشته شده است.
فضانورد اماراتی روز پنجشنبه از ایستگاه فضایی بین‌المللی، تصاویر جذابی از سیاره زمین منتشر کرد.
در اینجا تصاویری زیبا از دنیای عجیب و شگفت‌انگیز عنکبوت‌ها را خواهید دید. شاید این نگاه دقیق‌تر کمی احساس ما را نسبت به آن‌ها تغییر بدهد!
قطعا علمی‌تر است که این یافتۀ شگفت‌انگیز را یک «فسیل دایناسور» بنامیم؛ اما اجزای ظاهری این دایناسور آنقدر سالم مانده‌اند و سیمای آن آنقدر شبیه موجودات افسانه‌ای است که انگار داریم به یک مومیایی ۱۱۰ میلیون سالۀ اژد‌ها نگاه می‌کنیم.
گرچه برخی از دانشمندان این گفته را قبول ندارند که "هیچ دو دانه برفی شبیه هم نیستند" اما اغلب پژوهشگران با آن موافق هستند. یک دانه برف به صورت یک بلور به شکل منشور شش‌وجهی شروع به تشکیل‌شدن می‌کند.
یک رسانه خارجی با کمک هوش مصنوعی میدجورنی، توانسته است تصاویری از دوران کودکی و کهنسالی بازیکنان تیم ملی ایران را طراحی کند.
در سنگال گوسفند لادوم می‌تواند تا ده‌ها هزار دلار قیمت داشته باشد. قد این گوسفندان تا ۴ فوت (تقریباً ۱ متر و ۲۰ سانتی‌متر) رشد می‌کند و به عنوانِ حیوانات خانگی و نمادی از پایگاهِ اجتماعی دارای ارزش هستند.
رصدخانه پویای‌شناسی خورشید ناسا، تصویری از خورشید با شمایلی خندان ثبت کرد.
در این تصاویر مشخص است که چهره ستارگانی، چون امباپه، مسی، بنزما، استرلینگ و هئونگ مین سون با دقت و ظرافتی مثال‌زدنی طراحی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ