تلسکوپ خورشیدی دانیل اینوی بنیاد ملی علوم ایالات متحده آمریکا، اخیرا تصاویر دقیقی از خورشید به ثبت رسانده‌است که قدرت شگفت‌انگیز این سیاره را به رخ می‌کشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرنگاران ایتالیایی تصاویر آندره اونانا در فرودگاه میلان پیش از سفر به سمت انگلیس را منتشر کرده‌اند.
کلیپ فوق مجموع شکار های 9 روز اخیر این بالگرد (از 22 ژوئن تا 30 ژوئن) می باشد، در این بازه زمانی بالگرد های رزمی کاموف 24 عراده از خودروهای زرهی، رزمی و تانک های اوکراینی و یک نمونه خودروی کشنده توپخانه ای را منهدم کردند. از زمان آغاز ضدحمله اوکراین(5 ژوئن)، تاکنون بیش از 64 عراده از ادوات زرهی اوکراین توسط این بالگرد در خطوط مقدم زاپروژیا منهدم شده و به کارنامه موفق عملیاتی کاموف 52 افزوده شده است. منبع: یورونیوز
شگفت انگیزترین واقعیت درباره این پرنده سرعت آن است. شاهین پرگرین با سرعت 64 تا 100 کیلومتر بر ساعت پرواز می کند و برای شکار طعمه خود می تواند با سرعت 350 کیلومتر بر ساعت شیرجه بزند.
دانشمندان با استفاده از تلسکوپ فضایی جیمزوب تصویری پراز کهکشان را شکار کردند، تقریباً هر چیزی که در این تصویر می‌بینید کهکشان کامل پر از ستاره است.
کوسه گابلین به واسطه ظاهر ترسناک و توانایی خود در باز کردن کامل آرواره هایش هنگام شکار شناخته شده است.
هنرمندان باستانی جنگجویانی با سپرها، شکارچیانی حین شکار و رقصندگانی با سربند‌های بلند پردار و جواهرات را به تصویر کشیده‌اند. برخی از مردمی که به تصویر کشیده شدند سر‌های بزرگ و گرد شبیه بیگانه‌های فضایی دارند!
تصاویر فیلمبرداری شده از خرس قهوه‌ای توسط دوربین تله‌ای در جواهرده رامسر را تماشا میکنید.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل از مشاهده و ثبت تصاویر چهار قلاده پلنگ توسط دوربین‌های تله‌ای یکی از همیاران محیط زیست در مرز مشترک میان دو منطقه شکار ممنوع در بند مشکول از توابع شهرستان کوثر استان اردبیل و منطقه حفاظت شده کاغذ کنان استان آذربایجان شرقی خبر داد. منبع: ایرنا
سگ‌های وحشی آفریقایی فوق العاده باهوش هستند. با استفاده از تاکتیک‌های هوشمندانه برای شکار استفاده می‌کنند. علاوه بر این، آن‌ها از ذهن قوی خود برای محافظت و مراقبت از خانواده استفاده می‌کنند.
بزرگترین تمساح زنده ثبت شده در سال ۲۰۱۱ در فیلیپین صید شد. او پس از کشتن یک ماهیگیر در بازه زمانی سه هفته‌ای شکار شد. همچنین گمان می رود که او مسئول مرگ دختر ۱۲ ساله ای باشد که دو سال قبل سر بریده شده بود.
این جانور دریایی در درجه اول از انواع سخت پوستان و ماهی های کوچک تغذیه می کند. همچنین یک روش فوق العاده سریع برای حمله را تکامل داده است. این به این دلیل است که دهان خود را کاملا باز می کند و مکش قدرتمندی ایجاد می کند.
این جانور دریایی در درجه اول از انواع سخت پوستان و ماهی های کوچک تغذیه می کند. همچنین یک روش فوق العاده سریع برای حمله را تکامل داده است. این به این دلیل است که دهان خود را کاملا باز می کند و مکش قدرتمندی ایجاد می کند.
ماهی‌های آب‌شیرین مجموعه متنوعی از موجودات با اشکال مختلف و تاریخچه زندگی هستند، از کپورهای عظیم الجثه و گربه ماهی گرفته تا مارماهی های غول پیکر.
دانشمندان موفق شده‌اند برای نخستین بار در یکی از عمیق‌ترین مناطق اقیانوس آرام در نزدیکی سواحل جنوبی ژاپن از یک نوع حلزون‌ماهی تصویربرداری کنند.
این سامانه در سال ۱۳۹۶ معرفی شد و تعداد قابل توجهی از به نیروی زمینی سپاه پاسداران تحویل شد. سامانه پیروز علاوه بر اهداف زمینی قابلیت شکار بالگرد‌ها در ارتفاع پست نیز دارد.
تصاویر منتشر شده از شکیرا، خواننده مشهور کلمبیایی در حال گریه کردن در فروشگاهی در شهر نیویورک آمریکا خبرساز و وایرال شده است.
طبق تصاویر منتشره از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران، مشخص می‌شود نیروی دریایی چین با ناوشکن Nanning (با شماره بدنه ۱۶۲) و نیروی دریایی روسیه با ناو آدمیرال گورشکوف (با شماره بدنه ۴۵۴) به آب‌های سرزمینی کشورمان وارد شده اند و در روز‌های آینده به مدت ۳ روز، نسبت به اجرای تمرینات مختلف دریایی شامل رزمی و امداد و نجات اقدام خواهند کرد. به نظر می‌رسد با توجه به اهمیت و ویژگی‌های مهم شناور چینی، ابتدا معرفی و بررسی تجهیزات آن، اهمیت و جذابیت بیشتری خواهد داشت.
تصاویر جدیدی که فضاپیمای ناسا به ثبت رسانده‌است، نزدیک‌ترین تصاویری است که از آتشفشانی‌ترین قمر منظومه شمسی گرفته شده‌است؛ گفتنی است که آخرین تصاویر گرفته شده از «آیو» به ماموریت افق‌های نو در سال ۲۰۰۶ باز می‌گردد، زمانی که مدارگرد پلوتو در راه رسیدن به این سیاره از کنار آیو عبور کرد.
تصاویر بسیار جالب و خنده‌داری را که توسط دوربین‌های گوگل ثبت شده است را در ادامه ببینید.
مانتیس بامزه انیمیشن پاندای کونگ‌فو کار، از ترسناک‌ترین شکارچیان بی‌رحم طبیعت است که نه فقط حشرات که گاهی پرندگان کوچک را نیز شکار می‌کند.
فیونا سادمن، علاقه‌مند به حیات وحش که این منظره هیجان‌انگیز را در پارک ملی کروگر از نزدیک شاهد بوده است، می‌گوید: از ناکجاآباد، یک عقاب قهوه‌ای بزرگ به سمت جاده جلوی خودرو من روی زمین نشست و آفتاب پرست را با دقت زیر نظر گرفت. انگار در حال فکر کردن و طرح یک نقشه بود.
صدام حسین، عاشق تفنگ و عاشق شکار بود؛ شکار غزال! در نهایت هم نه مانند یک غزال، بلکه با فضاحت به صید آمریکایی‌ها افتاد و اعدام شد. برخی می‌گویند مردمی که به اقامتگاه او شوریده بودند تفنگ برنوی معروفش را به غارت بردند. این تفنگ به دست یکی از روسای قبایل بزرگ رسید و بعد از آن هم به گفته آقای عسگری، مدیر روابط عمومی موزه انقلاب و دفاع مقدس، سر از موزه مقاومت درآورد.
تلسکوپ جیمز وب آژانس فضایی ناسا در تصاویر جدیدی که منتشر کرده هزاران ستاره جوان که در سحابی رتیل تاکنون دیده نشده‌اند را با جزئیات دقیق نشان داده است. این آژانس با کمک تلسکوپ جیمز وب موفق شده است جزئیات ترکیب سحابی و چندین کهکشان را به نمایش بگذارد و در این خصوص توضیح داده است: لحظه‌ای رسیده که بتوانیم هزاران ستاره جدید که پیش از این امکان دیده شدن آن‌ها وجود نداشته را در سحابی رتیل با جزئیات دقیق ببینیم. سحابی رتیل در کهکشان یکی از بزرگترین و درخشان‌ترین منطقه به وجود آمدن ستارگان جدید در نزدیکی کهکشان راه شیری است که گفته می‌شود بزرگترین و داغ‌ترین ستاره‌هایی که تا امروز شناخته شده‌اند را در خود جای داده است.
"وب" که به نظر می‌رسد ساخت آن برای ناسا نزدیک به ۱۰ میلیارد دلار هزینه به همراه داشته، یکی از گران‌ترین پلتفرم‌های علمی است که تا به حال ساخته شده و می‌توان آن را با برخورد دهنده بزرگ هادرونی در سرن و تلسکوپ هابل، مقایسه کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ