با در پیش بودن تکمیل نهایی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو که انقلابی در درآمدزایی باشگاه رئال ایجاد خواهد کرد، آ اس در مطلبی به سیر تکامل این ورزشگاه از ابتدا تا کنون پرداخته که در ادامه به صورت شرح عکس مشاهده خواهید کرد؛
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تغییرات کلیدی عمدتاً بر بخش دم هواپیمای نسل پنجم اعمال شده‌است. توسعه دهندگان مساحت سطح کنترل بال را افزایش داده‌اند. زاویه رفت و برگشت به جای -۱۰ درجه -۴۵ درجه بود.
طبق روال مرسوم در بین خودروسازان کره‌ای، دامنه تغییرات در این مدل گسترده است و بیشتر به یک تغییر نسل شباهت دارد تا مدل فیس‌لیفت.
پس از رونمایی از نسل جدید هیوندای سانتافه که حاشیه‌ساز و همراه با انتقادهای مختلف بود، نوبت به معرفی رقیب مستقیم آن رسیده است. کیا رسما تصاویر فیس‌لیفت کیا سورنتو را منتشر کرده است.
مدل‌های ابرو در طی سالیان و دهه‌های مختلف در ایران و دیگر نقاط دنیا تغییرات داشته‌اند. تغییر مدل ابرو تاثیر زیادی در تغییر چهره دارد.
اگرچه پیش بینی آینده شهر‌ها و زندگی انسان خیلی دقیق نیست و با خطا همراه است، اما هوش مصنوعی ادعا می‌کند که می‌تواند با خطای کمتری آینده را پیش بینی کند. از این رو ما هوش مصنوعی خواستیم تا وضعیت شهر دبی در ۱۰۰ سال بعد را پیش بینی کند. در نهایت هوش مصنوعی فضایی عجیب و حیرت آور از دبی ترسیم کرد که تغییرات اقلیمی و دگرگونی این شهر را نمایش می‌دهد.
سیارات موجود در منظومه شمسی هم مانند زمین تغییر فصول را تجربه می‌کنند، اکنون این دو تصویر به فاصله ۶ ماه از هم توسط ناسا منتشر شده است.
بزرگ‌ترین تغییرات در داخل است، جایی که جدیدترین فناوری‌های موجود در طیف فولکس‌واگن را خواهید یافت، از جمله یکی از بهترین سیستم‌های اطلاعات سرگرمی صفحه لمسی موجود در بازار. چیزی که بدون تغییر باقی می‌ماند.
منصوری در فضای داخلی کادیلاک اسکالید صرفاً تغییراتی جزئی را اعمال کرده است. کف‌پوش رنگ شتری هماهنگ با روکش چرمی صندلی‌ها، نشان منصوری روی فرمان و کاورهای اسپرت‌تر پدال بخش عمده این تغییرات را تشکیل می‌دهند. البته تصمیم منصوری برای عدم تغییر گسترده کابین اسکالید منطقی به‌نظر می‌آید، از آنجا که این شاسی بلند فول سایز آمریکایی کابین لوکس خوش‌ساختی دارد.
بخشی از تصاویر ویدیویی مربوط به برخی مباحث گوناگون که در نشست رسانه‌ای اخیر خانه سینما طرح شد را منتشر میکنیم تا حرف‌های ما را مستقیما از زبان خودمان هم بشنوید و تیترها و تغییرات سلیقه‌ای و گاه مغرضانه برخی رسانه‌های بیرونی، مواضع ما را دگرگونه جلوه ندهد. ویدیوی کامل این رویداد خبری نیز به زودی روی سایت خانه سینما بارگذاری خواهد شد.
محققان می‌خواهند هر چه زودتر این هنر بومی را قبل از اینکه در اثر گذشت زمان و تغییرات آب و هوایی از بین برود، مستند کنند.
در فضای کابین نیز تغییرات و بروزرسانی برای پنل قسمت تهویه هوا، حذف بیشتر دکمه های تنظیمی کنسول و تبدیل آن به حالت لمسی، تهویه صندلی ردیف جلو، گرم کن صندلی عقب و آینه عقب بدون فریم از جمله آپشن استاندارد در جنسیس جی70 مدل 2024 محسوب می شوند.
محققان دانشکده مهندسی نقشه‌برداری و اطلاعات مکانی دانشگاه تهران، تغییرات تالاب‌ها و پهنه‌های آبی ایران را با استفاده از تصاویر ماهواره‌ای مشخص کردند.
جمعیت شنزن در سال ۱۹۸۴: ۱۴۰ هزار نفر. جمعیت شنزن در سال ۲۰۲۳: ۱۳ میلیون نفر. (پس از سال ۱۹۸۰ شنزن به عنوان اولین منطقه ویژه اقتصادی چین تأسیس شد)
IBM می‌گوید Watsonx مجموعه‌ای از مدل‌های تمرینی با داده‌های قابل ارزیابی گوناگون را ارائه می‌کند. برای مثال، می‌توان به داده‌هایی درزمینه تغییرات اقلیمی به‌منظور کمک به سازمان‌های مختلف پیرامون فجایع طبیعی دسترسی داشت. این شرکت در همین زمینه مشارکتی با ناسا داشته است تا با استفاده از یک مدل مبنایی زمین-فضایی (GeoSpatial) تصاویر ماهواره‌ای را به نقشه‌هایی با قابلیت ردیابی تغییرات حاصل از فجایع طبیعی و تغییرات اقلیمی تبدیل کند.
بیشتر تغییرات ظاهری این تیونینگ مربوط به ادوات فیبرکربنی است. بخش‌های ورودی هوا در پایین سپر و همچنین جلوپنجره از جنس فیبرکربن شده‌اند. همه این تغییرات باعث عضلانی‌تر شدن نمای جلویی خودرو شده است.
خلاقیت یک شهروند در ایجاد تغییرات در یک دستگاه پیکان را ببینید. این عکس در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است.
منچسترسیتی قصد ایجاد تغییراتی در ورزشگاه اتحاد را دارد که ظرفیت این ورزشگاه را به بیش از 60 هزار هوادار افزایش می‌دهد.
کارشناسان برای نشان دادن خطر بزرگ تغییرات اقلیم و گرمایش جهانی دست به دامن هوش مصنوعی شدند تا واقعیت ترسناک را برایشان تصویر کند.
تصاویر ماهواره‌ای Maxar از شهر ماریوپول در شرق اوکراین، که در مارس ۲۰۲۲ و نوامبر ۲۰۲۲ گرفته شده است، تغییرات متعددی را نشان می‌دهد که از زمان محاصره این شهر توسط روسیه در ماه مارس و خسارات گسترده ناشی از هفته‌ها حملات هوایی و توپخانه‌ای رخ داده است. بر اثر بمباران‌ها در سرتاسر شهر، ده‌ها ساختمان بلندمرتبه تخریب شده یا آسیب‌دیده است. یک مجتمع نظامی جدید روسیه در مرکز شهر ساخته شده است و قبرستان اصلی شهر گسترش قابل توجهی در تعداد قبر‌های خود داشته است.
مدیرعامل انجمن آلزایمر ایران درباره علائم هشدار بروز آلزایمر، بیان کرد: اختلال حافظه، مشکلات در انجام کار‌های عادی، ضعف بیان، گم کردن زمان و مکان، ضعف یا کاهش قضاوت، مشکلات در تفکر ذهنی، جابجا گذاشتن اجسام، تغییرات در حالات و رفتار، اختلال در درک تصاویر و تشخیص اندازه و فاصله آن‌ها و از دست دادن انگیزه، ۱۰ نشانه مهم برای هشدار بروز آلزایمر است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
‌کاخ باکینگهام اعلام کرد که ملکه الیزابت دوم، با سابقه‌ترین فرمانروای بریتانیا، پس از ۷۰ سال سلطنت در ۹۶ سالگی درگذشت. ملکه الیزابت دوم رکورددار بیشترین طول عمر و دوره سلطنت در میان فرمانروایان انگلستان طی هزار سال گذشته بوده است. او به طور غیر منتظره‌ای زمانی که ۲۵ سال داشت پس از مرگ پدرش جورج ششم، در سال ۱۹۵۲ به سلطنت رسید. در دوران سلطنت او بریتانیا و قلمروی مشترک‌المنافع شاهد تغییرات اجتماعی زیادی بودند. او پنج سال پیش از عهده‌دار شدن مقام سلطنت، با دوک ادینبورگ ازدواج کرد. حاصل این ازدواج، چهار فرزند، هشت نوه و هفت نتیجه است. با درگذشت ملکه الیزابت دوم، چارلز، پسر بزرگ او پادشاه جدید بریتانیا است.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ