به غیر از تصاویر جذابی که برای سرگرمی تولید می‌شوند، ابزار‌های تولید تصویر هوش مصنوعی استفاده‌های دیگری هم دارند. یکی از این استفاده‌ها در حوزۀ معماری و ایجاد طرح‌های مفهومی و شگفت‌انگیز برای ساختمان‌ها است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
استتار کاربردی‌ترین مزیت تنوع طرح و رنگ در پروانه‌هاست. درخت، سنگ، برگ سبز یا خشکیده، خاک و هرچیز دیگری مثل اینها؛ پروانه‌ها بسته به شرایط زندگیشان، می‌توانند شبیه هر کدامشان باشند؛ آن‌قدر شبیه که حتی با دقت زیاد هم نشود تفکیکی بین این حشره و محیط اطرافش قائل شد؛ خصوصیتی که به‌ویژه نجات‌بخش پروانه‌های ماده از دست شکارچی آنهاست.
احتمالا این واقعیت را شنیده‌اید که حتی دو دانۀ برف هم شکل یکسانی ندارند و هر کدام از آن‌ها طرح منحصر به فرد خودش را دارد. اما احتمالا نمی‌دانید چه کسی اولین بار این موضوع را کشف کرد.
در آستانه نشست امروز کنست برای تصویب طرح اصلاحات قضایی در شور دوم و سوم، معترضان صهیونیست اقدام به مسدود نمودن مسیرهای منتهی به کنست کرده‌اند.
Manas Bhatia از Midjourney دستورالعمل‌های مبتنی بر متن را به سیستم هوش مصنوعی می‌دهد تا این طرح معماری سبز و آینده نگرانه را ایجاد کند.
در ادامه چند طرح جالب و دیدنی از شهر کرج در سال ۱۶۰۲ یعنی ۲۰۰ سال دیگر را از نظر هوش مصنوعی مشاهده خواهید کرد. این پیش بینی‌ها با تجزیه و تحلیل ابزار‌های تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی انجام شده و بدون شک دقیق نخواهد بود.
آئرا سدان یک طرح مفهومی بوده و طبق گفته طراح مطرح این شرکت، فیلیپو پرینی، خالق و طراح خودرو‌هایی مثل لامبورگینی اونتادور، سنتناریو، اوروس، هوراکان و...، مدل تولیدی این خودرو شباهت زیادی با نسخه کانسپت دارد.
باشگاه بارسلونا جزئیاتی از طرح مد نظر باشگاه برای استادیوم نوکمپ جدید را منتشر کرد. به گفته باشگاه این استادیوم بعد از تکمیل 105هزار نفر ظرفیت خواهد داشت.
طرح دستگیری سارقان و مال خران با حضور سرهنگ، ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی پایتخت در محوطه پلیس آگاهی پایتخت برگزار شد.
تصاویر طرح جدید پیراهن بایرن مونیخ برای فصل 24-2023 در فضای مجازی منتشر شده است.
ازجملهٔ ویژگی‌های ظاهری اوروس پرفورمانته اسنزا SCV12 که آن را از مدل معمولی متمایز می‌کند می‌توان به طرح دورنگ بدنه با قسمت پایینی مشکی‌رنگ و شمارهٔ مسابقه‌ای روی درهای جلو اشاره کرد. این خودرو از رینگ‌های ۲۳ اینچی مشکی براق با کالیپرهای ترمزی به همین رنگ استفاده می‌کند اما خریداران می‌توانند رنگ‌های دیگری را برای رینگ‌ها و کالیپرها انتخاب کنند.
تصاویر ماهواره‌ای از دریاچه ارومیه نشان می‌دهد که طرح انتقال آب به دریاچه ارومیه موجب بهبود روند احیای این دریاچه شده است. منبع: ایسنا
طرح دستگیری خریداران اموال مسروقه صبح روز دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ با حضور سردار عباسعلی محمدیان فرمانده انتظامی تهران بزرگ در پلیس آگاهی تهران بزرگ برگزار شد و در پی آن نیروهای فرماندهی انتظامی به سطح شهر و دستگیری این خریداران اعزام شدند.
طرح جمع‌آوری معتادان متجاهر و برخورد با فروشندگان مواد مخدر پیش از ظهر امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در محله‌های شوش، مولوی و هرندی برگزار شد و طی حدود دو هفته اخیر ۲۸۴ معتاد متجاهر از سطح این محلات جمع‌آوری و به مراکز بازپروری تحویل داده شد.
تصاویری از پیراهن اول فصل آینده بایرن مونیخ لو رفته که طرح متفاوت این پیراهن را نشان می‌دهد.
تصاویر گرافیکی کانسپت هواپیمای ترابری فوق سنگین که توسط مجتمع هوانوردی ایلیوشین به عنوان جایگزین آنتونوف An-۱۲۴ رونمایی شده است.
Clouds AO گفت: «دستکاری سیارک‌ها دیگر به داستان‌های علمی تخیلی اختصاص نمی‌یابد. برج آنالما با بهره گیری از قدرت تفکر طراحی سیاره ای، میل به ارتفاع زیاد، انزوا و تحرک مداوم را مجسم می‌کند.»
هتل‌های درختی به این گونه هستند که چندتا اتاق کلبه مانند که روی درخت‌های یک جنگل هستند را به مشتری کرایه می‌دهند. یکی از این هتل‌ها در سوئد طرح یک معمار دانمارکی است که به عنوان عجیب‌ترین هتل روی کره زمین معرفی شده است.
در صورتی که بدترین سناریو اجتناب‌ناپذیر باشد، طرح های مفهومی مانند پولیمروپولیس (Polimeropolis) که توسط استودیو فوکاچیا پریتو (Estudio Focaccia Prieto) ارائه شده ممکن است به تنها امید بشر برای بقا تبدیل شوند.
نام نئوم که نمایانگر "آینده جدید" برای عربستان است از دو واژه گرفته شده است: سه حرف نخست از پیشوند "نئو" مربوط به یونان باستان به معنای جدید و حرف چهارم از واژه عربی "مستقبل" به معنای آینده گرفته شده است.
طراح این نماد سیدحسین اجاقی، گرافیست ایرانی بوده که حالا طرح او در برابر چشم‌های همه مردم جهان قرار گرفته است.
اواخر بهمن ماه سال قبل بود که طرح بزرگ ساماندهی و انضباط بخشی تردد موتور سیکلت سواران در شهر تهران به اجرا درآمد. طرحی که اجرای آن، تخلفات موتورسیکلت سواران نظیر عبور از پیاده‌رو و خط ویژه، حرکت یک طرفه، حمل بار غیرمتعارف، مخدوش کردن پلاک و ... را تا حد زیادی کاهش داد.
طرح رصدخانه ملی ایران از سال ۱۳۸۱ با آغاز مطالعات مکان‌یابی آغاز شد و از سال ۱۳۸۸ در مسیر طراحی قرار گرفت. این طرح با پشت سر گذاشتن موفق طراحی تفصیلی در سال ۱۳۹۶ وارد مرحله ساخت شد و با وجود دشواری‌های اقتصادی، مسیر اجرای آن ادامه یافت و با وجود همه‌گیری ویروس کووید ۱۹ ساخت و نصب محفظه تلسکوپ در سال ۱۳۹۹ و نصب و راه اندازی سازۀ تلسکوپ در خرداد ماه سال ۱۴۰۰ به انجام رسید.
پنجاه و نهمین طرح رعد پلیس تهران بزرگ، صبح امروز سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ با حضور سردار رحیمی رئیس پلیس پایتخت، برگزار شد. فرمانده انتظامی تهران بزرگ، از ۲۹۰ حکم به اجرا گذاشته و دستگیری ۸۲۲ نفر از سارقان، زورگیران، مالخران و سارقین مسلح در طرح رعد ۵۹ پلیس پیشگیری خبر داد. در پنجاه و نهمین طرح رعد، تعداد ۶۸ پاتوق سارقین، ۵ پاتوق سارقین و اوباش، ۶۷ پاتوق فروشندگان مواد مخدر و ۱۲ پاتوق اوباش، سطح یک و دو منهدم شدند. ده قبضه سلاح جنگی و ۸۴ قبضه سلاح سرد نیز، در این مرحله از طرح رعد، کشف شد.
طرح درخت مایع تحت عنوان پروژه «LIQUID3» نخستین بار در صربستان و توسط شهرداری استاری گراد اجرایی شد. طرحی که تمام هدفش تولید اکسیژن و تصفیه هوا است و یک راه حل کارآمد و نوآورانه برای کاهش انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و بهبود کیفیت هوا است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ