با احتساب مومیایی‌هایی که ۱۶ سال قبل‌تر در «دیرالبحری» کشف شده بود و اجسادی که در «KV ۳۵» کشف شدند، تقریبا تمام فرعون‌های دودمان هجدهم مصر باستان به همراه چند مورد از فرعون‌های دودمان نوزدهم و بیستم کشف شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رمضان‌علی صالحی، دادستان نظامی استان تهران صبح امروز دوشنبه (۹ مرداد ۱۴۰۲) از اندرزگاه فراجا بازدید کرد و با زندانیان این اندرزگاه به‌صورت چهره به چهره گفتگو کرد.
همه ما داستان کشتی ساختن حضرت نوح (ع) برای نجات مردم از طوفان را شنیده ایم. داستانی شنیدنی که براساس آن فیلم و انیمیشن‌های بسیاری ساخته شده است. اما حالا هوش مصنوعی چند طرح متفاوت از شکل و شمایل احتمالی کشتی حضرت نوح (ع) یک روز پیش از طوفان را به تصویر کشیده است.
تصاویری تفنگ نبرد مصاف ۲ در دستان سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح را ببینید.
بارها تصاویر نمایندگان مجلس و برخی دیگر از مسئولین در حال استفاده از یک گوشی آمریکایی منتشر شده است اما هیچ‌کدام به اندازه آیفون، ساعت لوکس و کفش ریباک میرسلیم سر و صدا به پا نکرده است. دلیل این جنجال‌ها می‌تواند دفاع سفت و سخت میرسلیم از تولیدات داخلی باشد و آن حکایت رطب خوردن و منع رطب. کاربران زیادی از او پرسیده‌اند اگر از تولیدات داخلی حمایت می‌کند، چرا به جای محصولات آمریکایی از وسایل ساخت ایران استفاده نمی‌کند.
هنگام پیدایش دایناسورها، رینکوسورها خزندگان غالب روی زمین بودند، اما ویژگی آناتومیکی خاصی ممکن است به انقراض آن‌ها منجر شده باشد.
بعد از تیر خوردن شاه، میرزا رضا را به تهران آوردند و زندانی کردند و زنجیر کلفتی را به گردن او انداختند. بر تن میرزا جز پیراهنی کهنه و پاره پاره چیزی نمانده بود. دست‌هایش را هم از بازو به عقب بستند. از بس کتک خورده بود تا شب بی‌هوش افتاده بود. یک گوشش را در حرم حضرت عبدالعظیم با چاقو بریده و دستمالی به سرش بسته بودند.
فاجعه در نخستین مرحله پرواز رخ داد، هواپیما پس از 40 دقیقه وارد منطقه ای توفانی با آذرخش و تلاطم شدید شد و دقایقی بعد به کوه خورد و ... .
در آستانه ۱۲۷مین سالروز ترور ناصرالدین شاه نوشته شدن نام شاه‌شهید برروی سنگ‌های کف حرم عبدالعظیم، به مانند سایر مدفونین آنجا به نتیجه رسیده و نام او بر تهی‌گورش نقش بسته شد.
با وجود این اتفاقات شاید هیچ‌کدام به غافلگیری رخ‌داده در خراسان رضوی و به طور مشخص در گناباد نباشد. در یکی، دو روز گذشته ویدئویی از بازی فینال رقابت‌های فوتسال جام رمضان در این شهر منتشر شده که باعث شگفتی شده است. در بخشی از این تصاویر که همچنان ویدئوی آن دست به دست می‌شود، تماشاگران حاضر در سالن که ظاهرا قریب به سه هزار نفر هستند، شعار عجیبی علیه فلسطین سر می‌دهند و بعد هم که یکی داد می‌زند درود بر ... و....
اخیرا تایید شد که "افشین قادر زاده" جوان ۲۰ ساله کوچک‌ترین دستان در جهان (برای یک مرد) را دارد.
حسین رجبی دادستان قزوین درباره عامل ارسال تصاویر مسمومیت دانش آموزان به رسانه‌ها گفت: برای این فرد پرونده قضایی در یکی از شعب دادسرا تشکیل و متهم موصوف شناسایی و بازداشت شد و به اتهام نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام با صدور قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.
این عکس با دوربین Mamiya RZ۶۷ با فوجی فیلم رنگی و سه پایه گرفته شده است. باوجود ادعا‌ها مبنی بر بهبود رنگ تصویر، اوریر ادعا می‌کند که این‌طور نیست و او از یک فیلم فوجی استفاده کرده که می‌توانست به بهبود و افزایش رنگ‌ها کمک کند.
رافائل و بخش‌هایی از داستان زندگی او به طور گسترده‌ای شناخته شده است، اما کار او به عنوان یک عکاس مطبوعاتی، مستندی از دسترسی منحصر به فرد او در کشور‌هایی است که خارجی‌ها معمولاً از آن‌ها استقبال نمی‌کردند. در اردوگاه‌های آموزشی مخفی مورد استفاده مبارزان فلسطینی و همچنین اقامتگاه رهبران عرب.
هر اشکی داستانی در پس پرده دارد؛ آنها در عین حال که قطرات کوچکی از مایع هستند، ویال‌های پیچیده‌ای از احساسات انسانی هستند که توسط یکی از ابتدایی‌ترین روش‌های بیان احساسات ما، گریه، شکل می‌گیرد.
اگر کوسه‌ها داستان ترسناک بگویند قطعا هیولای داستانی چیزی جز نهنگ قاتل نخواهد بود، ترسناک‌ترین شکارچی تمام اقیانوس‌ها.
گرانترین حلقه نامزدی هم تضمینی برای پایداری عشق نیست، ولی حتی اگر عشق، جاودانه نباشد، الماس این حلقه‌ها همچنان ارزشمند می‌مانند، مانند گردنبند دریک، که از الماس حلقه‌های نامزدی عشق‌های شکست خورده‌اش ساخته بود.
محمد کریمی دادستان مرکز استان مازندران اظهار کرد: با توجه به انتشار تصاویری در فضای مجازی در خصوص وضعیت یک قلاده شیر و خرس نحیف در باغ وحش ساری با دستور رئیس کل دادگستری استان مازندران این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت و در کمترین زمان، جلسه با حضور رئیس محیط زیست شهرستان ساری و مدیر باغ وحش تشکیل شد.
تصاویر دوربین مدار بسته نشان می‌دهد که وزیر کار قطر یکی از سه مرد اولی بود که از خودرو خارج شد. پنج نفر دیگر با چمدان او را همراهی کردند و به سوئیت ۴۱۲ رفتند. هشت دقیقه بعد مردی که گویا جورجی او را می‌شناخت به آنان ملحق شد و مرد دیگری در حالی که منتظر آسانسور بودند به دنبال او آمد. بازرسان خاطرنشان کردند کیف پانزری برآمده‌تر از پیش از جلسه به نظر می‌رسید.
داستان ها و عکسهای کمتر شنیده و دیده شده از زمین های فوتبال قابل توجهی که چشمها را به خود خیره می‌کنند
حضور نصرت گوکچه سرآشپز معروف در مراسم جشن قهرمانی تیم ملی آرژانتین و لمس کاپ قهرمانی جام جهانی حواشی زیادی ایجاد کرد.
یک کشاورز اهل منطقه شرقاط عراق پس از درگیری مسلحانه با عناصر تروریستی داعش سه تن از آنها را به هلاکت رساند و خود نیز کشته شد. پیکر او در همان محل درگیری دفن شده است.
نخستین نشست بین المللی گروه دوستان مدافع منشور ملل متحد،شنبه ۱۴ آبان با حضور امیر عبداللهیان، وزیر امور خارجه در مرکز مطالعات سیاسی و بین المللی وزارت خارجه برگزار شد.
مجید داستان در دیدار نیمه‌نهایی به مصاف «بازرگانوف»، نماینده جمهوری آذربایجان رفت و با نتیجه ۱۰ بر صفر ضربه فنی شد.
بستگان و دوستان مدافعان کارخانه آهن و فولاد آزوفستال در ماریوپول اوکراین با تجمع در شهر کی‌یف پایتخت این کشور خواستار به رسمیت شناختن روسیه به عنوان حامی تروریسم پس از کشتن اسیران جنگی اوکراینی در یک زندان شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ