رئیس جمهور با حضور در مسجد استقلال جاکارتا با روسای سازمان‌های اسلامی اندونزی دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
«کشور نیازمند تصمیمات شجاعانه، سخت و تلخ است»، این بخشی از صحبت‌های محمدباقر قالیباف در سه‌شنبه هفته گذشته بود که در دیدار رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی بیان شد. اظهاراتی که برخی از منتقدان و مخالفان رئیس مجلس با تقطیع و برجسته‌کردن بخشی از آن، به بهره‌برداری سیاسی از آن پرداختند.
وزرای خارجه، روسای سازمان‌های اطلاعات و مشاوران امنیت ملی ترکیه، سوئد و فنلاند پیش از اجلاس ناتو در بروکسل دیدار خواهند کرد.
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت در دیدار با رئیس بعثه حج ترکیه گفت: این شرایط اقتضا می کند که امروز جهان اسلام بیش از گذشته یکپارچگی خود را حفظ و در عرصه جهانی هماهنگ حضور یابد.
دیدار دوجانبه روسای جمهور ایران و سلطان عمان برگزار شد.
رئیس فدراسیون والیبال ایران روز جمعه راهی منامنه می‌شود و دیدار با مسئولان والیبال آسیا و تماشای دیدارهای مرحله نهایی باشگاه‌های مردان آسیا در برنامه سفر سه روزه داورزنی قرار دارد.
عکسی از دیدار صمیمی روسای فوتبال ایران و عربستان
دیدار وزیر امور خارجه با روسای سازمان‌های حقوق بشردوستانه در ژنو
روسای دو فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و ووشو در خصوص نحوه اعزام تیم دانشجویان به مسابقات یونیورسیاد، دیدار و گفت‌وگو کردند.
روسای دو فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی و ووشو در خصوص نحوه اعزام تیم دانشجویان به مسابقات یونیورسیاد، دیدار و گفت وگو کردند.
روسای جمهور آمریکا و اوکراین به زودی در کشور لهستان دیدار خواهند کرد.
شی جین پینگ رئیس جمهور چین روز سه شنبه در دیدار با سید ابراهیم رئیسی همتای ایرانی خود به صراحت تاکید کرد: صرف نظر از هرگونه تحولات منطقه‌ای و بین المللی، چین دوستی و همکاری خود با ایران را بطور استوار و تزلزل ناپذیر حفظ خواهد کرد و به مشارکت سازنده در مسیر از سرگیری مذاکرات توافق هسته‌ای ایران ادامه خواهد داد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو کرد.
روسای مجالس سه کشور جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان در حاشیه نشست مجمع مجالس آسیایی طی جلسه‌ای سه جانبه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
رئیس فدراسیون تنیس کشورمان که برای حضور در اجلاس جهانی این رشته راهی اسکاتلند شده بود با روسای فدراسیون جهانی و آسیایی تنیس دیدار و گفت‌وگو کرد.
بایدن برای اولین بار پس از ورود به کاخ سفید به‌عنوان رئیس‌جمهور، با همتای چینی خود در حاشیه نشست G۲۰ در «بالی» اندونزی دیدار و گفت‌وگو کرد.
کاخ سفید از دیدار رئیس جمهور آمریکا با همتای چینی خود در حاشیه اجلاس سران گروه بیست در اندونزی خبر داد.
سفیر اندونزی در روسیه از آمادگی کشورش برای سازماندهی کردن دیدار بین رؤسای جمهور روسیه و پوتین در حاشیه نشست سران گروه 20 خبر داد.
روسای فدراسیون های فوتبال ایران و قطر با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
آرش میراسماعیلی در حاشیه مسابقات جهانی این رشته با رئیس فدراسیون جهانی جودو و رئیس اتحادیه جودو آسیا دیدار کرد.
روسای جمهور ایران و فرانسه با یکدیگر دیدار و گفت‌وگو کردند.
روسای جمهور ایران و ترکیه در دیدار با یکدیگر، ضمن مرور توافقات صورت گرفته در سفر اخیر رئیس جمهور ترکیه به تهران و برگزاری هفتمین شورای‌عالی همکاری‌های اقتصادی دو کشور، بار دیگر بر تسریع در اجرای این توافقات تاکید کردند.
روسای جمهوری ایران ور روسیه در حاشیه جلاس سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با یکدیگر دیدار کردند. سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری کشورمان امروز پنجشنبه در دومین روز سفر خود به ازبکستان در حاشیه جلاس سران سازمان همکاری شانگهای، با ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه دیدار کرد. / پایگاه اطلاع رسانی دولت
آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، امروز در بیروت با رئیس جمهور، رئیس پارلمان و نخست وزیر پیشبرد امور لبنان دیدار و گفتگو کرد.
در دیدار سجاد انوشیروانی، سرپرست فدراسیون وزنه برداری با غلامرضا نوروزی، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی، توسعه تعاملات دوطرفه این دو فدراسیون مورد تاکید قرار گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ