وزرای خارجه، روسای سازمان‌های اطلاعات و مشاوران امنیت ملی ترکیه، سوئد و فنلاند پیش از اجلاس ناتو در بروکسل دیدار خواهند کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشست سه جانبه مقامات ارشد اردن و مصر با حضور رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، فردا یکشنبه در شهر علمین مصر برگزار می‌شود.
نشست های نظامی میان عربستان و آمریکا درباره امنیت دریایی و آبراه‌ها و برخی از موضوعات دیگر ادامه دارد.
یکی از مقامات جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در ارتباط با جزئیات و اهداف نشست قاهره صحبتکرد.
در نشست امروز سران اتحادیه اروپا با اعضای ناتو و مقامات اوکراین، پیرامون شورش اخیر گروه «واگنر» در روسیه صحبت شد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر رسمی «علی‌خان اسماعیلف» نخست وزیر قزاقستان به تهران در صدر یک هیئت عالی رتبه و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور و مقامات بلندپایه کشورمان خبر داد.
رسانه‌ها از برگزاری نشست هفته آینده میان مقامات ژاپن و کره‌جنوبی در سئول خبر می‌دهند.
مذاکرات هیئت سعودی و یمنی با میانجی‌گری عمان در صنعا آغاز شده، مذاکراتی که هدف از آن برقراری آتش‌بس و رفع محاصره یمن است.
«ضمیر کابلوف» از برگزاری نشست مقامات امنیتی چند کشور درباره افغانستان در روزهای آتی در شهر مسکو خبر داد.
مقامات هند اعلام کردند که نشست وزرای خارجه گروه ۲۰ روزهای اول ماه مارس ۲۰۲۳ در پایتخت این کشور برگزار می‌شود.
وزیر امور خارجه سه شنبه شب در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست «بغداد - ۲»، با نخست وزیر عراق و رییس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه سه شنبه شب در ادامه دیدارهای خود در حاشیه نشست «بغداد - ۲»، با نخست وزیر عراق و رییس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.
نشست مشترک وزیر امور خارجه و جمعی از مقام‌های حقوق بشری در وزارت امور خارجه برگزار شد.
وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در ادامه اظهارات تحریک‌آمیز و خصمانه خود علیه تهران، از آمریکا خواست تا برای مواجهه نظامی با ایران، «برنامه عملیاتی» جدیدی تدوین کند.
نخست وزیر بلاروس در راس هیاتی امروز با استقبال فاطمی امین وزیر صمت وارد تهران شد. نخست وزیر بلاروس در پی توافقات صورت گرفته در مذاکرات بین رئیسان جمهور ایران و بلاروس در حاشیه اجلاس شانگهای در سمرقند ازبکستان در شهریور ماه امسال، ظهر امروز در صدر هیاتی بلند پایه از مقامات سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.
نخست وزیر بلاروس دقایقی پیش در صدرهیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی وارد تهران شد.
مقامات اندونزی اعلام کردند به علت تنش و اختلاف بین سران گروه ۲۰ بر سر موضوعات مختلف، مراسم عکس دسته‌جمعی پیش از آغاز رسمی نشست لغو شده است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: نشست و برخاست برخی از مقامات غربی با دشمنان ایران و منافقین اقدام درستی نیست و این اقدامات را فراموش نخواهیم کرد.
نشستی میان مقامات سازمان سیا و سرویس اطلاعات خارجی روسیه در آنکارا و به میزبانی ترکیه برگزار شد.
مقامات آمریکا، کره جنوبی و ژاپن هفته آینده قرار است در توکیو با هم دیدار کنند.
سران کشورها، نخست وزیران، رؤسای جمهور و مقامات بلندپایه برخی کشور‌ها در مراسم تشییع جنازه ملکه الیزابت دوم در کلیسای وست‌مینستر شرکت کردند.
سید ابراهیم رئیسی و ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست سران سازمان همکاری شانگهای در سمرقند با هم دیدار کردند. رئیسی که به دعوت رسمی همتای ازبکستانی خود، در صدر هیاتی بلندپایه از مقامات سیاسی و اقتصادی کشورمان، برای دیدار رسمی دوجانبه و نیز حضور در بیست و دومین اجلاس سران سازمان همکاری شانگهای، به سمرقند سفر کرده بود، روز چهارشنبه مورد استقبال شوکت میرضیایف رئیس جمهور ازبکستان قرار گرفت.
منابع عبری اعلام کردند که نشست فوق العاده مقامات رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از افزایش درگیری ها و وقوع انتفاضه سوم در کرانه باختری برگزار شده است.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که که برنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.
ترکیب هیئت ترکیه ای حاضر در نشست سه جانبه با سوئد و فنلاند با محوریت الحاق دو کشور مذکور به ناتو، مشخص شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ