آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، امروز در بیروت با رئیس جمهور، رئیس پارلمان و نخست وزیر پیشبرد امور لبنان دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انتخاب گزینه درست باید بر اساس تحلیل و استدلالی منطقی صورت بگیرد. حل کردن این گونه معما‌ها می‌تواند برای به چالش کشیدن مغز و تقویت بهره هوشی و مهارت‌های تحلیلی مفید باشد.
مذاکره کننده ارشد لبنان در پرونده ترسیم مرز دریایی با رژیم صهیونیستی امروز چهارشنبه به جدیدترین تحول رخ داده در این زمینه اشاره کرد.
رئیس جمهور لبنان گفت که آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی، نسخه نهایی پیشنهاد ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی را طی ساعات آینده ارسال خواهد کرد.
منابع صهیونیستی ظهر امروز یکشنبه گزارش دادند که مقامات تل آویو از آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی خواسته اند که به طرف لبنانی اطلاع دهد که روند استخراج گاز از میدان کاریش آغاز نشده است.
رئیس جمهور لبنان اعلام کرد که منتظر نتیجه رایزنی های آموس هوکشتاین میانجی گر آمریکایی با مقامات صهیونیست درباره ترسیم مرز دریایی است.
اوضاع میان لبنان و رژیم صهیونیستی به دنبال پاسخ لبنان به میانجی گر آمریکایی درباره ترسیم مرز دریایی ملتهب است و صهیونیستها جلسه امنیتی چند ساعته برگزار کرده و بر تحرکات نظامی خود افزودند.
منابع لبنانی اعلام کردند که سفیر آمریکا در بیروت، امروز شنبه پیام مکتوب آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی را تقدیم میشل عون رئیس جمهور لبنان کرده است.
نخست وزیر پیشبرد امور در لبنان درحاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، در حضور آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی در موضوع ترسیم مرزهای دریایی، با آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا دیدارکرد.
عبدالله بوحبیب وزیرخارجه لبنان در سخنانی تاکید کرد که آموس هوکشتاین میانجی آمریکایی پیشنهادات جدیدی را در موضوع ترسیم مرزهای دریایی ارائه کرده است.
رسانه های صهیونیستی امروز پنج شنبه در ارتباط با مذاکرات ترسیم مرزهای دریایی میان لبنان و رژیم صهیونیستی، اذعان کردند که اقدامات حزب الله در هفته های اخیر در این پرونده اثربخش بوده است.
منابع لبنانی از رایزنی رئیس جمهور و وزیر دفاع این کشور خبر دادند و به محورهای آن اشاره کردند.
منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی از سفر محرمانه «آموس هوکشتاین» به سرزمین های اشغالی و رایزنی با نخست وزیر و هیئت مذاکره کننده این رژیم در پرونده ترسیم مرزهای آبی با لبنان خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ