«کشور نیازمند تصمیمات شجاعانه، سخت و تلخ است»، این بخشی از صحبت‌های محمدباقر قالیباف در سه‌شنبه هفته گذشته بود که در دیدار رؤسای سازمان‌های نظام مهندسی بیان شد. اظهاراتی که برخی از منتقدان و مخالفان رئیس مجلس با تقطیع و برجسته‌کردن بخشی از آن، به بهره‌برداری سیاسی از آن پرداختند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هوشنگ نصیرزاده حرفهای عجیبی را در مورد ادعای امیرحسین حسین‌زاده به زبان آورد.
لازم به ذکر است که پیش از این نوبخت اظهار کرده بود که با انتشار ٣١١/٥ هزار میلیارد تومان اوراق مالی، دولت سیزدهم در کمتر از دوسال بیش از ٨ سال فعالیت دولت های یازدهم و دوازدهم ، انواع اوراق مالی برای کسب درامد منتشر کرد.
مجمع مدیران زن ایران اسلامی در این نامه تصریح کرده است: هر قانونی برای پیاده شدن نیاز به سازوکار اجرایی دقیق و شفاف، ضمانت اجرایی مشخص و نظارت مستمر دارد و در متن لایحه از این منظر ضعف و نارسایی مشهود است. در واقع لایحه فاقد ضمانت اجرایی، نظارت بر اجرا و حمایت از ضابطین قانون است.
منظور از توافق کوچک، اندازه آن نیست بلکه میزان امتیازاتی است که به ایران اعطا می‌شود.یعنی نوع کنترلگری، بزرگ و نوع امتیازات کوچک خواهد بود.
احمد علیرضابیگی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح مساله «ممنوعیت نطق» برای وی از سوی هیات نظارت بر رفتار نمایندگان، گفت: این مساله خلاف قانون است، در حوزه اختیارات هیات نظارت بر رفتار نمایندگان و حتی هیات رئیسه مجلس یک چنین اختیاری منظور نشده است و این تحدید حقوق ملت است.
این منبع آگاه تاکید کرد که هیچ نماینده­ای از سوی آقای جهانگیری به قصد کسب رضایت تعیین نشده و نخواهد شد. اتفاقاً آقای جهانگیری از حضور در دادگاه آن هم براساس شکایت آقای قالیباف که مورد توجه خاص افکار عمومی هستند، به منظور شفاف سازی بخشی از مسائل دوره مدیریت شان استقبال می کند.
کوین یامگا مدافع راست استقلال که به دلیل مصدومیت به زادگاهش برگشته است، هر روز به طور اختصاصی تمرین می کند.
ماجرای شکاف میان اصولگرایان از زمانی آغاز شد که بحث حضور چهره‌های مطرح اصولگرا در جریان ثبت‌نام‌های انتخاباتی ۱۴۰۰ مطرح شد. در آن برهه اعلام شده بود سید ابراهیم رییسی و محمدباقر قالیباف که هر دو سابقه شکست از حسن روحانی را در رزومه سیاسی خود داشتند و یکی در شمایل رییس مجلس یازدهم و دیگری در قامت رییس دستگاه قضا فعالیت می‌کرد، تصمیم گرفتند تا هر دو از ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری خودداری کنند تا فردی جوان و تازه نفس از جناح راست برای این منظور برگزیده شود.
نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس گفت: هماهنگی ۳ قوه باید در جهت حل مشکلات مردم باشد و در عین حال قطعاً منظور از همراهی مجلس، سکوت نیست اما لازم است بر اساس توان دولت موضع‌گیری شود.
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: داوود منظور، محتمل‌ترین گزینه برای تصدی سازمان برنامه و بودجه است و خبر ریاست وی بر این سازمان مورد تایید است.
خبرهای غیر رسمی حاکی از آن است که داود منظور رئیس فعلی سازمان امور مالیاتی در یک قدمی ریاست بر سازمان برنامه و بودجه قرار دارد.
تیم‌های ۱۶، ۱۷ و ۱۸ سال آکادمی فوتبال سپاهان به دعوت باشگاه زنیت، برای برگزاری تورنمنت دوستانه راهی سن‌پترزبورگ روسیه خواهند شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد و بررسی گزارش کمیسیون تلفیق در خصوص لایحه بودجه ۱۴۰۲ به منظور تامین نظر شورای نگهبان، ادامه بررسی گزارش کمیسیون قضائی و حقوقی در مورد طرح یک فوریتی حمایت مالی از افشاگران فساد و ... در دستورکار نمایندگان قرار گرفت.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در رأس هیأتی پارلمانی، به منظور شرکت در هفدهمین کنفرانس اتحادیه پارلمانی کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی،عازم الجزایر شد.
رشت- «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور سخنرانی در یادواره شهدای شهرستان بندرانزلی پنج شنبه به گیلان سفر می‌کند.
رئیس مجلس شورای اسلامی در رأس هیاتی پارلمانی به منظور شرکت در مجمع عمومی مجالس آسیایی (APA) دقایقی پیش وارد ترکیه شد.
همچنین رابرت مالی روز شنبه در اجلاس «گفت‌وگوی مدیترانه» در رم ادعا کرد: «دیپلماسی هنوز راهی برای پرداختن به مسائل ایران است؛ اما این کشور در ماه اوت با طرح درخواست‌‌‌های خارج از موضوع، پیشنهاد احیای توافق هسته‌‌‌ای را نپذیرفت.»
منظور از حساب تجاری چیست؟
سرمربی تیم فوتبال هوادار پس از شکست تیمش برابر پرسپولیس گفت: اگر در این دیدار شکست خوردیم مقصر من هستم.
نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: منظور مجلس شورای اسلامی از نمره آزمون وکالت کاملاً مشخص بوده و این توهین به جایگاه مجلس است که قانون را نادیده گرفته و بگویند ابهام دارد.
مدیرکل هماهنگی خرید داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت : تامین اعتبار مابه التفاوت قیمت جدید کلزا تاکنون محقق نشده و هنوز نمی توان زمانی برای پرداخت آن به کلزاکاران مشخص کرد.
فرابورس ایران از عدم اعمال حجم مبنا برای سه نماد دارای بازارگردان و حاضر در بازار اول و دوم از فردا(دوشنبه) خبر داد.این حذف حجم مبنا در معاملات بورس چه تاثیری خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ