رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیرعبداللهیان و ولادیمیر اورلیچ رئیس پارلمان جمهوری صربستان عصر امروز در حوزه همکاری‌های دوجانبه خصوصا در بخش دیپلماسی پارلمانی در محل وزارت خارجه جمهوری اسلامی دیدار و گفتگو کردند.
وزارت خارجه روسیه در بیانیه‌ای از دیدارهای دوجانبه و سه‌جانبه «لاوروف» با وزرای خارجه جمهوری آذربایجان و ارمنستان پیرامون قره‌باغ خبر داد.
در ملاقات مدیرکل امور مناطق وزارت امور خارجه نروژ با علی باقری درباره مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی از جمله اوضاع افغانستان و فلسطین بحث و تبادل نظر شد.
در ملاقات وزیر خارجه کشورمان با همتای نیکاراگوایی خود آخرین روند تحولات دوجانبه و مسائل بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
در ملاقات وزیر خارجه کشورمان با همتای نیکاراگوایی خود آخرین روند تحولات دوجانبه و مسائل بین المللی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
پس از اتفاقات اخیر در مناسبات دوجانبه و مشکلات و سوءتفاهمات ایجاد شده بین دو کشور، وزرای خارجه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان اخیرا سه بار تلفنی گفت‌وگو کردند.
دیدار دوجانبه روسای جمهور ایران و سلطان عمان برگزار شد.
در جریان این سفر همچنین ۴ سند همکاری در حوزه‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و انرژی میان دو کشور به امضا خواهد رسید.
رئیس دیوان عالی کشور در دیدار با رئیس دیوان عالی روسیه، متن پیش‌نویس پیشنهادی تفاهم‌نامه دوجانبه دیوان عالی دو کشور را به همتای روس خود تقدیم کرد که با استقبال طرف روس همراه شد.
پادشاه اردن و ولیعهد سعودی در شهر جده عربستان با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل منطقه‌ای و بین المللی رایزنی کردند.
وزیر امور خارجه کشورمان در جریان سفر به پکن با چین گانگ وزیر خارجه چین دیدار و گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان و وزیر امور خارجه فرانسه با استفاده از حضور همزمان هیأت‌های عالی‌رتبه دو کشور در چین، شب گذشته در پکن با یکدیگر ملاقات و گفتگو کردند.
وزیران امور خارجه ایران و عربستان در این دیدار با تاکید بر از سرگیری رسمی روابط دوجانبه، گام‌های اجرایی در مسیر بازگشایی سفارتخانه‌ها و سرکنسولگری‌های دو کشور را مورد گفتگو قرار دادند.
واس گزارش داد که سیسی و بن سلمان در این دیدار درباره روابط دوجانبه و توسعه آن در زمینه‌های مختلف رایزنی کردند.
یک روزنامه آمریکایی در پی سفر اخیر وزیرخارجه سوریه به قاهره، از موعد احتمالی دیدار دوجانبه روسای جمهور سوریه و مصر خبر داد.
دیدار با رئیس جمهور چین و امضای اسناد مهم همکاری‌های دوجانبه در حضور روسای جمهور دو کشور و همچنین دیدار نخست‌وزیر و رئیس کنگره ملی خلق چین با دکتر رئیسی از جمله برنامه‌های نخستین روز سفر رئیس جمهور در این سفر سه روزه است.
وزرای دفاع ترکیه و انگلیس در خصوص توسعه همکاری‌ های دوجانبه و دفاعی دیدار و گفتگو کردند.
عبداللطیف رشید رئیس جمهور عراق و رئیس ائتلاف فتح در دیداری دوجانبه ضمن بررسی تحولات این کشور، بر حمایت از برنامه های دولت برای مبارزه با تروریسم تأکید کردند.
سفیر سوریه در عراق با نخست وزیر این کشور دیدار و درباره روابط و همکاری های دوجانبه گفتگو کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار نایب رئیس گروه دوستی – پارلمانی سوریه و ایران بر نقش مجالس دو کشور برای توسعه مناسبات دوجانبه تاکید کرد.
دیدار دوجانبه مدیرعامل خبرگزاری مهر بامدیر رسانه های ژاپن و سوریه
فرستاده ویژه رئیس جمهور روسیه با رئیس جمهور سوریه در دمشق دیدار و درباره روابط دوجانبه و مسائل مشترک مورد توجه دو طرف رایزنی کرد.
«سامح شکری» و «سرگئی لاوروف» در نیویورک با هم دیدار و درباره روابط دوجانبه و تحولات منطقه ای و بین المللی گفتگو کردند.
جلسه دوجانبه رئیس هیئت مذاکره‌کننده جمهوری اسلامی ایران و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ