روسای مجالس سه کشور جمهوری اسلامی ایران، ترکیه و جمهوری آذربایجان در حاشیه نشست مجمع مجالس آسیایی طی جلسه‌ای سه جانبه با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان -رئیس مجلس ملی ویتنام گفت: تفاهم‌نامه همکاری‌های پارلمانی میان رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس ملی ویتنام در راستای تقویت این همکاری‌ها به امضا رسید و بین رؤسای مجالس تبادل شد.
در دیدار رؤسای مجالس ایران و صربستان بر توسعه ارتباطات پارلمانی و اقتصادی با محوریت تقویت بخش خصوصی تأکید شد.
در دیدار رؤسای مجالس ایران و صربستان بر توسعه ارتباطات پارلمانی و اقتصادی با محوریت تقویت بخش خصوصی تأکید شد.
در دیدار رؤسای مجالس ایران و صربستان بر توسعه ارتباطات پارلمانی و اقتصادی با محوریت تقویت بخش خصوصی تأکید شد.
رئیس جمهور در دیدار رئیس و تعدادی از رؤسای کمیسیون‌های مجلس ملی ونزوئلا گفت: ونزوئلا در مسیر مقابله با امپریالیسم باید ایران را الگوی عملی خود قرار دهد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از حضور سفرا و روسای نمایندگی‌های ایران در خارج از کشور در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
نماینده مردم زابل در مجلس ضمن تقدیر از روسای جمهور و مجلس به جهت موضع‌گیری مقتدرانه درباره حقابه هیرمند، گفت: در پیگیری حقابه ایران از هیرمند فرصت‌سوزی نشود.
طبق مصوبه مجلس، روسای قوای مجریه و قضائیه و معاونان و مشاوران آنها، اعضای شورای نگهبان، معاونان و مشاوران رئیس مجلس و ائمه جمعه موظف به بی‌طرفی در انتخابات مجلس شدند.
رئیس مجلس شورای اسلامی عید سعید فطر را به همتایان خود و مسلمانان جهان تبریک گفت.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذشته در افطار ۲۷ فروردین ۱۴۰۲ میزبان حجت‌الاسلام علی‌اکبر ناطق‌نوری، غلامعلی حدادعادل و علی لاریجانی رؤسای پیشین مجلس شورای اسلامی بود.
رییس مجلس شورای اسلامی در پیام های جداگانه‌ای حلول ماه مبارک رمضان را به روسای مجالس کشورهای اسلامی تبریک گفت.
رئیس مجلس شورای اسلامی و رئیس مجلس تاجیکستان با اشاره به افرایش ارتباطات دو کشور بر تسهیل فضای فعالیت بخش خصوصی و اجرای تفاهمنامه‌ها و توافقات تهران و دوشنبه تاکید کردند.
رئیس مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه طی یک سال گذشته رشد خوبی در گسترش روابط داشته‌اند و اطمینان دارم در طول برنامه هفتم توسعه که سیاست ما تقویت رابطه با همسایگان است، روابط بین دو کشور به چندین برابر افزایش پیدا خواهد کرد.
رئیس مجلس شورای اسلامی با رئیس دومای دولتی مجلس فدرال فدراسیون روسیه دیدار و گفتگو کرد.
رئیس مجلس دیشب برای شرکت مجمع عمومی مجالس آسیایی به ترکیه رفت، در مراسم استقبال از او قاب عکس از آتاتورک در محل استقبال از هیات ایرانی و حضور یک زن بدون روسری در این مراسم تشریفاتی مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفت.
رئیس مجلس صبح امروز و پیش از آغاز سیزدهمین اجلاس روسای مجالس آسیایی با اعضای هیئت ایرانی حاضر در این اجلاس دیدار و گفتگو کرد.
رئیس دوره‌ای هیات پارلمانی ایران در مجالس آسیایی (APA) گفت: رئیس مجلس شورای اسلامی به همراه روسای مجالس ۷ کشور آسیایی برای حضور در مجمع مجالس آسیایی به ترکیه می‌رود.
نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: بسیاری از رؤسای جمهوری که به ایران می‌آمدند متقاضی ملاقات با او می‌شدند که عموماً انجام می‌شد.
منابع کویتی از شروع رایزنی ها برای تشکیل دولت جدید این کشور خبر دادند.
جلال زاده درباره ملاقاتی که میان روسای جمهور ایران و سوئیس انجام گرفت نیز اظهار داشت: رئیس جمهور سوئیس حامل پیام آمریکا برای ملاقات دو جانبه با ایران بود، اما حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ گفتند که آیا ما از ملاقات‌های دوجانبه قبلی سودی بردیم؟
یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی با تاکید بر پیگیری قاطع پرونده «مهسا امینی» و اطلاع رسانی شفاف و دقیق به مردم گفت: باید با مقصران برخورد شود تا دفعه دیگر این اشتباهات تکرار نشود؛ این حرف حق است ‌و باید مطالبه کرد اما این‌که توی خیابان بریزند، توهین به رهبری کرده، پرچم ایران را آتش زده، روسری از سر خانمی بردارند و نیروی انتظامی را کتک زنند، دقیقا همان چیزی است که دشمن می‌خواهد.
رئیس کمیته پولی و بانکی مجلس ضمن دعوت از روسای سابق بانک مرکزی برای مناظره و گفت: برخی از این افراد عامل رشد ام المصائب اقتصاد ایران هستند.
نگاهی به اجلاسیه های اول و دوم ادوار یازده گانه مجلس نشان می دهد علی لاریجانی در مجالس هشتم و دهم با کسب ۲۳۷ رای، بیشترین رأی مثبت را از نمایندگان گرفته است
همکاری مجلس و مجمع تشخیص مصلحت نظام در تدوین سیاست‌های کلی برنامه هفتم توسعه محور مورد تاکید روسای مجلس و مجمع در نشستی مشترک بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ