تیم ملی فوتبال بانوان ایران در جدول رده بندی فیفا دو پله صعود کرد که به نظر می رسد این به خاطر نمایش و نتایج خوب در بازی های دوستانه با بلاروس بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان روز دوم مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا، کاروان یران موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
تیم ملی والیبال ایران با اتمام هفته سوم رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال با ثبت ۱۰ باخت و کسب تنها دو پیروزی در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت و به کار خود پایان داد.
باخت ایران در دو بازی اول در رنکینگ جهانی ایران تاثیرگذار نبود. اما پس از شکست هلند مقابل ژاپن، هلندی‌ها در رنکینگ جهانی امتیاز از دست دادند و با ۲۴۰.۴۷ امتیاز و یک پله سقوط در رده یازدهم رده بندی قرار گرفتند. تیم ملی والیبال ایران که پیش از شروع هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۴۱.۰۵ امتیاز داشت، به لطف شکست هلند در رنکینگ جهانی یک پله صعود داشت و به رده دهم جهان رسید.
تیم ملی فوتبال ایران در شرایطی در آخرین رده بندی اعلام شده فدراسیون جهانی فوتبال دو پله صعود کرد که نتیجه بازی با ازبکستان در فینال کافا در این رده بندی لحاظ نشده است.
تیم ملی فوتبال ایران در آخرین رنکینگ اعلام شده از سوی فدراسیون جهانی فوتبال با دو پله صعود در رده بیست و دوم قرار گرفت و همچنان بعد از ژاپن در آسیا دوم است.
علی پاکدامن و محمد رهبری با برتری برابر حریفانشان به جمع هشت نفر برتر مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا صعود کردند.
پنجمین روز از مسابقات موی تای قهرمانی جهان با راهیابی دو نماینده تیم بانوان ایران به فینال و کسب یک مدال برنز توسط آرمان مرادی در وزن ۷۱- کیلوگرم به پایان رسید.
ملی‌پوش شطرنج ایران موفق شد در ماه جاری با دو پله صعود در رده ۱۷ شطرنج جهان قرار بگیرد.
امیر سرخوش و سیاوش مزینی پیش از پایان دور گروهی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا، صعود خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را مسجل کردند.
امیر سرخوش و سیاوش مزینی پیش از پایان دور گروهی مسابقات اسنوکر قهرمانی آسیا، صعود خود به مرحله حذفی این رقابت‌ها را مسجل کردند.
هوادار در ادامه روند شکست ناپذیری خود و با تساوی خارج از خانه برابر نفت مسجدسلیمان دو پله در جدول رده بندی صعود کرد.
رنکینگ جدید فدراسیون جهانی حکایت از سقوط همه بازیکنان ایران در هر دو بخش مردان و بانوان دارد به جز نیما عالمیان؛ این بازیکن که در رنکینگ قبل 40 پله سقوط داشت اینبار 44 پله صعود داشته است.
فولاد سیرجان با غلبه بر مس رفسنجان دو پله صعود را در جدول لیگ برتر والیبال تجربه کرد.
فوتبال ایران که در بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی با دو شکست و یک پیروزی از دور مسابقات کنار رفت، در تازه ترین رده بندی فدراسیون بین المللی فوتبال چهار پله سقوط کرد.
در یازدهمین هفته لیگ برتر مردان فولاد سیرجان با پیروزی بر حریف دو پله صعود کرد و شهرداری ارومیه و سایپا با وجود پیروزی در جایگاه پیشین خود باقی ماندند.
سرمربی تیم فوتبال بانوان ایران گفت: امیدوارم در فیفا دی‌های پیش رو مسابقات تدارکاتی بیشتری با تیم‌های مطرح دنیا داشته باشیم.
کیلیان امباپه بار دیگر ستاره فرانسه بود و توانست با دو گل خود راه صعود این تیم به مرحله یک چهارم نهایی را هموار کرد.
سیاوش مزینی و امیر سرخوش با غلبه بر حریفان خود راهی مرحله یک هشتم نهایی اسنوکر قهرمانی جهان شدند.
سیاوش مزینی و امیر سرخوش با غلبه بر حریفان خود راهی مرحله یک هشتم نهایی اسنوکر قهرمانی جهان شدند.
امیررضا معصومی و محمدصادق فیروزپور به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال جهان در اسپانیا راه یافتند.
تیم والیبال سایپا تهران با برد برابر طلوع مهر یزد دو پله در جدول رده‌بندی صعود کرد و در جایگاه دوم قرار گرفت.
صعود دو پله‌ای ایران مرهون پیروزی برابر اروگوئه و تساوی مقابل سنگال در بازی‌های دوستانه اخیر بوده است.
آخرین رنکینگ تیم‌های ملی فوتبال جهان قبل از جام جهانی ۲۰۲۲ از سوی فیفا اعلام شد که تیم ملی ایران با ۱۵۶۴ امتیاز و دو پله صعود نسبت به گذشته به رتبه بیستم جهان رسید و همچنان تیم نخست قاره آسیا است.
تیم ملی تکواندو ایران در روز نخست مسابقات این رشته در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب چهار مدال طلا و برنز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ