مایکل اولیور، داور انگلیسی 37 ساله، داور سوپرکاپ اروپا بین رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لغو بازی بارسا-یوونتوس در آمریکا به خاطر مشکل گوارشی چند بازیکن، به بارسلونا 2 میلیون یورو ضرر زده است.
بارسلونا به خاطر بندهایی در قرارداد انتقال نتو، باید چهار میلیون یورو به والنسیا پرداخت کند.
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که ارزش واقعی بودجه نظامی آمریکا به خاطر تورم به کمترین میزان از زمان جنگ سرد تا کنون خواهد رسید.
هرچند بعید است بارسلونا در اسپانیا به خاطر پرونده نگریرا با محرومیت ورزشی روبه‌رو شود، ولی در اروپا شرایط متفاوت است و دو تیم لالیگایی در رؤیای اخراج بارسا از لیگ قهرمانان هستند.
مأموران پایگاه سوم و نهم پلیس آگاهی پایتخت بدنبال گزارش سرقت‌های سریالی موتورسیکلت‌ها، تحقیقات را آغاز کردند و با اقدامات پلیسی و در چندین عملیات موفق به دستگیری ۲۳ متهم شدند که سارق و مالخر بودند.
اگر باشگاه بارسلونا به خاطر قضیه بارساگیت در اسپانیا جریمه نشود، احتمال ورود فیفا و یوفا به این پرونده وجود خواهد داشت.
همشهری نوشت: ۴۷ سال قبل در شب ۲۸ شهریور مشاهده یک شیء پرنده ناشناس در آسمان تهران باعث رویارویی ۲ جنگنده اف- ۴ ارتش با آن شد؛ هنوز این حادثه پر از راز‌های کشف نشده است، اما یکی از معتبرترین موارد مشاهده یوفو‌ها در جهان با اسم پرونده اف- ۴ شناخته می‌شود. پرونده مشاهده یوفو در آسمان تهران به خاطر آن که پای نیرو‌های زبده هوایی و خلبانان جنگنده هم به آن کشیده شد در جهان بسیار حائز اهمیت است که نیرو‌های امنیتی و اطلاعاتی آمریکا را هم به تهران کشاند.
وبسایت حسن روحانی در گزارشی خاطره طهماسب مظاهری، رئیس اسبق بانک مرکزی از دوره ریاست خود بر بنیاد مستضعفان و جانبازان انقلاب اسلامی را که در کتاب خاطراتش آورده بود، رد کرد.
خبرگزاری رسمی سوریه گزارش داد: «بشار اسد در این تماس از پادشاه بحرین به خاطر احساسات برادرانه تشکر و قدردانی کرد و از خداوند متعال خواست بحرین و مردم آن را از هرگونه آسیب حفظ کند.»
دوست زن جوانی که دنی آلوز به خاطر تعرض به او زندانی شده، روز گذشته به قاضی گفته که ستاره برزیلی وی را هم مورد تعرض قرار داده است.
پی‌یر امریک اوبامیانگ طبق قانون فیفا و به خاطر تنها هشت دقیقه بازی برای بارسا در فصل جاری نمی تواند به اتلتیکو مادرید یا هر تیم دیگری ملحق شود.
ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه ۳۰ آذرماه، گزارش قتل مرد برنج‌فروشی به بازپرس محمدحسین زارعی و تیم بررسی صحنه جرم اعلام شد. به دنبال اعلام این خبر تیم جنایی راهی محل شده و با جسد خونین مرد ۵۰ ساله داخل مغازه‌اش مواجه شدند. در بررسی‌های اولیه، متخصصان پزشکی قانونی علت مرگ را اصابت میله آهنی اعلام کردند.
رسیدگی به این پرونده از خرداد سال ۱۴۰۱ با گزارش مرگ مشکوک مرد ۳۵ ساله‌ای در بیمارستان آغاز شد. وقتی مأموران پلیس عازم بیمارستان شدند در تحقیقات دریافتند که از سوی دوستش به قتل رسیده است. متهم که خودش مرد جوان را به بیمارستان منتقل کرده بود در همانجا بازداشت و به اداره آگاهی منتقل شد. وی در همان ابتدا به درگیری اعتراف کرد و گفت: مقتول دوستم بود. او از فردی طلبکار بود و فکر می‌کرد طلبش را من وصول کرده‌ام، اما به او نگفته‌ام.
انجمن ملی حفاظت و دفاع از حیوانات برزیل، به خاطر گربه آزاری مدیر رسانه ای تیم ملی برزیل از فدراسیون فوتبال این کشور شکایت یک میلیون دلاری کرده است.
فیفا خبر از تشکیل پرونده برای تیم ملی آرژانتین به خاطر جنجال‌های رخ داده در بازی دیشب برابر هلند داد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به تأثیر جنگ اوکراین در افزایش قیمت جهانی غلات و کمبود مواد غذایی خاطر نشان کرد که با این وجود، با تدابیر دولت مشکلی در زمینه تأمین کالاهای اساسی وجود ندارد.
علاقمندان به تماشای مسابقات فوتبال با گزارش عادل فردوسی پور منتظر سورپرایز احتمالی ای‌اف‌سی هستند تا شاید بار دیگر خاطره ۲۹ آذر ماه سال ۹۹ را تکرار شود.
صندوق بین‌المللی پول در گزارشی اعلام کرده زمستان امسال بیش از نیمی از اقتصادهای اروپایی به خاطر تاثیرات جنگ، رکود را تجربه خواهند کرد.
مدافع مس کرمان می گوید به ناحق محروم و جریمه شده و به خاطر غیبت در دیدار با هوادار گله مند است.
روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد که به خاطر کاهش خرید مردم و بالا رفتن تورم فعالیت ۲۵۰ هزار شرکت در انگلیس در نیمه نخست سال ۲۰۲۲ متوقف شده است.
رسیدگی به این پرونده از ۲۴ شهریور سال ۹۹ با گزارش یک درگیری خونین در محدوده دریاچه خلیج فارس در غرب تهران آغاز شد. پس از آن مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر به محل اعزام شدند و مشخص شد پسر جوانی با ۱۳ ضربه چاقو، زنی به نام سحر را مجروح کرده است.
رسیدگی به این پرونده از مرداد سال ۹۷ با گزارش درگیری چند نفر از اراذل منطقه چهاردانگه اسلامشهر آغاز شد و در پی آن پسر ۳۲ ساله‌ای به نام اصغر که هدف گلوله‌های ساچمه قرار گرفته بود به بیمارستان انتقال پیدا کرد.
رسیدگی به این پرونده از ۲۸ بهمن سال ۹۴ با گزارش درگیری میان دو ضایعات جمع‌کن در میدان محمدیه آغاز شد. پس از حضور مأموران مشخص شد مرد جوان با یک میله آهنی مرد سالخورده‌ای را به قتل رسانده و بعد از آن قصد داشته از محل متواری شود که توسط چند عابر بازداشت و تحویل پلیس شد.
تنها با مطرح شدن شایعه انتقال رونالدو به باشگاه دورتموند، ارزش سهام این باشگاه در بازار بورس افزایش یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ