یکی از بازیکنان سابق تیم فوتبال واسکودوگوما برزیل به افشاگری از اتفاقاتی که در سال ۲۰۲۰ باعث سقوط این تیم شد و نقش ریکاردو ساپینتو در این اتفاق پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بدون درنظر‌گرفتن اتفاقاتی که بین تماشاگران دو تیم روی سکو‌ها رخ داده، اظهارات تندوتیز محمدرضا زنوزی، مالک تراکتور، علیه پرسپولیس در فصول گذشته، حسابی جنجالی شده است. زنوزی حتی حاضر به استفاده از اسم پرسپولیس نیست و آن را واژه‌ای خارجی می‌داند. این مورد و اظهاراتی دیگر مانند بهره‌بردن پرسپولیس از داستان داوری یا حمایت‌های پشت پرده، باعث شده تا بازی دو تیم تراکتور و پرسپولیس، پیش از سوت شروع هم بدون حاشیه نباشد.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال یک روز پس از آنکه جواد نکونام علیه مدیریت باشگاه انتقادات تندی را مطرح و از وجود دست های پشت پرده خبر داد، گفت: بزرگترین حامی جواد نکونام خواهم بود.
ریکاردو ساپینتو با انتشار چند استوری، حجت کریمی را به دروغگویی متهم کرد و گفت که خواسته های او با اظهارات سرپرست مدیرعاملی استقلال در تضاد است.
وزیر کابینه تندرو نتانیاهو بار دیگر تهدید به کشتار گسترده مردم فلسطین در کرانه باختری و گسترش شهرک‌های صهیونیست نشین کرد.
نخست وزیر سابق پاکستان گفت که کشورش صحنه سرکوبی «بی سابقه» است.
حسن عباسی، سخنران جنجالی دانشگاه‌ها و مراسم‌های مذهبی بار دیگر و به بهانه بدحجابی، اظهارات عجیبی را علیه فوتبالیست‌ها و همسران‌شان مطرح کرد.
این روایتی است از آخرین برد شش گله پرسپولیس در لیگ برتر، بردی که اظهارات جنجالی سرمربی سرخ‌ها را به دنبال داشت.
این روایتی است از آخرین برد شش گله پرسپولیس در لیگ برتر، بردی که اظهارات جنجالی سرمربی سرخ‌ها را به دنبال داشت.
معاون اجرایی اسبق باشگاه استقلال در اظهارات تندی، به انتقاد از آجورلو، فتح‌الله‌زاده، مومنی، مظلومی و وزیر ورزش پرداخت!
رئیس اتحادیه فوتبال اروپا اظهارات را درباره درگیری ها در فینال جام جهانی ۲۰۲۲ قطر انجام داد.
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند.
مدیر تیم فوتبال پرسپولیس از برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای جام حذفی و دیدار دوستانه سپاهان با زنیت سن‌پترزبورگ در کوران لیگ انتقاد کرد.
نماینده، ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: دشمن در اغتشاشات اخیر بزرگترین ظلم را در حق زنان کرد، به این صورت که آزادی حیوانی را در زنان علم کردند تا آزادی انسانی و حیات طیبه او را سلب کنند.
دیدیه دشان بعد از جنجال اظهارات رئیس سابق فدراسیون فرانسه علیه زیدان مجبور به موضع‌گیری شد و گفت با وجود رقابت ورزشی بین او و زیدان برای اسطوره فوتبال فرانسه احترام قائل است.
علی کریمی با انتشار یک استوری در اینستاگرام از علی دایی در برابر اظهارات جنجالی فرد سیاسی حمایت کرد.
نمایندگان مجلس فقط به بیمارستان‌های خصوصی مراجعه می‌کنند و برای یک جراحی ساده ۶۰ میلیون تومان می‌پردازند!
رئیس جمهور فرانسه در ادامه اظهارات خصمانه خود علیه تهران، با ملتهب جلوه دادن شرایط سیاسی داخل ایران، مدعی شد که در این شرایط، فعلا جایی برای ادامه مذاکرات احیای برجام وجود ندارد!
فدراسیون فوتبال اعلام کرد که در واکنش به اظهارات توهین آمیز حسن عباسی علیه اهالی فوتبال اقدام به شکایت از این فرد کرده است.
مدافع اسبق استقلال که اکنون به عنوان مربی در کادرفنی گل‌گهر سیرجان حضور دارد، نسبت به آخرین اظهارات خود توضیح داد.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
مدیر برنامه سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران در واکنش به اظهارات اخیر جنجالی علیه این مهاجم در روسیه، گفت: سردار دوست ندارد درباره شایعات صحبت کند.
رحیم‌پور ازغدی خطاب به برخی که می‌گویند کربلا را سیاسی نکنید؛ گفت: «نفهم کل کربلا سیاسی است»
بهمن دیزل قصد دارد علاوه بر معرفی محصولات جدید، حجم تولیدات خود را طی یک سال تا دو برابر افزایش دهد.
واکنش رائفی‌پور به اظهارات جنجالی حسن عباسی درباره فوتبالیست‌ها را ببینید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ