سوال مسابقه شبکه افق: کدام یک از فرزندان هاشمی رفسنجانی از تحریم‌های ترامپ علیه ایران حمایت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
متن سوال از قبل تنظیم شد و به انگلیسی نوشته شد، اما نکته این بود که صدای من خوب شنیده نشد و بعد از توضیحات من به مجری، رئیس جمهور محترم آذربایجان، استقبال خوبی از این اقدام ایرنا کرد.
اخیرا یک ابزار تصویرسازی مبتنی بر هوش مصنوعی در پاسخ به این سوال که «کدام حیوانات اجازه حضور در کشتی نوح (ع) را نداشتند» تصاویری ترسناک و عجیب از حیوانات نفرین شده ترسیم کرده است.
گلر تیم ملی به این سوال، در برنامه فرمول یک پاسخ داده است. ‌ ‌
پاسخ وزیر کشور به سوال اقدام نماینده‌ها در جهت تغییر معاون سیاسی وزارت کشور، دخالت در امور اجرایی وزارتخانه نیست را ببینید.
رییس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم گفت: مردم به نحوی با ناامیدی در سال ۱۴۰۰ مواجه بودند و اوضاع را به وفق مراد نمی‌دیدند. من با اینکه جایم در قوه قضاییه به عنوان مطالبه‌گر حضور داشتم، اما تصورم این بود که وظیفه و تکلیفی دارم. حتی مسئولان آن زمان می‌گفتند که شرایط حتی از زمان جنگ بدتر است و کسری بودجه و وضعیت اجتماعی و سیاسی و اقتصادی خاصی داریم که محصول دشمنی دشمنان بود اما عملکرد دولت هم در این زمینه نقش داشت.
سلاجقه رئیس سازمان محیط‌زیست گفت: قبل از اینکه خودم مسئول شوم هر وقت از جلوی سازمان محیط‌ زیست رد می‌شدیم به‌خاطر آلایندگی‌ها می‌گفتم رئیس این سازمان باید اعدام شود. الان هر روز پسرم از من می‌پرسد بابا رئیس سازمان محیط‌زیست را می‌خواهید چه‌کارش کنید؟/فارس
خبرنگار از مدیرکل درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است. ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!»
بعد از اظهارات میرسلیم در خصوص عدم تفاوت خودرو ۲۰۶ و لندکروز ویدئو جدیدی منتشر شده از تفاوت لندکروز و ۲۰۶.
سوالاتی که قربان‌زاده از فتح‌الله‌زاده درباره صرافی شربیانی و 250 هزار یورو پول واریز شده باشگاه شالروآ برای استقلال مطرح کرد، یکی از بخش‌های قابل توجه و فراموش نشدنی برنامه جنجالی فوتبال برتر بود.
علیرضا پناهیان در یک برنامه تلویزیونی سوال جالبی مطرح کرد. او گفت:‌ «نماز که واجب تر است، چرا کسی نمی گوید نماز را اجباری کنیم! کسی به دنبال تحمیل عقیده نیست و بارها در روایات آمده دینداران باید با دلسوزی برخورد کنند نه با توهین و تمسخر و رفتار بد!»
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در کنفرانس خبری پیش از مصاف برابر پیکان صحبت‌های مهمی درباره آینده تیمش انجام داد.
اقدام عجیب شهرداری قلعه حسنخان تهران در برخورد با دستفروشان در آستانه سال نو با پاشیدن آب بر روی بساط دستفروشان و رهگذران با واکنش مردم در فضای مجازی روبرو شده است.
جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره واکنش به توافق میان تهران - ریاض، پای اسرائیل را وسط کشید و گفت: هر چی روابط بین اسرائیل و همسایگان عربی بهتر باشد، برای همه بهتر است. منبع: خبرآنلاین
جلیلی پاسخ بی ربطی به سوال دانشجویی که گفت «اگر مسمومیت‌ها کار خودتان نیست پس خیلی بی عرضه اید که نمی‌توانید امنیت را تامین کنید» داد. وی بیان کرد: «هماوردی تمدنی» در حال شکل گرفتن است!
دکتر محمد هاشمی، دبیر انجمن علمی پیشگیری و درمان چاقی ایران با اشاره به اینکه بدلیل خورده خوری‌ها جمع کالری دریافتی روزانه کاهش نمی‌یابد، و با وجود حذف و یا کاهش حجم وعده‌های اصلی غذایی، لاغر نخواهیم شد، می‌گوید: همچنین نداشتن برنامه تحرکی روزانه در کنار برخی مشکلات ژنتیکی، هورمونی یا غددی می‌توانند، مانع کاهش وزن فرد بشود.
سوال بحث‌برانگیز جواد خیابانی از مهدی تاج را ببینید.
رئیس مجلس در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی گفت: مجلس یک بیمارستان خاص ندارد؛ نمایندگان هم مثل بقیه از بیمه‌های تکمیلی استفاده می‌کنند. آقای پزشکیان این موضوع را تکذیب کرد؛ اصلا در صحبت‌های پزشکیان اشاره‌ای به این موضوع نشده بود.
دربی ملبورن بین ملبورن سیتی و ملبورن ویکتوری پس از صحنه‌های تکان دهنده با هجوم هواداران به زمین جنجالی شد. در دقیقه ۲۱، هواداران به زمین حمله کردند و توماس گلاور دروازه بان سیتی مورد حمله قرار گرفت و یک هوادار خشمگین با سطل زباله به صورتش کوبید.ماجرا از این قرار است که رئیس لیگ‌های فوتبال استرالیا اعلام کرد توافقی با ایالت نیو ساوث ولز به ارزش ۱۰ میلیون دلار حاصل شده که در پی آن میزبانی دیدارهای فینال این رقابت‌ها به مدت سه سال به سیدنی واگذار می‌شود. این اقدام سیتی تایید کرد که گلاور ۲۴ ساله دچار خونریزی از ناحیه سر شده و در رختکن تحت درمان بوده است.
خبرنگار ایرانی در حرکتی عجیب اصرار به طرح سوال به زبان فارسی داشت در حالیکه هیچکس جز او خود او در آنجا فارسی زبان نبود.
رئیس جمهور در همایش ملی منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی گفت: مسائل فرهنگی اقتضا می‌کند همراه با اقناع‌سازی باشد، این مسائل بخشنامه‌ای فقط نیست و باید افکار عمومی اقناع و به سوالات و شبهات پاسخ داده شود، از این رو تصمیمات فرهنگی باید همراه با اقناع‌سازی باشد.
ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در پاسخ به سوال عجیب مجری «سی‌بی‌اس» آمریکا گفت: موسیقی اگر باعث ارتقاء روحی و روانی انسان شود مورد تایید است.
سرمربی سابق تیم ملی پس از حضور در هتل در پاسخ به سوال خبرنگاران مبنی بر نظر خود نسبت به این اتفاق اعلام کرد نظری ندارم.
میخائیل گورباچف، آخرین رهبر جماهیر شوروی در آگهی تبلیغاتی «پیتزا هات» حضوری جنجالی داشت. این تبلیغ از سال ۱۹۹۸ در بسیاری از کشورهای جهان به‌جز روسیه پخش شد. گورباچف از درآمد آن که نمایش پیروزی سرمایه‌داری در روسیه توصیف شد، برای تامین مالی پروژه‌های بنیادش استفاده کرد.
یک سال بعد از این ثبت رکورد هم سمیه مرکیدی، اولین باشگاه پری دریایی را در البرز افتتاح کرد. اما تغییر عنوان این باشگاه ورزشی به نام مدرسه حالا با انتقاد‌هایی مواجه شده است. باشگاهی که بیشتر جنبه آموزش شنا با لباس‌های فانتزی را دارد وبه اعتقاد کاربران خبری از مدرسه و درس و کتاب در آن نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ