جنجال در فوتبال فرانسه؛ فونبالیستی که به خاطر پیدا شدن ۱۰۰ کیلوگرم‌کوکائین در فرودگاه پاریس دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حداد عادل گفت: مردم ایران هیچ گاه اعتنایی به اپوزیسیون خارج از کشور نداشته‌اند، در همین ایام محرم از مدت‌ها قبل هشتگ تحریم محرم و سیاه نپوشیدن مردم را منتشر می‌کردند، اما آیا مردم اعتنا کردند؟ مسلماً خیر، و محرم از سال‌های گذشته پرشورتر برگزار شده و می‌شود.
از صبح تا شب کارم شده بود به آگهی‌های کاریابی زنگ زدن که بالاخره در یک سالن زیبایی با حقوق ناچیز مشغول به کار شدم. با یادآوری گذشته و جای خالی پسرم، افسردگی‌ام شدیدتر شده بود. یک روز صاحب سالن کنارم نشست و از حال و روزم گلایه کرد و گفت: با این سر و شکل به هم ریخته و چهره پریشان از این به بعد نمی‌توانم آنجا کار کنم. برای بهتر شدن افسردگی‌ام پیشنهاد کرد، قرصی را مصرف کنم، به اصرار یک ورق از قرص‌ها را به من داد. با اکراه قرص‌ها را گرفتم و به خانه برگشتم.
شش سال پس از اخراج پیولی از سمت سرمربیگری اینترمیلان، حالا این سرمربی با میلان در برابر نراتزوری قرار خواهد گرفت.
شب گذشته مسابقه نمادینی میان پیشکسوتان دهه 60 و 60 فوتبال اصفهان در سالن پیروزی برگزار شد.
روزنامه های ایتالیایی تیتر اصلی‌شان را به دیدار ناپولی و میلان در لیگ قهرمانان اروپا اختصاص دادند.
پرونده مسابقات فوتسال جام رمضان شهرستان آمل درحالی جمعه شب با حضور حدود ۳هزار نفری علاقمندان در دیدار نهایی این دوره از مسابقات بسته شد که حدود یک ساعت ونیم قبل از شروع مسابقه در ورودی سالن به علت تکمیل ظرفیت سالن بسته شده بود.
رقابت های داخل سالن در ماه مبارک رمضان، روزگاری حرف اول فوتبال تهران بعد از شب های افطار بود
خوردن ماهی در آستانه سال نو بهانه ‌ای است تا این سال را با انرژی و انگیزه بیشتری آغاز کنیم.
پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: بهره‌گیری از ساعات شب مختص ماه مبارک رمضان خواهد بود. در ماه مبارک رمضان باتوجه به اینکه با سال نو و بهار مصادف شده است، طبیعتا نمی‌توانیم مثل سال‌های گذشته از زمان روز به خوبی استفاده کنیم. بر همین اساس در مدیریت شهری تلاش کردیم برنامه‌های مفرح و در عین حال معنوی که سازگاری با سال نو و ایام ماه رمضان داشته باشد ترتیب دهیم؛ یعنی مفرح بودن و معنوی بودن شاخص‌های زیست شبانه است. در حقیقت برای این ایام زیست شبانه متفاوت با تعاریفی است که از این موضوع در گذشته صورت گرفته است.
۱۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان لوازم داخل خودرو / توضیح دادستان ایلام درباره خودکشی یک زندانی/ شب چله ترسناک!/ واژگونی/ اتوبوس راهیان نور با 21 مصدوم/ اعترافات وحشتناک زوج بی رحم در جلسه دادگاه/ آزادی 4 زندانی در آستانه سال نو
روزنامه اطلاعات در روز یکشنبه ۲۲ اسفند سال ۱۳۵۵ از افزایش آمار عروسی در تهران در نزدیکی‌های عید خبر داده و به بررسی هزینه‌های برگزاری مراسم یک شب عروسی از قبیل اجاره سالن، گل و ... پرداخته است.
مراسم د بست در شرایطی امشب برگزار می شود که رئال مادرید به نوعی این گردهمایی را تحریم کرده است!
دورتموند در یک دیدار پرگل و تماشایی، توانست به سختی از سد میهمان پایین جدولی خود یعنی آگزبورگ عبور کند.
ماه نو امشب (شب یکم و بامداد دوم بهمن ۱۴۰۱)، چنان به زمین نزدیک خواهد شد که از سال ۹۹۲ میلادی، سابقه نداشته است. جالب اینکه تا ۳۴۵ سال دیگر هم به این فاصله نزدیک، نخواهد رسید.
صدراعظم آلمان حمله به امدادگران در شب سال نو میلادی را به شدت محکوم کرد.
روزنامه یدیعوت آحارونوت از کشته شدن یک اسرائیلی در غرب آلمان در شب سال نو میلادی خبر داد.
پاریس در اولین شب سال نو با نتیجه سه بر یک مغلوب لانس شد تا موقعیت خود در صدر را در خطر ببیند.
آندری نبیتوف، رئیس پلیس منطقه کی‌یف، عکسی از آنچه او می‌گوید تکه‌ای از یکی از پهپادهاست منتشر کرده و در آن به زبان روسی نوشته شده «سال نو مبارک».
موشک‌های کروز روسیه در ۳۱ دسامبر به ساختمان‌های مسکونی در پایتخت اوکراین و چندین شهر دیگر آسیب رساندند. در جریان آنچه یکی از مقامات اوکراین آن را "ترور در شب سال نو" توصیف کرد، حداقل یک نفر در کی‌یف کشته و ده‌ها زخمی شدند.
در انقلاب زمستانی دسامبر، هرچقدر در نیم‌کره‌ی شمالی بیشتر به سمت شمال حرکت کنید، نور خورشید چند ساعت کمتر به شما می‌تابد. افراد ساکن در نیم‌کره‌ی شمالی می‌توانند ببینند که خورشید حتی هنگام ظهر در نقطه‌ی بالایی از آسمان قرار ندارد.
شاگردان کی‌روش پس از نمایش قابل قبول شب گذشته امروز به ریکاوری و تمرین در سالن وزنه پرداختند.
شاگردان کی‌روش پس از نمایش قابل قبول شب گذشته امروز به ریکاوری و تمرین در سالن وزنه پرداختند.
از آنجا که گذرنامه مسافران پرواز شماره ۶۶۵۴، مهر خروج از کشور خورده آن‌ها امکان خارج شدن از سالن فرودگاه را ندارند این مسئله موجب شده که مسافران از شب گذشته تاکنون به ناچار در کف سالن فرودگاه امام بخوابند.
شورای اسلامی استان تهران به مناسبت بلندترین شب سال یعنی شب یلدا جشنواره‌ای را با نام «کوتاه‌ترین داستانِ بلندترین شب سال» برگزار می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ