رئیس کل گمرک ایران با اشاره به عملکرد گمرک در کشف مواد مخدر گفت: با تلاش همکاران گمرک تنها در هفته اخیر، ۳ محموله بزرگ مواد مخدر به وزن یک هزار و ۲۲۰ کیلوگرم مواد مخدر شیشه کشف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باستان‌شناسان در جنوب شرقی آسیا موفق به کشف قدیمی‌ترین مدارک از فرآوری ادویۀ موسوم به «کاری» شده‌اند. بقایای کشف شده که دست‌کم ۱۸۰۰ سال قدمت دارند، جزئیات تازه‌ای را دربارۀ تجارت باستانی ادویه در اختیار محققان می‌گذارند.
اهواز- فرمانده مرزبانی خوزستان از توقیف یک فروند شناور صیادی و کشف ۲۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در آب‌های شمالی خلیج فارس خبر داد.
رئیس کل دادگستری هرمزگان از کشف بیش از ۳۰۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و دستگیری ۱۵۰ نفر از اتباع خارجی غیرمجاز با اجرای طرح ضربتی پاکسازی مناطق آلوده به قاچاق سوخت در این استان خبر داد.
سگ‌ها از ۴۰ هزار سال پیش همدم انسان‌ها بودند، بنابراین باستان‌شناسان با یافتن ردپا‌های سگ حین حفاری یک سکونتگاه رومی ۲۰۰۰ساله در رومانی هیجان‌زده شدند، اما زیاد شگفت‌زده نشدند.
این چراغ که حین حفاری‌های اصلی سایت پیدا شد، احتمالاً مدت‌ها پس از ساخته شدن در قرن یکم پس از میلاد، به داخل یک گودال افتاده است. مقدار سرب موجود در بدنۀ برنزی این چراغ بسیار زیاد است و به همین دلیل این دست‌سازه نمایی نقره‌ای پیدا کرده است.
پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها و نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان از اموال شهرداری تهران بازگردانده شده است. ۱۱۰ مورد از املاک شهرداری که دست برخی افراد بوده برگردانده شده است.
اسکلت‌های تازه کشف شده نشان می‌دهند که شهر متروک ایتالیا با رویداد‌های لرزه‌ای خشن پیرامون فوران تاریخی در سال ۷۹ پس از میلاد از بین رفته است. این استخوان‌ها متعلق به مردان حداقل ۵۵ ساله در زیر دیواری یافت شد که باستان شناسان معتقدند قبل از غرق شدن زیر خاکستر آتشفشان، فرو ریخته است.
فرمانده انتظامی بم از کشف یک هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ قاچاق که به سمت مرزهای شرقی کشور حمل می‌شد، از یک دستگاه کامیون توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه فروشندگان مواد محترقه شناسایی و دستگیر شدند، گفت: ۱۰۰ هزار قلم انواع مواد محترقه در استان کشف و ضبط شد.
متهم با ۴۳۸ شخص که ارز مسافرتی دریافت نموده اند مراودات مالی داشته و بیش از ۸۷۱ هزار یورو از صرافی‌ها ارز مسافرتی دریافت کرده است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران از کشف ۱۴ هزار عدد مواد محترقه از یک اغذیه فروشی در محله شوش تهران خبر داد
نیشابور ـ فرمانده انتظامی نیشابور گفت: ۷ هزار و ۶۰۰ عدد انواع مواد محترقه در نیشابور کشف و ضبط شد.
مشهد _ فرمانده مرزبانی خراسان رضوی گفت: ۷۶ هزار و ۳۱۴ لیتر سوخت قاچاق طی ۴۸ ساعت گذشته در پایانه مرزی دوغارون این استان کشف و ضبط شد.
سردار احمدعلی گودرزی از کشف سلاح سرد و گرم خبر داد و خاطرنشان کرد: یک شناور در استان بوشهر حامل قاچاق با بیش از ۵ هزار سلاح قمه و شمشیر کشف شد و این سلاح‌های ساخت کشور آمریکا به‌گونه‌ای است که هرقدر خون به آنها اصابت کند برنده‌تر می‌شود.
فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه حجم کشفیات سلاح‌های جنگی در چند ماه اخیر بی‌سابقه بود، گفت:در چند ماه گذشته، ۴۸۰هزار انواع فشنگ جنگی و حدود ۳ هزار سلاح جنگی کشف کرده‌ایم که بی سابقه بود.
رئیس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری عامل فروش داروهای غیرمجاز، کمیاب، تاریخ مصرف گذشته و فاسد خبر داد.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
نمایندگان مردم در خانه‌ملت در نشست نظارتی امروز خود ضمن بررسی عملکرد دستگاه‌ها در اجرای قانون حمایت از خانواده، از پاسخ وزیر صمت درباره گرانی خودرو قانع نشدند، البته نماینده نجف آباد نیز از پاسخ وزیر دادگستری درباره اعاده اموال نامشروع به صورت مشروط قانع شد.
گزارشی از کشف ۳ هزار واحد سرم و برخی داروهای کمیاب در ساختمانی در مرکز تهران و فروش آن در فضای مجازی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی فراجا از کشف بیش از ۲۹ هزار قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در کشور خبر داد.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از توقیف کامیون حامل ۳۰ هزار لیتر نفت خام قاچاق در شهرستان اهواز خبر داد.
اسناد دادگاهی که به تازگی منتشر شده‌اند نشان می‌دهند اف‌بی‌آی در جریان بازرسی چند هفته پیش خود از محل اقامت دونالد ترامپ در ایالت فلوریدا بیش از ۱۱ هزار سند و عکس دولتی کشف کرده است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۱۷ هزار لیتر روغن موتور و گیربکس قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کشفیات را بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند.
معاون حقوقی و نظارت گمرک از کشف بزرگترین محموله مواد مخدر شیشه به وزن یک‌هزار و ۱۱۸ کیلوگرم در جداره تانکر سوخت کامیون افغانستانی در روز دوشنبه خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ