سردار رادان فرمانده کل انتظامی گفت: «از هفته آینده افرادی که کشف حجاب کنند ابتدا تذکر می‌گیرند؛ سپس به محاکم قضایی معرفی می‌شوند.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس عدلیه به مقامات قضایی در استان فارس دستور مؤکد داد تا همه عناصر و عوامل دخیل در حادثه تروریستی شاه چراغ را شناسایی و دستگیر کنند.
حضور رئیس عدلیه در این برنامه‌ی گفتگومحور در شرایطی صورت گرفت که حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای به منظور زدودن امور تشریفاتی و پرهزینه، برخلاف رویه و پروتکل مرسوم، شخصاً در محل صداوسیما حاضر شد.
دادستان کل کشور در پی شهادت ۵ نفر از مأموران مرزبانی در مزه‌سر سراوان، دستورات لازم را در خصوص شناسایی و برخورد قاطعانه با جنایتکاران این حادثه صادر کرد.
صالحی در مورد اینکه آیا هزینه‌های نصب دوربین‌هایی برای شناسایی افراد بی‌حجاب یا به‌کارگیری منابع انسانی در این خصوص، منطقی است؟ گفت: بله، من این هزینه‌کرد‌ها را منطقی است. این موضوع ساز و کار خودش را دارد و باید با هنجارشکنان به صورت جدی برخورد شود.
بندرعباس- یک کشتی نفتکش که پس از برخورد با موتور لنج متواری شده بود، با تلاش نیروی دریایی ارتش در آبهای دریای عمان شناسایی و برای بررسی علل و ابعاد سانحه به لنگرگاه بندر عباس منتقل شد.
تبریز- رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی از شناسایی ۱۵۱ کاربر اشاعه دهنده بی‌بندباری و بی حجابی در استان در فضای مجازی خبردادوگفت: رصد وبرخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی انجام می شود.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و برخورد با عاملین انتشار تصاویر خصوصی افراد در شبکه‌های اجتماعی خبر داد.
فرمانده کل انتظامی کشور: همکاران من در سه حوزه معابر عمومی که کشف حجاب بعضا در آن صورت می‌گیرد، خودرو و اماکن اقدام‌هایی را انجام دادند و به صورت جدی با اعلام خبر قبلی از شنبه ۲۶ فروردین همکاران من به صورت جدی در این سه حوزه عمل می‌کنند به صورتی که در حوزه معابر با استفاده از فناوری و تجهیزات پیشرفته فرد شناسایی می‌شود؛ به فرد توجه و تذکر داده می‌شود و بعد از آن فرد با مدارک به دستگاه قضایی معرفی می‌شود تا به مورد آن رسیدگی کنند.
پلیس اعلام کرد: با استفاده از ابزار هوشمند در اماکن و معابر عمومی، نسبت به شناسایی افراد هنجارشکن اقدام و با ارسال مستندات و پیام اخطار به ناقضان قانون حجاب، آنها را مطلع می‌کنیم.
دادستان تهران گفت: اداره اماکن و مجموعه انتظامی باید محتکران اقلام خوراکی و موادغذایی را شناسایی و جهت برخورد به دادستانی و تعزیرات معرفی کنند.
قم- مراجع تقلید در دیدار با فرمانده فراجا و وزیر آموزش و پرورش بر لزوم شناسایی علل حوادث مسمومیت ها در مدارس و برخورد قاطعانه با عوامل احتمالی در این ماجراها تاکید کردند.
رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مساله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورهای ویژه به وزرای کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
رئیس جمهور گفت: دشمن با ترفند و راه‌اندازی مسئله مسمومیت دانش‌آموزان، به دنبال ناامیدسازی مردم است که دستورات ویژه به وزاری کشور و اطلاعات برای شناسایی و برخورد با عوامل آن داده شده است.
خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به موضوع مسمویت دانش‌آموزان در کشور، بر ضرورت شناسایی و برخورد با عوامل آن تاکید کرد و گفت: ضروری است با تبیین موضوع و تنویر افکار عمومی زمینه آرامش خاطر دانش‌آموزان و والدین آن‌ها فراهم شود.
یک نماینده مجلس گفت: در کوتاه‌ترین زمان باید علت مسمومیت دانش‌آموزان مشخص شود، باید هر چه زودتر عواملی که این اقدام ناشایست را انجام دادند، شناسایی شده و با آنان برخورد جدی شود.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: باید هر چه زودتر عوامل مسمومیت دانش‌آموزان شناسایی شوند و لازم است قوه قضائیه با آنان برخورد قاطع کند.
به دنبال انتشار تصاویر برخورد نامناسب فردی با یکی از بانوان، ضمن تشکر از انتشار مسئولانه اطلاعیه فراجا، مقتضی است تا در پرتو اهتمام جدی دولت به صیانت از حقوق عموم شهروندان و به خصوص بانوان در جامعه اسلامی و جلوگیری از تعدی به حریم ایشان، با قید فوریت نسبت به بررسی موضوع و شناسایی و معرفی فرد یا افراد خاطی به مراجع ذیصلاح اقدام نمائید.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: گروهی در حال ایجاد ناامنی در کشور هستند و دستگاه‌های امنیتی باید هر چه زودتر عاملان مسمومیت دانش‌آموزان را شناسایی و با آنان برخورد کنند.
رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران در عرصه مسایل اجتماعی و همچنین شناسایی و برخورد با عناصر ناسالم و ناپاک نیز کارنامه درخشانی دارد، افزود: امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ملجأ و پناه مردم در آسیب‌ها، مشکلات و همچنین پایگاه و کانون اجتماع جوانان انقلابی و بسیجی است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت:بخشی از گوشی‌های سرقتی از کشور خارج می‌شوند که البته ساز و کارهای برخورد و عدم اجازه خروج آنها از کشور صادر شده است.
رضازاده تاکید کرد: «البته در پشت این اتفاقات و اعتراضات متاسفانه عناصر منافقین، ضد انقلاب، رادیوهای بیگانه و رژیم صهیونیستی به این قضیه دامن می‌زنند. آن‌ها به هیچ وجه صلاح کشور ما را نمی‌خواهند. معتقدم که پلیس، نیروی انتظامی، سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی باید با قدرت و جدیت این عوامل اخلال‌گر و مخل نظم و امنیت را شناسایی کنند و برخورد قانونی داشته باشند.»
پلیس: به طور حتم مجرمان و خلاف کارانی که به هر نحو امنیت و آرامش شهروندان را برهم می‌زنند بدانند که مقتدرانه با آن‌ها برخورد خواهد شد.
بازرسان استاندارد در جریان بازرسی از واحدهای تولیدی در استان تهران، یک واحد تولیدکننده رنگ کنیتکس با نشان استاندارد جعلی و نام تجاری «جهان کنیتکس» را شناسایی و فرآورده‌های آن را توقیف کردند.
علیرغم این که فیلم منتشر شده برای ۲سال قبل می‌باشد، با توجه به حساسیت موضوع و در جهت تنویر افکار عمومی، روز سه شنبه نشستی با حضور فرد خاطی در اداره کل برگزار خواهد شد تا با بررسی‌های بیشتر، اقدامات قانونی لازم برای برخورد و ابطال مجوز فعالیت این ناجی و جلوگیری از تکرار چنین مسائلی، صورت گیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ