رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که راننده یک دستگاه کامیون که با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، به تهدید «جو بایدن» متهم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: پس از انجام تحقیقات فنی و با پیگیری‌های پلیس این شهرستان، متهم پرونده بنزین پاشی به نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی دستگیر شده است.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر هیچ فردی از تجمع کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست و روز گذشته آزاد شده‌اند.
از فردی که گروگان را می‌شناخت و از دوستانم بود خواستم به او بگوید که به فلان آدرس برای ملاقات بیاید و از تاکسی اینترنتی استفاده کند. وقتی او را تعقیب کردیم. در بین راه دور از عبور و مرور مردم و در یک مکان خلوت مقابل خودروی تاکسی اینترنتی ایستادیم و با تهدید چاقو، او را به خودروی خودمان منتقل کردیم.
اصفهان- سرپرست اداره‌ حفاظت از محیط زیست شاهین‌ شهر و میمه از دستگیری و برخورد قانونی با فرد متخلفی که فاضلاب صنعتی حاوی مواد نفتی را در حریم جاده‌های این شهرستان تخلیه می‌کرد، خبر داد.
فرد بازداشت شده، مامور جمع آوری، تولید و ارسال اخبار مخدوش و جعلی از استان گلستان بویژه شهرستان گالیکش بوده است.
نماینده مردم همدان در مجلس گفت: حجاب یک بحث شرعی است و همه ما متعهدیم که نسبت به آن التزام داشته باشیم. این مسئله قانون کشور بوده و کسی حق زیر پا گذاشتن آن را ندارد.
سخنگوی قوه قضاییه درباره اتهام متهم دستگیر شده در پرونده گفت: اتهام این فرد همان چیزی است که در پرونده مطرح شده و در حوزه آدم ربایی است.
مسئولان فدراسیون فوتبال اعتقادی به گزینه ایرانی ندارند و با مطرح کردن این گزینه‌ها قصد سیاه‌نمایی دارند.
پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: فردی که برادر خود را هدف گلوله قرار داد، دستگیر شد قاتل، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان داشت.
با رصد دوربین‌های مداربسته محل حادثه و اعلام سرایدار ساختمان مشخص گردید ضارب، برادر او بوده است.
فردی که جاده ورامین را بسته بود دستگیر شد
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری فرد اراذل و اوباشی که جاده ورامین را بسته بود، خبر داد.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر معتقد است عذرخواهی نکردن باشگاه سپاهان در مورد گل اول دیدار برابر شاگردان قلعه‌نویی فضای فوتبال ایران را بد خواهد کرد.
سفارت سوریه در بیروت اخبار برخی رسانه ها مبنی بر اینکه یک کارمند سفارت سوریه کشته شده است را تکذیب کرد.
سرمربی تیم تکواندو بیمه تجارت نو با اشاره به مبارزات حساس هفته پایانی لیگ بانوان گفت: چند تیم در کورس قهرمانی دارند و عبور از آنها و رسیدن به سکوی نخست دشوار اما شدنی است.
سرمربی تیم تکواندو بیمه تجارت نو با اشاره به مبارزات حساس هفته پایانی لیگ بانوان گفت: چند تیم در کورس قهرمانی دارند و عبور از آنها و رسیدن به سکوی نخست دشوار اما شدنی است.
فردی که با شیرآلات سلاح دست ساز می ساخت دستگیر شد. وی در حین دستگیری نیز به پلیس تیراندازی می کند.
فردی که طلاق را تجربه کرده، بی‌شک دچار تنش و آشفتگی درونی خواهد شد، پس باید در برخورد با این افراد محتاطانه‌تر رفتار کرد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که یک فرد ۴۹ ساله در زندان ایالت میزوری با تزریق داروی کُشنده اعدام شده است.
دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای فوت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس در شهرستان بستک خبر داد.
استقلال بعد از گل دوم دفاع جانانه ای در برابر حملات پرسپولیس داشت و می رفت که بازی را دو بر یک ببرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند اما...
استقلال بعد از گل دوم دفاع جانانه ای در برابر حملات پرسپولیس داشت و می رفت که بازی را دو بر یک ببرد و به سه امتیاز ارزشمند دست پیدا کند اما...
سخنگوی شهرداری تهران گفت:در کمیته سفرهای خارجی کارکنان شهرداری تهران موضوعی در رابطه با سفر به قطر برای جام جهانی تصویب نشده است.
هانسی فلیک، سرمربی تیم ملی آلمان، از عملکرد بازیکنانش برابر ژاپن اصلا راضی نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ