با رصد دوربین‌های مداربسته محل حادثه و اعلام سرایدار ساختمان مشخص گردید ضارب، برادر او بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
زندی دادستان آبادان در رابطه با علت بازداشت شاکر بوری طنزپرداز آبادانی گفت: این فرد به اتهام ارتکاب جرایم علیه امنیت تحت تعقیب بود.
تصاویری از فرار تحسین برانگیز یک جوان فلسطینی از دست ارتش اشغالگر صهیونیستی در اردوگاه شعفاط را مشاهده می‌کنید.
ماموران پلیس در نهایت با شلیک به لاستیک خودرو این پراید دزدیده‌شده را متوقف کرده و موفق به دستگیری سارق شدند.
پس از اینکه ۲ نوجوانِ در تعقیب پلیس در سانحه تصادف جان باختند، موجی از خشم و ناآرامی مردمی «کاردیف» انگلیس را فراگرفت.
تصاویری از تعقیب و گریز دنا سرقتی توسط پلیس آگاهی پایتخت را مشاهده می‌کنید.
از فردی که گروگان را می‌شناخت و از دوستانم بود خواستم به او بگوید که به فلان آدرس برای ملاقات بیاید و از تاکسی اینترنتی استفاده کند. وقتی او را تعقیب کردیم. در بین راه دور از عبور و مرور مردم و در یک مکان خلوت مقابل خودروی تاکسی اینترنتی ایستادیم و با تهدید چاقو، او را به خودروی خودمان منتقل کردیم.
اقدام دستگاه قضائی جمهوری اسلامی ایران در تعقیب جنایتکاران و عاملان شهادت و ترور شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس یک حرکت نمادین نیست، بلکه یک اقدام جدی است.
پیرو جریانات «می‌تو» (جنبش روایت آزار) و اتهاماتی که به مهدی کوشکی و حبیب رضایی وارد شده بود، قرار منع تعقیب برای این دو فرد صادر شد.
کیهان نوشت: با توجه به اهمیت و تاثیر این نوع دروغ‌پراکنی و لجن‌پراکنی، جا دارد مراجع قضایی و امنیتی ضمن بازخواست فرد مدعی این دروغ، شبکه‌ای را هم که این نوع عملیات روانی را تدارک و محتوای دروغین مورد نیاز را میان افراد شاخص توزیع می‌کند، تحت تعقیب قرار دهند.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران(اسکودا) با اشاره به ماجرای فوت دردناک نوزادی در یکی از بیمارستان‌های واقع در شهریار که گفته شده است بر اثر سهل‌انگاری کادر درمان بیمارستان صورت گرفته است، از مدعی‌العموم خواست با پیگیری مجدانه‌ این موضوع، هرگونه قصور یا تقصیر فردی و ساختاری را مورد تعقیب قرار داده و حقوق بزه‌دیدگان و جامعه را به شکل حداکثری تامین و تضمین کند.
همزمان با اعلام صدور قرار جلب به دادرسی ۵ مسئول در رابطه با قانون هوای پاک، نمایندگان مجلس می‌گویند؛ از حقوق عامه کوتاه نمی‌آییم و مسئولان سابق هم بدانند نمی‌توانند از قانون فرار کنند.
حجت الاسلام رحیمی گفت: این ادعا که عفو حتما باید بعد از صدور حکم قطعی اعمال شود موضوعیت ندارد و براساس اختیارات قانونی، مقام معظم رهبری می‌توانند فردی را که به عنوان متهم در مرحله تحقیقات و دادسرا قرار دارد نیز مورد عفو قرار داده و در واقع پرونده او را مختومه اعلام کنند و بدین ترتیب شخص دیگر به دادسرا احضار نشده و مورد تعقیب قضایی قرار نمی‌گیرد و، ولی فقیه با اختیارات قانونی و شرعی می‌تواند عفو را در هر مرحله از پرونده قضایی اعمال نماید
تیم ملی بسکتبال ایران درحالی فردا آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی را برگزار می‌کندکه نتیجه این دیدار و همچنین عملکرد قزاق ها در دیدار همزمان بااسترالیا، تکلیفش را برای صعود مشخص می‌کند.
تیم ملی بسکتبال ایران درحالی فردا آخرین دیدار خود در انتخابی جام جهانی را برگزار می‌کندکه نتیجه این دیدار و همچنین عملکرد قزاق ها در دیدار همزمان بااسترالیا، تکلیفش را برای صعود مشخص می‌کند.
در مصوبه مولدسازی دارایی‌ها نه‌تن‌ها برای گروه هفت‌نفره هیئت مولدسازی مصونیت قضایی و منع تعقیب صادر شده، بلکه اگر فردی اعم از نمایندگان و یا مسئولان دستگاه‌های نظارتی وارد موضوع مولدسازی شده و آن را رصد کند، مجازات خواهد شد. محمدرضا صباغیان‌بافقی نماینده مهریز به تعیین مجازات برای رصدکنندگان مولدسازی دارایی‌ها اشاره کرده و می‌گوید: با کسب درآمد از راه صحیح موافق هستیم. اگر می‌خواهند مولدسازی هم انجام دهند باید شفاف باشد. فروش اموال و دارایی‌های متعلق به مردم در خفا نباید صورت گیرد.
دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای فوت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس در شهرستان بستک خبر داد.
مسابقات لیگ برتر بسکتبال پس از دو ماه برگزاری فردا دوشنبه با برگزاری دیدارهای هفته یازدهم به نیم فصل می‌رسد.
لیگ برتر فوتبال زنان ایران بعد از دو هفته تعطیلی برای مسابقات تیم ملی در فیفادی نوامبر، فردا از ساعت ۱۳ از سر گرفته خواهد شد.
ریکاردو آلوز پرتغالی در صدر جدول بهترین پاسورهای لیگ قرار دارد و دانیال اسماعیلی‌فر نیز او را تعقیب می‌کند.
رئیس جمهور مکزیک از رژیم صهیونیستی به خاطر پناه دادن به یک فرد تحت تعقیب پیرامون مفقود شدن ۴۳ دانشجو در سال ۲۰۱۴ انتقاد کرد.
رئیس جمهور مکزیک از رژیم صهیونیستی به خاطر پناه دادن به یک فرد تحت تعقیب پیرامون مفقود شدن ۴۳ دانشجو در سال ۲۰۱۴ انتقاد کرد.
بنا به گفته سخنگوی ریاست امنیت کشور عربستان، هنگام شروع اقدامات دستگیری این فرد تحت تعقیب، وی با استفاده از یک کمربند انفجاری که پوشیده بود، خود را منفجر کرد
وحید خانلری و حبیب‌اله اژدهاکش به ترتیب معاونان مدیرعامل بانک رفاه کارگران در امور اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، در نشست‌های جداگانه تلفنی که به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، به سوالات و مباحث مطرح شده از جانب مشتریان بانک در حوزه اعتباری و حقوقی و فناوری اطلاعات، پاسخ دادند.
متهم پیش از این نیز پرونده‌های قضایی متعدد و مشابهی داشته که قریب به اتفاق آن‌ها با اغماض و با هدف اصلاح متهم و با خودداری دادگاه از محکوم کردن متهم به مجازات‌های اشد، منتهی به منع تعقیب شده است؛ به‌طوری‌که حداقل در پنج مورد از موارد مشابه با رافت اسلامی مواجه شده است؛ اما این فرد از فرصت‌های ارائه شده در جهت اصلاح رفتار خود استفاده نکرده و بر اتهام‌زنی بی‌اساس به افراد مختلف ادامه داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ