از فردی که گروگان را می‌شناخت و از دوستانم بود خواستم به او بگوید که به فلان آدرس برای ملاقات بیاید و از تاکسی اینترنتی استفاده کند. وقتی او را تعقیب کردیم. در بین راه دور از عبور و مرور مردم و در یک مکان خلوت مقابل خودروی تاکسی اینترنتی ایستادیم و با تهدید چاقو، او را به خودروی خودمان منتقل کردیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شادگان گفت: پس از انجام تحقیقات فنی و با پیگیری‌های پلیس این شهرستان، متهم پرونده بنزین پاشی به نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی دستگیر شده است.
شیراز- فرمانده انتظامی شهرستان اوز از توابع استان فارس گفت: با حضور به موقع پلیس، چهار گروگان گرفته شده به صورت صحیح و سالم آزاد و فرد گروگانگیر نیز دستگیر شد.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که راننده یک دستگاه کامیون که با موانع امنیتی اطراف کاخ سفید برخورد کرده بود، به تهدید «جو بایدن» متهم شده است.
پاکدشت- فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری فرد عصبانی که با سلاح گرم برادر خود را در منزل به گروگان گرفته بود، خبر داد.
مرکز استان گلستان از دستگیری یکی دیگر از کارمندان شهرداری گرگان خبر داد و گفت: این فرد در رابطه با پرونده دومین عضو بازداشتی شورای اسلامی این شهر بازداشت شد.
رئیس پلیس بین الملل فراجا با اشاره به اینکه این گروگانگیری از نوع سازمان یافته بین‌المللی بوده و احتمال اعمال خشونت علیه گروگان دور از ذهن نبود، اظهار داشت: با تلاش و اشراف اطلاعاتی گسترده پلیسی، با پیگیری‌های تخصصی پلیسی و همچنین همکاری سازمان‌های مرتبط، اعضای این باند حرفه‌ای شناسایی، ربایندگان دستگیر و فرد ربوده شده از چنگال آدم‌ربایان رهایی یافته و در اختیار پلیس بین‌الملل قرار گرفت.
دادستان گرگان افزود: این فرد به همراه یکی از مدیران شهری و کارمند شهرداری گرگان بازداشت شدند.
پایگاه خبری پلیس اعلام کرد: فردی که برادر خود را هدف گلوله قرار داد، دستگیر شد قاتل، انگیزه خود را اختلافات خانوادگی بیان داشت.
فردی که جاده ورامین را بسته بود دستگیر شد
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری فرد اراذل و اوباشی که جاده ورامین را بسته بود، خبر داد.
سفارت سوریه در بیروت اخبار برخی رسانه ها مبنی بر اینکه یک کارمند سفارت سوریه کشته شده است را تکذیب کرد.
فرمانده انتظامی استان گفت: سرانجام با تلاش مستمر پلیس فرد ربوده شده آزاد و عامل اصلی این گروگانگیری که با حضور ماموران انتظامی عرصه را بر خود تنگ دیده بود در درگیری با ماموران از ناحیه پا مجروح و دستگیر و از وی یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب ۱۵ تیری کشف شد.
سرمربی تیم تکواندو بیمه تجارت نو با اشاره به مبارزات حساس هفته پایانی لیگ بانوان گفت: چند تیم در کورس قهرمانی دارند و عبور از آنها و رسیدن به سکوی نخست دشوار اما شدنی است.
سرمربی تیم تکواندو بیمه تجارت نو با اشاره به مبارزات حساس هفته پایانی لیگ بانوان گفت: چند تیم در کورس قهرمانی دارند و عبور از آنها و رسیدن به سکوی نخست دشوار اما شدنی است.
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مسابقات غرب آسیا فردا میزبان الریاضی لبنان خواهد بود.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که یک فرد ۴۹ ساله در زندان ایالت میزوری با تزریق داروی کُشنده اعدام شده است.
دادستان نظامی استان هرمزگان از تشکیل پرونده قضایی برای فوت یک دختر در تعقیب و گریز پلیس در شهرستان بستک خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اعلام کرد: اهالی شهرک ولیعصر طی تماس تلفنی با ۱۱۰ یک مورد گروگانگیری از سوی یک مرد حدوداً ۴۰ ساله را اعلام کردند. وی با بیان اینکه بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری این محله و رئیس کلانتری و سرکلانتر منطقه در محل حاضر شدند، گفت: با بررسی اولیه مشخص شد گروگانگیر، فردی ۳۹ ساله است که همسر سابق، خواهر، مادر همسر سابق و فرزندش را داخل یک واحد آپارتمان با استفاده از یک قبضه کلت کمری گروگان گرفته است.
تیم های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان امشب و فردا در اولین بازی خود در مسابقات باشگاههای غرب آسیا به میدان می روند.
تیم‌های صدرنشین شهرداری گرگان و کاله مازندران در هفته هشتم لیگ برتر بسکتبال، فردا پنج‌شنبه به مصاف هم می‌روند.
مرد معتاد که مدعی بود اسلحه کلت را از فردی در چهارراه گاز مشهد خریده است، درباره انگیزه خود از گروگان گیری گفت: من معتاد به شیشه هستم و قبل از گروگان گیری هم مقدار زیادی مواد مخدر مصرف کردم. فقط می‌خواستم زندگی خودم را عوض کنم و با گروگان گیری راننده، با او از مرز‌های کشور خارج شوم!
فولاد سیرجان صدرنشین فردا در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف پاس گرگان خواهد رفت‌.
دادستان گرگان گفت: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان بوده هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلاً بازداشت است.
دادستان مرکز گلستان با بیان اینکه شب گذشته یکی از مدیران شهری گرگان به اتهام دریافت رشوه دستگیر شد، افزود: این فرد که یکی از مدیران شهری گرگان است هنگام دریافت رشوه در خانه‌اش دستگیر شد و فعلا بازداشت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ