فرد بازداشت شده، مامور جمع آوری، تولید و ارسال اخبار مخدوش و جعلی از استان گلستان بویژه شهرستان گالیکش بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تعداد بازداشتی‌های مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شیراز به ۸ نفر رسید و فرد اصلی که هم اکنون در اختیار مقام قضائی قرار دارد، تبعه تاجیکستان است.
رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: تعداد بازداشتی‌های مظنون به ارتباط با حادثه تروریستی شیراز به ۸ نفر رسید و فرد اصلی که هم اکنون در اختیار مقام قضایی قرار دارد، تبعه تاجیکستان است.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در اعترافات خود گفت که در خانه مقتول با مقاومتش برای بازگرداندن پول مواجه شده است، گفت:‌همین موضوع سبب ایجاد درگیری لفظی میان او و متهم شده است. در همین راستا نیز به دلیل خشم زیاد او را با چاقو زخمی کرده و به سرعت از محل متواری شده است.
دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب و شتم معلولان در بوشهر نموده بود صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضایی پرونده کیفری تشکیل شد.
رئیس کل دادگستری بوشهر گفت: دستور بازداشت فردی که اقدام به ضرب و شتم معلولان کرده است صادر شد، همچنین برای مرکز نگهداری معلولان در سازمان بهزیستی و دستگاه قضائی پرونده کیفری تشکیل شد.
قوه قضائیه اعلام کرد: هیچ فردی از تجمع‌کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست.
پیگیری‌ها نشان می‌دهد در حال حاضر هیچ فردی از تجمع کنندگان مقابل دفتر ارتباط مردمی قوه قضاییه در بازداشت نیست و روز گذشته آزاد شده‌اند.
پلیس فرانسه فردی را در ارتباط با برنامه ترور رئیس‌جمهور این کشور بازداشت کرد.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: آنچه که اتفاق افتاده تخلف مالی یا موضوع دیگری نبوده بلکه تخلف شخصی است. آن‌طور که اطلاع یافتم پیش‌تر از هر شخص دیگری، خود دفتر شهردار و شهردار تهران با آن فرد برخورد و به دستگاه نظارتی معرفی کرد و این موضوع پیگیری شده است.
ماموران پلیس هلند فردی با نام جعلی «بوریس جانسون» را حین رانندگی در این کشور متوقف و بازداشت کردند.
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
روز گذشته و امروز دو رای مهم در دستگاه قضایی به جهت حفظ نظم عمومی و همچنین رعایت قوانین کشور در موضوع عفاف و حجاب که بحث این روزهای کشور بوده صادر گردیده است.در یک تصمیم قضایی عاملان حمله به ناهیان از منکری که به طور قانونی رفتار نموده بودند باز داشت شدند و در تصمیم دیگر حکم جلب فردی که با حمله به دو نفر و بوسیله پرتاب سطل ماست نهی از منکر کرده بود صادر گردید!
المانیتور نوشت: سیامک نمازی طی مصاحبه با سی‌ان‌ان از زندان اوین، جایی که از سال ۲۰۱۵ به دلیل «ارتباط با یک کشور متخاصم» (ایالات متحده آمریکا) در بازداشت به سر می‌برد، از جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا درخواست کرد که سیاسی بازی را کنار بگذارد و «به این کابوس» برای او و دو فرد دو تابعیتی دیگر پایان دهد.
سخنگوی قوه قضاییه درباره اتهام متهم دستگیر شده در پرونده گفت: اتهام این فرد همان چیزی است که در پرونده مطرح شده و در حوزه آدم ربایی است.
دادستان تهران با ذکر این نکته مهم که فرد مورد اشاره در ارتباطات خود از طرف سرویس‌های جاسوسی بیگانه به شبکه اینترنشنال نیز وصل شده بوده است، گفت: متهم بازداشت شده ارتباط گسترده‌ای با شبکه اینترنشنال داشته و بخش موثری از محتوای اغتشاشات برای این شبکه را تامین می‌کرده است.
پلیس فرانسه امروز اعلام کرد که ۲ فرد را در ارتباط با پرتاب مواد آتش زا به سوی سرکنسولگری ترکیه در شهر «مارسی» بازداشت کرده است.
میزان نوشت: بازداشت یلدا معیری هیچ ارتباطی با فعالیت رسانه‌ای وی نداشته و براساس بخشی از حکم بدوی دادگاه برای این فرد، وی به خدمات عمومی رایگان در پارک بانوان محکوم شده است.
بازپرس ویژه دادسرای عمومی و انقلاب شیراز گفت: با توجه به مستندات ارائه شده فرد دستگیر شده اقدام به برقراری ارتباط و ارائه اخبار به برخی از معاندین نظام و همچنین سایت‌های خبری وابسته به عوامل خارجی و انتقال اخبار به شبکه تروریستی سعودی اینترنشنال کرده است.
پلیس ترکیه فردی که مقابل دادگاه «چاگلایان» در استانبول فریاد می زد «اردوغان دزد است» را بازداشت کرد.
«در پی اغتشاشات چند روز گذشته در زنجان، طی اقدامات صورت گرفته توسط سازمان اطلاعات سپاه استان زنجان، یکی از عوامل اصلی اغتشاشات که اقدام به کشف حجاب و آتش زدن روسری خود و نیز تهییج مخاطبان برای اقدامات ساختارشکن شده بود، دستگیر شد.»
«همچنین نامبرده ضمن ارتباط با شبکه‌ها و افراد معاند خارج از کشور مانند شبکه سعودی ایران اینترنشنال، علی جوانمردی و مصی علی‌نژاد، گزارش ناآرامی‌ها را لحظه به لحظه به این شبکه و افراد ارسال کرده است.»
مدتی بود در محافل غیر رسمی خبری و شبکه‌های اجتماعی، سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعا‌های مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می‌شد. این ادعا‌ها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان، بی ارتباط با این موضوع نیست.
مدتی بود که در محافل غیر رسمی خبری و شبکه های اجتماعی سخن از بازداشت یکی از دستیاران نزدیک به وزیر راه و شهرسازی بود و ادعاهای مختلفی درباره فرد بازداشت شده و اتهام انتسابی به وی مطرح می شد. این ادعاها تا آنجا پیش رفت که گفته شد بستری شدن وزیر راه و شهرسازی در بیمارستان بی ارتباط با این موضوع نیست.
هنوز گزارشی درباره بازداشت فرد یا گروهی در این ارتباط منتشر نشده است. همچنین پلیس اظهارنظری درباره تروریستی بودن یا نبودن این بمب‌گذاری نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ