اصفهان- سرپرست اداره‌ حفاظت از محیط زیست شاهین‌ شهر و میمه از دستگیری و برخورد قانونی با فرد متخلفی که فاضلاب صنعتی حاوی مواد نفتی را در حریم جاده‌های این شهرستان تخلیه می‌کرد، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فردی که طی سفر تفریحی به ساحل نوشهر به قصد تمسخر و تحقیر مراسم اجتماع خانوادگی عفاف و حجاب، کلیپی تهیه و آن را به صفحه شخصی پولی نژاد ارسال کرده بود توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان شهریار از دستگیری فردی که اقدام به ایجاد اخلال در اداره پست شهر اندیشه کرده بود، خبر داد.
فرمانده انتظامی جیرفت گفت: فردی که اقدام به تیراندازی، درگیری و ایجاد رعب و وحشت برای شهروندان جیرفت کرده بود، توسط ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر شد.
علیرضا نادعلی سخنگوی شورای شهرگفت: براساس اطلاعاتِ دوستان نظارتی، آن‌چه اتفاق افتاده تخلف شخصی است و دفتر شهردار و شهردارتهران با فرد متخلف برخورد کرده و او را به دستگاه‌ نظارتی معرفی کردند.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران درباره دستگیری فردی در دفتر شهردار تهران توضیحاتی ارائه کرد.
روز چهارشنبه ۱۲ آوریل، معترضی که در تلاش برای حمله به امانوئل مکرون در درب ورودی دانشگاه آمستردام بود دستگیر شد. پلیس این فرد را که با سر دادن شعار‌هایی به سمت امانوئل مکرون دوید، دستگیر کرد. این اتفاق در جریان بازدید رئیس جمهور فرانسه از دانشگاه آمستردام هلند به همراه پادشاه ویلم الکساندر رخ داد. مهاجم به دلیل اخلال در نظم عمومی و تهدید دستگیر شد. تصاویر کانال AT۵ نشان می‌دهد که چگونه فردی به سمت مکرون می‌دود، اما خیلی سریع توسط محافظان امنیتی متوقف می‌شود. از ابتدای سال جاری معترضان علیه لایحه افزایش سن بازنشستگی از ۶۲ به ۶۴ سال در فرانسه دست به تجمع و اعتصاب زدند.
گروگانگیری که با ربایش فردی قصد اخاذی از خانواده‌ وی را داشت، دستگیر شد.
مقامات آمریکایی از دستگیری فردی در این کشور خبر داده اند که مسئول هک کردن پلیس فدرال آمریکا، اف بی آی در سال ۲۰۲۱ بوده است.
دو فردی که ضمن شایعه‌سازی با اقدامی ماجراجویانه به دنبال وحشت‌آفرینی در یکی از مدارس قم بودند، دستگیر شدند.
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری فرد اراذل و اوباشی که جاده ورامین را بسته بود، خبر داد.
با رصد انجام شده از سوی کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی با هویت نامعلوم در بستر شبکه‌های اجتماعی اقدام به فروش سوال تقلبی کنکور به بیش از ۱۰ نفر از داوطلبان کرده است که در همین راستا پرونده‌ای تشکیل شده و رسیدگی به موضوع به قید فوریت در دستورکار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری فردی که با خرید چک‌های سرقتی اقدام به اخاذی و شرخری از شهروندان کرده بود، خبر داد.
فردی که با شیرآلات سلاح دست ساز می ساخت دستگیر شد. وی در حین دستگیری نیز به پلیس تیراندازی می کند.
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان بیان کرد: کارآگاهان اقدامات خود را برای دستگیری قاتلی که از صحنه متواری شده بود را از همان شب حادثه آغاز کردند، اما چون این فرد هیچ ردی از خود برجای نمی‌گذاشت به همین دلیل تلاش‌های کارآگاهان به نتیجه نرسید.
رئیس کل دادگستری استان گلستان از بازداشت فردی خبر داده است که با ادعای حل و فصل پرونده بازداشتی‌های ناآرامی‌های اخیر از افراد سکه می‌گرفت. وی افزود: این فرد که جوان ۲۸ ساله است با این ادعا که در مرجع قضایی و نیروی انتظامی نفوذ دارد و می‌تواند، جریان پرونده را به نفع افراد تغییر دهد، تقاضای سکه می‌کرد.
فرمانده انتظامی پاکدشت از دستگیری فردی که درپی اختلافات مالی مردی را با خودروی خود زیر گرفته و به قتل رسانده بود، خبر داد.
فردی که با آتش زدن صندلی یکی از واگن‌های مترو ایستگاه صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت، توسط پلیس مترو دستگیر شد.
پلیس تهران از دستگیری فردی که با آتش‌زدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت خبر داد.
فردی که با آتش زدن صندلی یکی از واگن‌های متروی صادقیه قصد به آتش کشیدن واگن مترو را داشت، توسط پلیس مترو دستگیر شد.
ساوه- روابط عمومی سپاه شهرستان ساوه با صدور بیانیه‌ای از دستگیری فردی که در جریان اغتشاشات اخیر یک دستگاه اتوبوس را در خیابان شریعتی ساوه به آتش کشیده بود، خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت گفت: متهم پس از انتقال به اداره یازدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم ربودن دختر خردسال و یک فقره کودک ربایی دیگر با شگرد تعارف غذای نذری در اواسط مرداد ماه امسال اعتراف کرد و گفت: من به دلیل نیاز مالی که داشتم با پرسه زنی در مساجد و شناسایی کودکانی که زیورآلات به همراه داشتند را در یک فرصت مناسب به بهانه دادن غذای نذری آنان را اغفال و پس از سرقت طلاجات گوشواره و النگو، کودکان را در محدوده‌های ربایش رها می‌کردم و اموال مسروقه را به فردی می‌فروختم.
پلیس در جریان عملیاتی در جنوب اسپانیا یکی از بزرگ‌ترین پولشو‌های اروپا را دستگیر کرد، فردی که کلر ژرژ، سخنگوی یوروپل، بازداشت او را یکی از اهداف مهم پلیس واحد اروپا عنوان کرد.
رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از دستگیری مجرم سایبری که با ترفند خرید و فروش ارز دیجیتال ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
میانه- فرمانده انتظامی میانه از دستگیری فردی در این شهرستان که قصد فروش ربع سکه‌های غیر بانکی و خارج از شبکه توزیع را داشت، خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ