ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری فرد اراذل و اوباشی که جاده ورامین را بسته بود، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران انسداد ۴۸ ساعته محور هراز برای انجام عملیات راهسازی از فردا دوشنبه را اعلام کرد.
ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج در محدود پل فردیس و محور قزوین - رشت دارای بارش باران است.
ترافیک سنگین در آزادراه تهران - کرج در محدود پل فردیس و محور قزوین - رشت دارای بارش باران است.
در نگاه نخست، این گونه به نظر می‌رسد که کم ارتفاع‌ترین خودرو جهان روی آسفالت جاده شناور است. فردی که خودرو را هدایت می‌کند با توجه به قد خود باید زیر بدنه در حالت نشسته به سمت جلو خم شده یا به پهلو دراز بکشد.
در پی شدت بارندگی و جاری شدن سیل در مسیر جاده چالوس حدفاصل "حسنک در" به سمت روستای "گرماب" با طغیان رودخانه، یک رستوران به طور کامل تخریب و جاده از سنگ‌های بزرگ پوشیده شد.این فردی که ادعا می کند صاحب رستوران است در حالی به کشته شدن چند کارگر و مشتری رستورانش اشاره می کند که منابع رسمی آماری از تلفات انسانی در سیل جاده چالوس منتشر نکرده اند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور کشور از انسداد مقطعی جاده چالوس از فردا خبر داد.
این ممنوعیت تردد طی روز‌های یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری اجرا می‌شود.
میامی- فرماندار میامی با بیان اینکه ۳۵۰ کیلومتر از ۹۰۰ کیلومتر جاده های شهرستان خاکی است، گفت: پایش راه‌های فرعی و خاکی روستایی با هدف کاهش تصادفات در دستور کار قرار دارد.
کرمی گفت: همچنین ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج -قزوین محدوده مهرویلا و پل فردیس نیمه سنگین گزارش شده است؛ همچنین ترافیک در خط شمالی آزادراه تهران - کرج - قزوین در برخی مقاطع پرحجم است.
اصغری گفت: فردا تهران روز تمیزی خواهد داشت. هزارکانیان در استان کردستان دمای ۲۳- داشت و سردترین ایستگاه کشور بود.
مدیر کل مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت:طبق آخرین وضعیت راه‌های کشور؛۲ محور اصلی و ۳ محور فرعی مسدود است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ مرگ زن جوان در انفجار خودرو/ فردی که جاده ورامین را بسته بود دستگیر شد/ معمای مرگ پسر ۷ ساله با یک تب/ کلاهبرداری با برنامه‌های رسیدساز جعلی تلفن همراه/ رگبار مرگ برای انتقام از دوست صمیمی/ زن ایدزی در پاتوق معتادان/ شکایت ۲ خواهر از خواننده پاپ به خاطر مرگ پدر
فردی که جاده ورامین را بسته بود دستگیر شد
ری- فرمانده انتظامی ری از دستگیری فرد اراذل و اوباشی که جاده ورامین را بسته بود، خبر داد.
دو ستاره کم‌نظیر فوتبال دنیا فردا شب امیدهای یک کشور را روی شانه‌های خود احساس خواهند کرد.
رییس پلیس راه البرز گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ امروز چهارشنبه و فردا پنجشنبه (چهارم وپنجم آبان ماه) از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ این روز‌ها از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جاده هراز از فردا، ۲۴ مهرماه جاری، تا ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۷ مهرماه، مسدود خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور گفت: جاده هراز از فردا به مدت ۴ روز به دلیل عملیات عمرانی مسدود می شود.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از بسته شدن کامل جاده کرج - چالوس به منظور اجرای عملیات عمرانی درطی امروز دوشنبه و فردا سه شنبه ۱۸ و ۱۹ مهر در محدوده این استان خبر داد.
جاده چالوس فردا مسدود می‌شود
رئیس پلیس راه البرز گفت: ساعتی پیش خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو پژو پارس در محدوده جاده فرعی خور به سیجان در جاده کرج - چالوس به اطلاع مأموران پلیس راه رسید و بلافاصله عوامل گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس پلیس راه البرز گفت: ساعتی پیش خبری مبنی بر واژگونی یک خودرو پژو پارس در محدوده جاده فرعی خور به سیجان در جاده کرج - چالوس به اطلاع مأموران پلیس راه رسید و بلافاصله عوامل گشت پلیس به محل حادثه اعزام شدند.
رئیس مرکز اطلاعات وکنترل ترافیک راهور از اجرای عملیات عمرانی منجر به انسداد جاده چالوس از فردا به مدت دو روز خبر داد.
معاون درمان وزارت بهداشت گفت: ممکن است زمانی فردی در یک جاده تصادف کرده و به یک بیمارستان محلی که مثلا ۳۲ تختی است، مراجعه کند و طبق استاندارد‌ها سی‌تی‌اسکن به آن تعلق نمی‌گیرد، اما آن بیمارستان‌ها به صورت شبکه‌ای هستند و به محض اینکه وضعیت بیمار پایدار شد، بلافاصله او را به یک مرکز مجهز منتقل می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ