سخنگوی وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: گروه خرابکاران اوکراینی در منطقه «بلگورود» شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده آمریکا در سازمان ملل معتقد است که گروه «واگنر» مستقل از دولت روسیه عمل نمی‌کند.
مصاحبه‌ای قدیمی از فرمانده گروه واگنر منتشر شده که نشان می‌دهد او حمله نظامی به پایتخت روسیه را ایده جالبی توصیف می‌کند.
گمان می‌رود در هفته‌های پیش از حمله روسیه به اوکراین، مزدوران گروه واگنر حملاتی با "پرچم دروغین" در شرق اوکراین انجام دادند تا به روسیه بهانه‌ای برای حمله بدهند. اکنون، پیام‌هایی در رسانه‌های اجتماعی روسیه مبنی بر استخدام مزدوران با دعوت از آن‌ها به 'یک پیک نیک در اوکراین' دیده شده است.
سخنگوی کاخ کرملین در پی انتشار اخبار نادرست درباره حمله ارتش روسیه به گروه واگنر از سوی رسانه‌های معاند روسیه اعلام کرد که پوتین را در جریان اخبار کذب قرار داده‌ایم.
بیانیه منتسب به رئیس گروه شبه نظامی واگنر ادعا می‌کند نیرو‌های این گروه از سوی روسیه هدف حمله قرار گرفته‌اند.
وزارت دفاع روسیه در بیانیه‌ای اعلام کرد که تمامی اخبار و اطلاعات منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی در رابطه با حمله روسیه به گروه واگنر و یوگنی پریگوژین جعلی و با هدف فتنه‌انگیز رسانه‌ای است.
مدیرعامل گروه کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران گفت:خطوط حمل و نقل دریایی دردریای خزرظرف ماه‌های گذشته تجهیز شده وهم اکنون این ناوگان با۲۶فروندشناور جنرال کارگو، ظرفیت حمل ۳۶۰۰ تی‌ای‌یو را دارد.
تصرف باخموت یک سکوی پرتاب برای نیرو‌های روسیه محسوب می‌شود. این شهر یک مرکز حمل و نقل و لجستیک منطقه‌ای در استان دونتسک اوکراین است؛ استانی صنعتی و عمدتاً روس‌زبان که مسکو قصد داشت با «عملیات ویژه نظامی» آن را ضمیمه خاک خود کند.
گزارش‌های تأیید نشده رسانه‌های ایران از این حکایت دارد که احتمالاً اولین گروه از جنگنده‌های سوخو 35 (نوع E) طی هفته‌های آتی از طرف روسیه به ایران تحویل داده خواهد شد. اگر جنگنده‌های سوخو۳۵ به همراه سامانه هوایی پیشرفته‌ای مانند اس-400 به ایران تحویل داده شود می‌تواند کار را برای اسرائیل و آمریکا در حمله به سایت‌های هسته‌ای ایران دشوار کند.
سران گروه هفت در اجلاس هیروشیما از چین خواستند تا با اعمال فشار بر روسیه، این کشور را به توقف حمله به اوکراین ترغیب کند.
نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و خدمات لجستیکی روسیه در حوزه حمل و نقل و لجستیک، از ۲۸ فروردین در مسکو برگزار می‌شود.
تاتارسکی به عنوان یک بلاگر طرفدار حمله نظامی روسیه به اوکراین شناخته می‌شد و در زمان انفجاری که به مرگ او انجامید به عنوان مهمان یک گروه جنگ‌طلب به نام «جبهه سایبری Z» در کافه‌ای در سن‌پطرزبورگ حضور داشت.
کوپل، این سرهنگ ارتش اوکراین که نزدیک به ۵۰۰ نفر نیرو تحت امر خود دارد، روایت می‌کند که نیروهایش در فصل زمستان و پس از حمله روسیه به شهر سولدار در ۲۰ کیلومتری شمال غرب باخموت این شهر را تخلیه کردند. او به یاد می‌آورد که چگونه صد‌ها نفر از سربازانش مواضع خود را ترک کردند و با فرار خود باعث سقوط شهر شدند: از میان ۵۰۰ سربازی که در ابتدای جنگ تحت فرمان من بودند، دست‌کم ۱۰۰ نفر کشته و ۴۰۰ نفر زخمی شدند تا کل افراد گروه من تغییر کرده باشند. ۱۰۰ سرباز جدید به من دادند و من حتی فرصت نداشتم آن‌ها را برای رفتن به جنگ آماده کنم.
سرویس امنیت فدرال روسیه (اف‌اس‌بی) اعلام کرد که یک گروه نئونازی افراطی پشت پرده حمله به منطقه «بریانسک» بوده‌ است.
مراسم امضای قرارداد صادرات محصولات گروه سایپا به کشور‌های روسیه و بلاروس با حضور معاون صنایع حمل و نقل وزارت صنعت، معدن و تجارت، سفیر کشور بلاروس در جمهوری اسلامی ایران، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت LCC بلاروس و جمعی از مدیران گروه سایپا و صنعت خودرو در محل وزارت صمت برگزار شد.
هتلی که دمیتری روگوزین رهبر گروه «گرگ‌های تزار» و رئیس سابق سازمان هوا - فضای «روس‌کاسموس» روسیه و شماری از مشاوران نظامی در آنجا مستقر بودند، هدف حمله قرار گرفت. مشاور روگوزین گفت: این هتل در حومه دونتسک قرار دارد و روگوزین و شماری از مشاوران نظامی در ماه‌های اخیر در آنجا زندگی می‌کرند.
خزانه داری آمریکا ماه گذشته یک حمله سایبری از سوی گروه های هکری طرفدار روسیه را دفع و از اختلال در آن جلوگیری کرده است.
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
در حمله هوایی روسیه به مواضع گروه تروریستی جبهه النصره در ادلب سوریه، ۱۳ تروریست از جمله دو سرکرده این گروه کشته شدند.
حمله هکری به اپ تاکسی اینترنتی یاندکس در روسیه به ایجاد ترافیکی سنگین در منطقه ای از این شهر منجر شد. این حمله به گروه هکرهای ناشناس نسبت داده شده است.
یک گروه هکری روسی اعلام کرد که به علت ارسال سامانه‌های موشکی هیمارس به اوکراین، شرکت بزرگ اسلحه‌سازی آمریکا را هک کرده است.
دبیرکل ناتو تأکید کرد که کشورهای اروپایی همچنان باید به حمایت تسلیحاتی از اوکراین ادامه دهند، و اجازه ندهند روسیه در این جنگ پیروز شود.
در پی اطلاع رسانی شهردار ناحیه ۸ در خصوص نشست دیوار حائل بوستان صلح و دوستی واقع در کوی دانشگاه امام حسین (ع) بر اثر بارش شدید باران در روز‌های اخیر، بازرس منطقه ۴ به‌همراه معاون فنی و عمران و رییس مسیل‌ها و قنوات منطقه در محل حادثه حضور یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ